Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä litkuja olet juonut kolonoskopian tyhjennysprosessin aikana?

Vierailija
03.06.2026 |

Siis sen litkun lisäksi? Voiko juoda alkoholia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juissi päärynämehua ja lihalientä. Älä nyt helvetissä mitään alkoa juo, muutenkin tulee huono olo siitä litkusta. Varsinkin jos joutuu jotain Colonsteriliä juomaan litrakaupalla. Sit kun et ole syönyt kunnolla niin alkoholi voi kihahtaa hattuun oikein kunnolla.

Vierailija
2/11 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pulsu pitää olla jos ei yhtä päivää kestä ilman kaljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en juo alkoholia, ajattelinkin ettei se ole hyväksi. Tuo lihaliemi on hyvä idea!

Ap

Vierailija
4/11 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihalientä lusikalla lautaselta, niin tulee tunne että syöt ihan oikeaa ateriaa.

Vierailija
5/11 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut kaikkea tyhjennyslitkuakaan juotua joten ei tullut mieleenkään juoda mitään muuta.

Vierailija
6/11 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain mehua mutta nälkää et kyllä tule tuntemaan .Sen verran tuo tyhjennys lääke pitää kylläisenä kun juo sen niin kuin neuvotaan.Olen tehnyt tuon varmaan 10 kertaa ja joskus olen myös oksentanut juomaa kun maha on niin täysi .Peräsuolen aukko kyllä tulee araksi kun aine alkaa vaikuttaa ja tulee useampi vesikakka.

Vierailija
7/11 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista sen litkun nimeä mutta sitä ei tarvinnut juoda paljoa. Lisäksi join vaan vettä ja laimeaa mehua. Tuli huono olo siitä paskalla juoksemisesta. Onneksi aloitin tyhjennyksen jo päivällä enkä vasta illalla kuten ohjeessa sanottiin. Vesiripuli ja suoli ärtyi ihan täysin. No lääkärikin kehui että onpas puhdas suoli. 

Vierailija
8/11 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun kävin kipulääkettä olisi annettu tippana suoneen.Mutta suolaliuosta se vain oli koska en tarvinnut muuta kun osasin olla jännittämättä.Ennen sai pillereitä kipuihin jos halusi tuntia ennen koetta.

Vierailija
9/11 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain mehua mutta nälkää et kyllä tule tuntemaan .Sen verran tuo tyhjennys lääke pitää kylläisenä kun juo sen niin kuin neuvotaan.Olen tehnyt tuon varmaan 10 kertaa ja joskus olen myös oksentanut juomaa kun maha on niin täysi .Peräsuolen aukko kyllä tulee araksi kun aine alkaa vaikuttaa ja tulee useampi vesikakka.

"peräsuolen aukko" :D Kuka kutsuu ryppyreikää tuolla nimellä.

Vierailija
10/11 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannullisen kahvia.

Vierailija
11/11 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän