Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua käy niin Tuksu sääliksi :(

Vierailija
26.01.2011 |

kattokaa nyt sitä...pihalla kuin lumiukko ikään kuin pilvessä ja tuo ulkönäkö menee niin överiksi...onko se ihan tässä maailmassa?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...Mun ei tarvi tehdä mitään realitysarjaa kun mä oon jo niin tunnettu joka tapauksessa..." :DD

Kysyttiin siis että onko tämä realitysarja joku mediatemppu niin Tuksu vastasi jotenkin et; ei mun tarvi tehdä mitään mediatemppua ku oon jo niin tunnettu jne. Säälittävää..

Vierailija
42/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...Mun ei tarvi tehdä mitään realitysarjaa kun mä oon jo niin tunnettu joka tapauksessa..." :DD

Kysyttiin siis että onko tämä realitysarja joku mediatemppu niin Tuksu vastasi jotenkin et; ei mun tarvi tehdä mitään mediatemppua ku oon jo niin tunnettu jne. Säälittävää..

Valitettavasti. Mutta ei niillä ansiolla, mitä itse luulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arto oli yllättävän "skarppi". Vastaili kysymyksiin asiallisesti, eikä yrittänyt heittää mitään mukahauskaa läppää.

Vierailija
44/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Arto on käynyt vaan Tukholmassa ja Turkissa. Ja mä oon ollut noin 78 eri maassa".

Noin? Ja silti tulee noin tarkka luku?

Mimmi on varmaan käyttänyt jokusen tunnin Jollaksessa kun on tuota lukua ynnäillyt.

Suuri myötähäpeä kaikkia osapuolia kohtaan. Arto oli yllättävän "normaali".

Vierailija
45/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka media käyttää hyväkseen sairasta naista viihteen nimissä.

Vierailija
46/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että julma ja mauton temppu Marialta (tai tuskin Veitola asiaa nyt yksin on päättänyt). Ajattelin laittaa palautetta ohjelmasta: musta sairaan ihmisen pilkka ja hyväksikäyttömediassa on moraalitonta, epäeettistä ja kuvottavaa.

Vierailija
47/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok,

Johanna Tukiainen on ihan pirun pinnallinen ihminen, joka häpeilemättä ja nöyristelemättä pröystäilee sellaisilla saavutuksilla jotka pitäisi mainita ns. ohimennen tai tulisi jättää kokonaan huomiotta, jos olisi oikeasti jotain millä rehennellä. Selvä pyrkyri, joka nimenomaan ESITTELEE väkisin julkisuudessa jotain ulkomailta hankittuja merkkivaatteita, sillä muuta meriittiä ei häneltä löydy. Joku oikea julkkis voi tulla houmatuksi merkkivaatteistaan, lehdistön kuvatessa ja kommentoidessa näitä punaisella matolla. Mutta se että jossain 7-tv:ssä esittelee vaatekomeroaan on sen merkki että haluaisi olla glamour mutta kun ei ole.

Johanna Tukiainen on julkkis-pulsu.

Vierailija
48/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria on fiksu tyyppi!! Jos osaa ihmistä lukea niin näkihän mitä Maria ajatteli kun hänen ilmeitään tarkkaili.

Mut ennen ole julkkiksista kommentoinu mutta on toi Tuksu kyllä järkky, eikö sille kukaan voi läheisistä sitä sanoa???

Mitä se mies siitä haluaa/saa??

Vierailija
49/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat välillä hämäriä.

Todellakin jos sinulla ei ole suhteessa henkistä väkivaltaa, miksi sitä ei voi kommentoida.

Taidan kallistua siihen että pariskunta oli riidellyt ennen lähetystä. Ja Arto yritti vastauksillaan ja käytöksellään lepytellä Johannaa. Ja Johanna ei ollut vielä kokonaan leppynyt. Oli syy riitaan ollut sitten mikä tahansa.

Sanoihan Arto Johannan hermoilevan häistä. Jonka sitten Maria käänsi väärin ja kysyi mikä Artossa saa Johannan hermostumaan.

Ja Johannan itsensä sukiminen ja vaivautuneisuus omasta itsestään. Taitaa olla huonoa itsetuntoa.

Vaikka Johanna näytti paremmalta kuin vuosiin, vaikka hiukset olikin harakanpesä. Vaikka oli uudet lisäkkeet...

Joten näin luulen olleen ja sen vuoksi saimme omituisen kuvan parista.

Nimittäin välillä kun Johannan haastatteluja kuuntelee siellä pilkahtaa myös järki monessa asiassa. Ei kyllä aina. Mutta ajoittain.

Siitä en tiedä ovatko sopiva pari, mutta onnea heille.

Vierailija
50/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Maria osaa käsitellä tyhmiä haastateltavia niin ovelasti etteivät ne edes tajua, että niiden kustannuksella pilaillaan. Ihan parasta.

Eilisistä haastateltavista ainut normaali oli Jani Toivola. Parviainen vaikutti olevan vieläkin jossain psykoosissa (ainakin todellisuudentaju vahvasti hämärtynyt). Tuksu oli niin pihalla ettei osannut vastailla edes kysymyksiin ja vastaukset lähti rönsyilemään täysin epäoleellisuuksiin. Pilven polttelu aiheuttaa punasia silmiä ja kysymysten/ajatusten unohtelua. Hohhoijaa. Selvisi ainakin ettei Tuksu ole tosissaan häiden ja Arton suhteen. Ne on pelkkä julkisuustemppu ja kai se kuvittelee tulevansa häiden avulla rikkaaksi ja elää ihku-pihku-glamourelämää elämänsä loppuun asti.

Vierailija
51/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että julma ja mauton temppu Marialta (tai tuskin Veitola asiaa nyt yksin on päättänyt). Ajattelin laittaa palautetta ohjelmasta: musta sairaan ihmisen pilkka ja hyväksikäyttömediassa on moraalitonta, epäeettistä ja kuvottavaa.

Sinänsä olen kanssasi samaa mieltä, mutta katso nyt hyvä ihminen se ohjelma ensin, ennen kuin laitat mitään palautetta.

Vierailija
52/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa ton niin överiksi, oikeasti tuollaista ei voi vaan olla, en usko. Väitän, että toi on vaan rooli, mitä vetää, ja hyvin kyllä vetääkin!

Vierailija
53/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastatteluissa on pihalla kuin lumiukko, ei vastaa kysymyksiin muuta kuin "en kommentoi", ja puheet rönsyilevät epäolennaisuuksiin.

Ja jos olet yhtään lukenut Tuksun blogeja niin tulee kyllä harvinaisen selväksi se että hän on sitä mitä on. Jutut käsittämättömiä. Kuka nyt roolia loputtomuuteen jaksaisi vetää. Bling-bling- kaikissa muodoissaan kiehtoo tulevaa rouvaa. Mautonta.

Vierailija
54/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ansaitsee kyllä oscarin, jos paljastuu joskus, että vetää roolia, sen verran uskottavasti sen tekee :D. Mutta onhan näitä muitakin maailmalla, jotka tätä tekee, bisnes mikä bisnes, jotkut on valmiita laittamaan maineensa likoon sen puolesta.

Vierailija
55/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenhäiriön akuutissa vaiheessa olevan ihmisen (joka ei ymmärrä itse tilaansa) tuominen televisioon kansan pilkattavaksi, on AINA epäeettistä. Ja satun tietämään monistakin lähteistä, että Tukiainen on henkisesti huonossa kunnossa tälläkin hetkellä. Joten voin hyvin tuomita ohjelman sitä katsomatta.

Sinänsä olen kanssasi samaa mieltä, mutta katso nyt hyvä ihminen se ohjelma ensin, ennen kuin laitat mitään palautetta.

Vierailija
56/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenhäiriön akuutissa vaiheessa olevan ihmisen (joka ei ymmärrä itse tilaansa) tuominen televisioon kansan pilkattavaksi, on AINA epäeettistä. Ja satun tietämään monistakin lähteistä, että Tukiainen on henkisesti huonossa kunnossa tälläkin hetkellä. Joten voin hyvin tuomita ohjelman sitä katsomatta.

tuli minulle. Eettisesti erittäin arveluttavaa, tuoda studioon naurettavaksi ihminen, joka selvästi voi huonosti. Tämä ei tosin ollut ensimmäinen kerta, samaisessa ohjelmassa naureskeltiin taannoin myös ex-missi Elina Nurmelle/Nurmiselle (vai mikä se sukunimi on), vaikka minusta maanisessa vaiheessa olevaa henkilöä ei olisi pitänyt missään tapauksessa ottaa ohjelmaan. Aion myös laittaa palautetta, en pitänyt ohjelmasta tuolta osin.

Vierailija
57/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myötähäpeän tunne oli vahva kun tuota ohjelmaa katsoi. Toki tuli naurettuakin.

Siinä valtakunnan ykkösbimbo oikeen...

Enempää en pytynyt.

Voi hyvät hyssykät: "Olen seurustellut aina herrasmiesten kanssa...".

Miten te oikeasti pystytte katsomaan moista sontaa tv:stä ihan livenä? Katsoin uteliaisuuttani, jotta tiedän mistä puhutaan. Samalla tiedän, etteivät nämä julkkis haastattelee toista julkkista -ohjelmat (kaupallisilla kanavilla) ole muuta kuin ajan haaskausta.

Anteeksi, meni vähän aiheen sivusta.

En nauranut, mutta häpesin ja säälin tuota blondia. Säälin myös tuota miesparkaa.

Vierailija
58/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa olet varmastikin oikeassa.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, mitä nämä lähteesi ovat?

Vierailija
59/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän mies se Artokin on, ei voi ihan normaali hänkään olla.

Tuksulla on varmaan jokin häiriö (vrt. anorektikko näkee peilissä itsensä lihavana)jonka takia hän näkee peilistä itsensä kauniina ja laihana.

Ne huulet olivat ihan kamalat, kuin jollain pumpattavalla barbaralla tai jostain sketsisarjasta :(

Vierailija
60/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niin kauaa kun ei ole vaaraksi itselleen eikä muille ei pakkohoitoonkaan voida laittaa.

Täysin epäeettistä medialta käyttää hyväksi sairasta ihmistä.

Nyt täytyy toivoa että ymmärtävät olla lisääntymättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi