EI VOI OLLA TOTTA!!!!!!!!!!!!!!! SIIS EI VOI OLLA TOTTA!!!!!!!!!!!!!
Mä tärisen, en voi uskoa, ei tää vio olla totta!!!
RASKAUSTESTIIN PIIRTYI HAAMU!!! Luoja, jos olenkin raskaana...pyörryttää....takana 3 vuotta lapsettomuutta ja vaikea endometrioosi...tämä olisi elämäni ensimmäinen plussa ja LUOMU!!!!!!! menkkojen piti alkaa vasta parin päivän päästä mutta en malttanut....
Voi luoja, voi luoja...antakaa anteeksi purkaukseni, mutta tätä onnea en ovi sanoin kuvailla....
Kommentit (104)
Hyväillä, helliä, anteeksi antaa,
silittää päätä ja sylissä kantaa.
Lauluja laulaa, riisua, pukea,
nukuttaa, syöttää ja satuja lukea.
Kuivata nenää, pyyhkiä suuta,
kaikkea tätä ja paljon muuta!
Junttia. Minullekin AP:n ilo toi palan kurkkuun :)
Sitä voi olla vaikea ymmärtää, jos on saanut lapsia suunnilleen silloin kun on sattunut haluamaan.
Olen tosi, tosi onnellinen puolestasi ap! Tiedän miltä tuntuu, kun ei tiedä voiko omaan kroppaansa koskaan luottaa. Ihanaa kun jotain tapahtuu! Ihanaa kun siitä plustestistä tulee lapsi...!!! Tsemppiä jatkoon!!!
Ei kaikilta tarvitse juuri tässä kohdassa löytyä kyyneltä silmäkulmasta tai edes jotain empatian tunteita. Mulle ei ventovieraan raskaustesti tunnu yhtään miltään, ja kyllä se on ihan normaalia. En osaa kuvitella ketään tuntemaani naista, joka tällaisesta uutisesta itkuun pillahtais. Saati sitten miestä.
Voin vaan kuvitella, miltä teistä nyt tuntuu :))) Kiitos kun jaat tunnelmia kanssamme. Joskun jotain positiivista ja ihanaa tälläkin palstalla.
täällä ei kukaan kaipaa juuri sinun mielipidettäsi siitä että mikä itkettää ja mikä ei.
Jos et millään pysty ymmärtämään, siis edes YMMÄRTÄMÄÄN, sinulla on kyllä empatiavaje.
Minä en ole se, joka alunperin heitti ton psykojutun, mutta ihmettelen vaan kyynisyyttäsi, sitä, että sinusta on outoa kun ihmiset tuntee jotain!
t. Eräs, joka on tirauttanut kyynelen myös kirjaa lukiessa... ajattele!
Mutta nyt häviän tästä ketjusta, tämä todellakin on muunlaisia ihmisiä varten.
Kummallista ja ihme kommentointia toisten itkuherkkyyksistä onnitteluketjussa. Toisen puolestakin jotkut osaavat olla onnellisia.
Mitä tänään kuuluu?
Mitäs jos tehdään tästä samanlainen pitkä ketju, kun se vuoden takainen: " kuukautiset 3tta päivää myöhässä..." -ketju?
Tule ap kertomaan kuulumisia aina välillä...
Parin päivän kuluttua haamu muuttui vahvaksi plussaksi ja saimme kaksoset, jotka ovat nyt 1v
Siis kyllä mullekin tuli ilonkyyneleet silmään tosta ap:n innostuneesta viestistä. Itse plussasin viikko sitten ja itellä ei oo ollu lapsettomuutta. Niin voin vain kuvitella miltä tuntuu tollanen vuosien odottelu, ja nyt se on totta! PALJON ONNEA!
Tänä aamuna piirtyi VAHVA, tumma viiva raskaustestiin :)))
Laskujeni mukaan tänään olisi 4+1 :)) Viikonloppu meni kuin jossain ihme pumpulissa, miehen kanssa vain tuijoteltiin toisiamme idioottimaisen näköisinä silmiin ja höpöteltiin ja haaveiltiin meidän ehkä-vauvasta :)
Mies on niin varma, että tässä käy hyvin, minä taas en uskalla toivoa vielä mitään! kUn on niin alussa..mutta raskausoireita on jo reippaasti, rinnat on niin kipeät ettei kärsi kunnolla koskea, eilen aamulla piti oksentaa, voin niin pahoin. kamala päänsärky ja selkä täynnä finnejä, yäk :D Niin ja hiuksia saa pestä kokoajan.
Aiotaan mennä alkuraskauden ultraan jos selvitään viikolle 7+ jotain. Ei tunnu että jaksaisi odottaa 12+ viikoille ennenkuin saa varmuuden että siellä tosiaan on jotain....
Ihan mieletöntä tunnemyrskyä täällä. Ei voi oikein tajuta, ei! Ole äärettömän onnellinen :)
AP
On ihanaa saada kuulla teidän ilostanne -se tuo potkua omaankin arkeen! Kirjoittelin tässä ketjussa sinulle aiemminkin. Itsellä myös lapsettomuusaika takana. Plussapäivää en unohda koskaan, siksi sinun ilosi tuntuu niin mukavalta. Tuo hyviä muistoja :) (Niin, ja plussa on siis jo 10 kk vanha poika.)
Nauttikaa jokaisesta päivästä ja vauva-ajatuksista! Aika tuntuu nyt matelevan ennen ekaa ultraa, mutta kyllä se siitä lähtee..! Onnellista raskausaikaa!!! !!!
Joku viisaampi on joskus sanonut, että se on sen merkki että raskaana ollaan ja vahvasti, eikä keskenmenosta ole vaaraa... Ja pahoinvointi on toinen tekijä.
AP siis tässä :D
Voin hyvin ja oikein paksusti, viikkoja tänään jos oikein muistan niin 6+3! Pahoinvointia on kamalasti, samoin kaikki muutkin mahdolliset raskausoireet löytyy :) On tää niin ihanaa!!!! Olis kiva löytää joku joka menee samoilla viikoilla, en viihdy tuolla odotuspuolen " pinoissa" ...;)
Saan hirveitä hormonikohtauksia joka päivä, itken tai huudan... Mutta mies on ymmärtäväinen :) Parin viikon päästä menemme alkuraskauden ultraan....pitäkää peukkuja, että sieltä löytyisi elävä sikiö oikeasta paikasta! Mutta kuitenkin, en ole koskaan ollut näin onnellinen kuin nyt olen :D Tämä on ihan mieletöntä!
ap
Hänellä sama homma kuin sinulla...muttei ole tullut raskaaksi :(
Omaa haamuani tässä just nukuttelen.=)
Voi hyvää päivää. Ei mussa ainakaan viriä yhtään mitään.