Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulenpa, että oikeasti jos on rikas niin ei paljoa jaksa valittaa

Vierailija
27.01.2011 |

siitä jos lapsilisä otettaisiin pois ja siitä, että muka joutuu maksamaan muiden elämästä.

Itse olen keskituloinen ja minä maksan ihan mielelläni veroina heikompiosaisille.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nämä ainakin ovat piheimpiä tuntemiani ihmisiä. Joka sentistä pidetään kiinni ja käytetää toisia hyväksi ilmaiseksi. Mutta ei haittaa, heitän tuotakin miljonääriä mielelläni autolla kun ollaan oltu kuitenkin hyviä ystäviä.

Vierailija
2/4 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta monet rikkaat ihmiset on ihan käsittämättömiä kitupiikkejä. Siltä pohjalta tuon kitisemisenkin voisi ymmärtää. Kun on liikaa rahaa , se ei olekaan onneksi vaan se alkaa syödä ihmisen mielenterveyttä juuri tuolla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä rikkaaksi törsäilemällä tulla...tai ainakaan pysytä. Mutta joo, rikkaathan ne köyhiä on aina elättänyt veroja maksamalla, joten eipä nuo lapsilisien poistamiset sitä miksikään muuta. Mä olen kans sitä mieltä, että tosi rikkailta pitäsii noi lapsilisät ottaa pois.

Vierailija
4/4 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti se rajaa laitetaan siihen, että molemmat vanhemmat ovat keskituloisia niin ei enää lapsilisää saa. Eli tämä kyseinen keskiluokka kärsii taas, se sama porukka, joka maksaa kaikesta eniten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme