Pidätkö persoonallisista/värikkäistä silmälasikehyksistä?
Harkitsen uusien, räväkämpien silmälasien ostamista.
Mitä pidät värikkäistä tai näyttävistä silmälaseista?
Kommentit (10)
Tykkään :) Mutta kannattaa olla peruskehykset myös, että voit pukea ne siistimpiin asuihin mukaan. Go for it!
En. Minusta ne ovat teennäisen näköisiä ja hyvin harvoin sopivat kantajalleen. Usein tulee olo, että ihmisen silmät ja ihminen itsekin on piilossa siellä kummallisten lasien takana. Silmälasit eivät saa olla sellaiset, että ensimmöiseksi ihmisestämajattelee, että onpa erikoiset silmälasit. En ainakaan itse halua tulla muistetuksi vain sinä naiseba, jolla on ne näyttävät silmälasit! Hakuan, että ihmiset näkevät minut eivätkä rillejäni.
Mulla on kahdet. Ruskeat, joissa on kahta ruskeaa ja kuultavat vähän läpi ja punaiset, joissa on myös fuksiaa. Muotoilu molemmissa ihan hillitty.
Vierailija kirjoitti:
En. Minusta ne ovat teennäisen näköisiä ja hyvin harvoin sopivat kantajalleen. Usein tulee olo, että ihmisen silmät ja ihminen itsekin on piilossa siellä kummallisten lasien takana. Silmälasit eivät saa olla sellaiset, että ensimmöiseksi ihmisestämajattelee, että onpa erikoiset silmälasit. En ainakaan itse halua tulla muistetuksi vain sinä naiseba, jolla on ne näyttävät silmälasit! Hakuan, että ihmiset näkevät minut eivätkä rillejäni.
Veit sanat suustani. Eli on ikävää, jos katse kiinnittyy vain laseihin. Sitä paitsi "erikoiset ja räväkät lasit" ovat harvoin ovat muiden mielestä siistit, vaan lähinnä myötähäpeän paikka.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kahdet. Ruskeat, joissa on kahta ruskeaa ja kuultavat vähän läpi ja punaiset, joissa on myös fuksiaa. Muotoilu molemmissa ihan hillitty.
No kumpikaan kehys ei vuelä kuulosta kovin räväkältä.
Vierailija kirjoitti:
Tähän.
Yleensä näihin räväkköihin silmälaseihin sonnustautunut on vielä vetänyt päälleen jotain tosi räväkkää, värikästä ja taiteellista, puhumattakaan räväköistä ja pirteistä hiuksista.
En tykkää
Pidän, jos ne korostavat kantajan persoonallisuutta. Eli sopii päähän ja tyyliin. Esim sami sykkö tai esa saarinen.
Toisaalta, hengettömät kehykset ovat joillain kauniit, mutta eivät nekään kaikille sovi.
Eli se oma kehys pitäisi löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän.
Yleensä näihin räväkköihin silmälaseihin sonnustautunut on vielä vetänyt päälleen jotain tosi räväkkää, värikästä ja taiteellista, puhumattakaan räväköistä ja pirteistä hiuksista.
En tykkää
Minäkin kuulun tähän koulukuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kumpikaan kehys ei vuelä kuulosta kovin räväkältä.
Aloitus sisälsi myös kysymyksen värikkyydestä ja kyllä nuo punaiset kehykset ovat mielestäni värikkäät, mutta en haluaisikaan liian huomiotaherättäviä kehyksiä, joten muu räväkkyysaste matala.
Itsellä tosin pitäisi olla useampi kehyksiä, erilaisia ja erivärisiä, että sopisi sitten muuhun pukeutumiseen. Mutta ei näillä liksoilla.