Mua käy niin Tuksu sääliksi :(
kattokaa nyt sitä...pihalla kuin lumiukko ikään kuin pilvessä ja tuo ulkönäkö menee niin överiksi...onko se ihan tässä maailmassa?
Kommentit (67)
tai pari drinksua :-(
Säälittävä tytönhupakko, jolla ei ole mitään tajua elämän realismista: ei selkeestikään arvosta tuota Artoa, haaveilee jostain blingbling-maailmasta ja taisi jopa olla ilman piksuja tuossa... Ja mun halvalla barbilla oli aikoinaan samanlainen tukka kuin Tuksulla. Voi miten säälittävää. En usko, että häät toteutuvat.
ilkeästi haastateltu Marialta.
Minusta Marian pokka piti erinomaisesti. Itselläni ei olisi noin hyvin pitänyt.
tosin naama ei ole kuin tuksulla :D
sellaiset verestävät, muttei kai tuollaiset kirkkaanpunaiset.
Dokaamisesta tulee punaset silmät
jolta näkisin tuon ohjelman netissä? En löytänyt Maria!-sivuilta sitä jaksoa. Kiitos!
että Tuksu ja Arto on voineet tapella ennen lähetyksen alkua ja siitä vaivautunut tunnelma
Selkeästi olivat nauttineet jotakin hermoja rauhoittavaa ennen lähetystä, sekä Tuksu että Arto.
Muakin kävi tuota Arto-ressukkaa jotenkin sääliksi: Tuksu ei taida olla tosissaan ja Arto on suorastaan palvovasti ihastunut. Johannahan ihan selkeästi toi esiin, että:
a) heidän suhteessaan on henkistä väkivaltaa (vastaus suoraan kysymykseen oli "en kommentoi", normaali-ihminen olisi tyrmännyt moisen epäilyn),
b) Arto ei ole herrasmies,
c) ei meinaa olla Arton kanssa koko loppuelämäänsä, kunhan nyt vain ensimmäisiin häihin pitää pukeutua valkoiseen.
Ja ymmärsinkö oikein, että Tuksu asustelee ex-miehensä city-asunnossa koiran kanssa kaksin ja Arto asuu yksin jossakin? Miksi ihmeessä tuo ex päästää Johannan enää sinne? Eikös kaikenlaista pahoinpitelyä ja nettiherjaustakin oli siihen osoitteeseen kohdistunut?
jolta näkisin tuon ohjelman netissä? En löytänyt Maria!-sivuilta sitä jaksoa. Kiitos!
Ällötti se pään vinossa pitäminen ja kulmakarvojen kohottelu.
Mua käy niin Tuksu sääliksi, kattokaa nyt sitä...pihalla kuin lumiukko ikään kuin pilvessä ja tuo ulkönäkö menee niin överiksi...onko se ihan tässä maailmassa?
Mua taas käy todella tuo Tuksun Nassu-koira sääliksi. :(
Näittekö miten koiranpentu läähätti ja kiemurteli Arton sylissä? Poloisella oli varmaan tuskaisen kuuma, kun oli tungettu kaikenmoista asustetta ja vaatetta paksun turkin päälle ja kuumat studiovalot vaan porottivat...
No kun Tuksu nyt saa ne Winter wonderland -häänsä, niin voimmekin sitten sen jälkeen alkaa odottelemaan uutista pariskunnan erosta, ja tietenkin Seiskasta!
On niiiiiin läpinäkyvää tämä koko juttu:
Tuksu on ollut epätoivoinen miehenpuutteessaan ja ensimmäinen suostuvainen oli tämä pubiäijä Ivalosta. Ota tai jätä. Tuksulle ei mikään muu merkitse mitään kuin nämä häät ja kaikki siihen liittyvä glamyyyr ja rekvisiitta. Sehän ei haittaa yhtään, että sulhasen on tuntenut vasta muutaman kuukauden ja oikeaa suhdetta ja yhteistä arkea ei ole olemassakaan. Ja tuo koko venkoilu ja kysymyksien välttely paljasti vain entisestään koko juonen.
Tuksua ei vois vähempää kiinnostaa koko Arto, pääasia että saa ne kauan haaveilemansa satuhäät!
Haluaa häät ja niiden julkisuuden (joka on sen elinkeino), tajuaa mikä niljake Arto on, mutta pelaa peliä. Ja pitää Arton omassa kämpässä kaukana. HYVÄ TUKSU!
myötähäpeän tunne oli vahva kun tuota ohjelmaa katsoi. Toki tuli naurettuakin.
Siinä valtakunnan ykkösbimbo oikeen...
Johanna Länsman? Johanna Tukiainen-Länsman?
Tai vaikka modernisti Arto Tukiainen!
Joksu, Tuksu, Läksy?
että olisivat tapelleet ennen lähetystä, ja siksi johanna oli tuollainen. Eli arto sanonut jotain pahasti, ja johanna sitten selittää telkkarissa kuinka ei ole herrasmies ja henkiseen väkivaltaan ei voi kommentoida mitään jne..
"...Mun ei tarvi tehdä mitään realitysarjaa kun mä oon jo niin tunnettu joka tapauksessa..." :DD
Kompleksinen elämä ollut hänellä. Minuakin tosiaan säälittää.
- Mutta minullekin tuli semmoinen olo että jos jotakuta käytetään tuossa suhteessa hyväksi, niin se ei ole Tuksu.
Varmasti on lääkkeissä koko ajan.