Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hän jonka kanssa teini riitelee eniten niin

Vierailija
27.01.2011 |

on teinille rakkain ihminen maailmassa. Muistakaa tuo kun sauhu nousee korvista taas sadannen kerran :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on teinille rakkain ihminen maailmassa. Muistakaa tuo kun sauhu nousee korvista taas sadannen kerran :)

Vierailija
2/7 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleenkin rakastan äitiäni. Olen silti nyt 15 vuotta myöhemmin sitä mieltä, että hän teki väärin ja silloin kyllä vihasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleenkin rakastan äitiäni. Olen silti nyt 15 vuotta myöhemmin sitä mieltä, että hän teki väärin ja silloin kyllä vihasin.

Että tietäisimme me teinien äidit olla tekemättä samaa...

Vierailija
4/7 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottensa menettäneen curling-vanhemman, joka yrittää perustella itselleen pieleen mennyttä kasvatusta onnistuneeksi.

Vierailija
5/7 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teinini taaas sanoo(!) mulle että äiti sä oot tosi hyvä äiti. Kertookohan se siitä, että oikeasti meidän suhde ei ole terve vai siitä, että mä oon todella yrittänyt auttaa teiniäni joka on todella ollut pulassa itsensä kanssa. Mene ja tiedä, mutta toivoahan aina voi.

Vierailija
6/7 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappelin äitini kanssa, mutta rakastin silti todella paljon mummoani. Voi sanoa että ihan yhtä paljon kuin äitiänikin, vaikka en hänen kanssaan ikinä ottanutkaan yhteen. Useasti hyppäsin bussiin ja menin mummolle, kun olin riidellyt kotona. Mummo keitti kahvit, teki voileipiä ja sanoi että jutellaanpas nyt ja parannetaan maailmaa.

Vierailija
7/7 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli kysytty, kenen kanssa tulee eniten yhteenottoja. Tyttö vastasi että äidin.

Terveydenhoitaja sitten sanoi tytölle, että se johtuu siitä että äiti on turvallinen ja luotettava, rakkain ihminen maailmassa. Varmasti olen tehnyt virheitä mutta niitä tekee ihan jokainen. Mulla on niin mahtavat lapset vaikka joskus jopa vihaan heitä. ap