Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimii jos vanhempien sänky on olkkarissa?

Vierailija
27.01.2011 |

Onko se levitettävä sohva vai ihan parisänky?

Itse en tiedä ketään kellä olis tämmöinen järjestely. Entäs kun tulee vieraita, tai jompi kumpi haluaa mennä aikaisemmin nukkumaan. tai lapsella on kavereita ja vuorotyössä oleva äidin pitäisi saada nukkua?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

talon ainoa telkkari ei ole olkkarissa tai jos lapset on vielä niin pieniä, että vanhemmat määrää telkkarista täysin. Näissä perheissä täytyy tietysti lähteä siitä, että vuorotöissä ei olla, vaan ihan normaaleissa päivätöissä. Vieraiden pitänee muutenkin lähteä siinä vaiheessa kun isäntäväki haluaa nukkumaan. Eikai niitä teilläkään yksin olohuoneeseen jä tetä kun te menette makkariin koisimaan? Oman perheen sisällä sit toisten nukkumistarpeet otetaan vaan huomioon ja ollaan vähän hiljempaa.

Vierailija
2/3 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

makuuhuoneena. Ihan parisänky siirrettiin makuuhuoneesta olohuoneeseen. Onhan tuo tuossa vähän tylsästi esillä. Ei nyt sinänsä ole juuri elämää muuttanut, telkkarin ääni kuului makuuhuoneeseenkin, jos toinen sitä jäi katsomaan. Kovasti kyllä haaveilen, että saatais siirrettyä itsemme takaisin makuuhuoneeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äiti saa nukkua!

Vieraita tulee sillon kun ei kukaan nuku.

Olen itse nukkunut monet kerrat olkkarissa sohvalla ja ipanat leikkii vieressä, onnistuisi minulta nukkuminen siinä samassa tilassa vaikka muut leikkii tai katsoo telkkaa tai olis valot huoneessa.

Olen muutamia koteja nähnyt joissa on sänky olkkarissa. Siihen päiväpeitto ja paljon muhkeita tyynyjä niin kiva on!

Levitettävää sohvaa en itselleni ottaisi. Äidilläni joskus semmonen oli käytössä mutta paha jatkuvassa käytössä.

Jos huone on isompi niin voi hankkia vaikka tilanjakajaa yms huoneeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi