Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selviätte pyykkirumbasta?

Vierailija
26.01.2011 |

Meitä on perheessä vain kolme ja silti välillä on ihan pyykkikaaos. Pyykit saan kyllä pestyä, mutta puhtaiden viikkaminen kaappiin onkin jo asia erikseen...

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan ääneni kuivausrummulle, ehdottomasti. Pyykkiä 5-henkisessä perheessämme pesen joka päivä, tai lähes joka päivä. Mun ongelma on vaan se, etten koskaan muista/ehdi/jaksa ottaa sieltä kuivurista pyykkiä ajoissa pois, ja mulla onkin tommonen järjetön silitysvuori aina työn alla. Tosin anoppini ja äitini sitä aina meillä käydessään urakoivat. God bless them!

Mutta vaikka joskus otankin sen pyykin ajoissa kuivurista, niin geeniperimässäni on joku kromosomi vinksallaan, sillä en pysty pitää silittämättömiä vaatteita! En sitten millään! :D

Eli se on varmaan se sama juttu, ku kissaa tarttuu hännästä ja alkaa vetää, niin kun mä otan pyykkiä kuivurista, niin mulla menee silitysrauta seinään. :D Pikkuhousuja ja sukkahousuja en silitä, kuten äitini (ja anoppikin), eli kai se evoluutio sitten jo sen verran vaikuttaa. Ehkäpä tyttäreni osaavat sitten jo pitää silittämättömiäkin vaaatteita. ;)

Vierailija
42/48 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin tulee kuivausrummussa tosi sileitä ja ennen kailkea pehmeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mun mielestä pyykkihuollossa ei ole mitään ongelmaa. Pesen n. 5 koneellista vkossa (5-henkinen perhe), laitan illalla koneen pyörimään töistä tullessa, samalla viikkaan vanhat pois telineestä. Kannan saman tien kaappeihin etteivät jää lojumaan. Silitän viikonloppuisin kaikki silitystä vaativat (myös petivaatteet, mitkä vaihdetaan 2 vkon välein). Rummussa kuivaan pyykit ja lakanat, käytän sitä ehkä kerran viikossa.

Vierailija
44/48 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkään todellakaan rummusta tuu ryppysiä vaatteita, päinvastoin ihania, Bosch -merkkinen on tuo meidän rumpu, en ihan kaikkia vaatteita sillä kuivaa mutta kaikki lakanat, pyyhkeet, velourit ja osan arkisemmista vaatteista, mielestäni helpottaa arkea kovasti. Itse hoidan pyykkihuollon täysin yksinäni, keräilen pari kolme päivää pyykkejä ja sit pesen 2-4 koneellista pyykkiä kerralla (ei tu osysteemi toimi ilman rumpua muuten)

Vierailija
45/48 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittauduimme rumbakurssille.

Vierailija
46/48 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askelmerkit ovat helppoja.

Vierailija
47/48 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumbasta selviää kun pitää liikkeen käynnissä. Ei saa pysähtyä ihmettelemään, sitten se pyykkikori ehtii täyttyä yli äyräiden.

Jo jokainen laittaa omat puhtaansa omaan kaappiinsa, pienemmille lapsille voi kasat seuloa aikuinen, mutta kyllä ne osaa ihan hyvin laittaa paidat paitahyllylle, housut housuhyllylle jne. Jos ei ole vimpan päälle viikatuissa pinkoissa niin sillä ei ole väliä.

Vierailija
48/48 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoittauduimme rumbakurssille.

N. 12 vuotta vanha ketju ja piti nostaa esiin typerällä kommentilla,pösilö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän