Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette rintamamiestaloista?

Vierailija
27.01.2011 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin ei muutkaan omakotitalot.

Vierailija
2/9 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remontoidaan parhaillaan pikkuhiljaa. Rintsikoissa on mielestäni sellaista perinteistä tunnelmaa josta pidän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikat!!!! HAHHAAAAA!

No mutta, mekin asutaan v 63 tehdyssä talossa ja tilaa on. Sähköä menee kyllä mutta on oma piha ja kävelymatka palveluihin. Järvenranta vain puuttuu ;)

Vierailija
4/9 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin kesällä ns. rintamamiestalo ts. kahden perheen -57 rakennettu ISO lähes 300 neliön peruskuntoinen talo. Ihanan romanttisia nää on, mutta kalliiksi tulevat, vaikka kuin "halvalla" yrittäis tehdä. Sijaitsevat yleensä "ykköspaikoilla"

Vierailija
5/9 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en pidä. Muutenkin niissä on usein vähän vanhanaikaiset ratkaisut ja siten aika epäkäytännölliset pohjaratkaisut. Toisaalta ymmärrän kuitenkin niiden viehätyksen. Ja olen käynyt sellaisessa, mikä on laitettu tosi kivaksi. Ei kuitenkaan mun juttu.

Vierailija
6/9 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ole omakotitaloihminen, en jaksa jatkuvia remppahommia ja pihan hoitaminen ei kiinnosta. Siksi asunkin onnellisena kerrostalossa:)

Vierailija
7/9 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on hienoa, että jotkut viitsivät pitää rakennusperintöä yllä. Mutta on se silti toooosi hyvä, ettei mun tarvitse asua moisessa epäkäytännöllisessä rötiskössä, koska onhan ne suunniteltu ihan erilaista elämää varten kuin mitä nykyään perheissä eletään.

Vierailija
8/9 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en käytännössä itse jaksaisi kunnossapitoa ja isoja remontteja, joita lähes aina vaativat. Mutta nautin iltakävelyllä niiden katselemisesta, kun joku muu jaksaa hoitaa taloja ja kauniita isoja tontteja perinteisine omenapuineen ja pensasaitoineen (olen niiiin kyllästynyt noihin iänikuisiin tuijarivistöihin, joita kukaan ei suomessa näköjään edes leikkaa kauniiksi tasaiseksi aidaksi vaan antaa rehottaa vaan....).

Vierailija
9/9 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paria rintamamiestaloakin ollaan käyty katsomassa. Toinen oli tosi hyvässä kunnossa mutta jokin siinä kuitenkin tökki...ehkä eniten se, että tilat oli kolmessa kerroksessa ja ei olisi saatu kaikkien makkareita samaan kerrokseen. Piha oli ihana ja sijainti loistava! Uudemmissa taloissa sijainti ei ole niin hyvä.