Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hajusteettomia hiustenhoitoaineita?
27.01.2011 |
Mä olen kokeillut Simia, Cutrinia, apteekin tuotteita, Wellaa jne. Tuntuu, että kaikkia yleisimpiä olen käyttänyt enkä sopivaa löydä. Mulla on luonnonkiharat hiukset eikä yksikään shamppoo/hoitoaine hoida ja kostuta niitä tarpeeksi. Käyn kampaajalla säännöllisesti ja pikkuhiljaa hiukset ovat lyhentyneet ja lyhentyneet, kun latvat muuttuvat aina kuiviksi korpuiksi. Ja hiusten ulkonäkökin kärsii, kun niitä hoidetaan huonosti. Mitä ihmettä on tehtävissä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa