Onko liike korvausvelvollinen jos nahkasaappaani
osuu kuormalavasta töröttävään naulaan ja siihen tulee pieni reikä? Naula törötti kuormalavan alapuolella melko lähellä reunaa, seisoin lavan edessä ja kengän kärki oli osunut naulaan.
Nää nyt oli vanhat saappaat joten jätin asian sikseen mutta jos olis olleet uudet, olisinko ollut oikeutettu jonkinlaiseen korvaukseen?
Kommentit (11)
olit dyykkaamassa vai mitä siellä kuormalavoilla hiippailit?
olit dyykkaamassa vai mitä siellä kuormalavoilla hiippailit?
Siltä varalta, että niinkin tyhmiä ihmisiä löytyy, niin ei, et olisi oikeutettu niin minkäänlaiseen korvaukseen.
Miten se on kaupan tai valmistajan vika jos sä itse rikot sun kengät??
Roskiksiako olit dyykkaamassa vai mitä siellä kuormalavoilla hiippailit?
niin huomaat että aika paljon tavaraa on kuormalavoilla
Itse sotkin puseroni kaupan likaisiin ostoskärryihin (jotain mustaa öljyä tms) ja korvasivat paidan hinnan. Paita kyllä myös lähti pesussa puhtaaksi myöhemmin.
vaikka repi itse sen hyllypiikkiin.
Miten se on kaupan tai valmistajan vika jos sä itse rikot sun kengät??
Sen rautakaupan jossa katselin kuormalavan päällä olevia kaakeleita. Kyllä se oikeasti on kaupan vika jos siellä on 10cm rautanaulaa pystyssä. Miten muuten suu pantais jos sun mukulas astuis siihen =) Liike varmaan tulis korvausvelvolliseksi sillä sekunnilla
Olet oikeutettu korvaukseen, jos kengän voi suutari korvata, niin varmaan suutarinlaskun hyvittävät.
mutta minusta oleellista on valittaa heti, jolloin se samainen naulakin löytyy sieltä törröttämästä, ja näyttää kengän reikä.
Ei myymälöissä saisi olla vaaranpaikkoja, joihin asiakkaat voivat itsesnsä tai vaatteensa rikkoa.
isot ketjut ohjeistavat työntekijänsä seuraamaan kaikia turvallisuusriskejä ja korjaamaan ne heti kun huomaavat. esim. vettä ei saa olla lattioilla koska joku voi siihen liukastua.
Itse oot töhöttäny saappaines liian lähellä kuormalavaa.