Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on käyttänyt maksullisia naisia ennenkuin tapasimme.

Vierailija
26.01.2011 |

Aina välillä asia tulee mieleeni ja vaivaa. Miten saisin käsiteltyä asian?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika onneton pitää miehen olla fyysisesti tai psyykkisesti jos ei saa ilmaiseksi. T. nainen

Moni etelän mieshuorissa kävijä varmaan saa Suomessakin miestä tai no osa ei kyllä saa, mutta osa saa. Samoin noi huorissa käyvät miehet aika takuulla saisivat myös naisia ilmaiseksi, mutta eihän tuon palvelun idea ole se. Tuo on helppoa, vaivatonta eikä siitä jää kuin tyhjät pussit muistoksi. Kyllähän sä sen tiedät miten irtopano jossain Kreikassa eroaa siitä kun treffailet jotain ja panet niiden kanssa, eikö?

Vierailija
42/58 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielessä, että on miehiä, kuten minä, joka sai naista korkeintaan kerran vuodessa. Onneksi löysin naisen, joka suostui menemään naimisiin kanssani. Edelleenkin muut naiset katsoo minua kuin mätää lahnaa ja kun olen vaimoni kanssa ulkona, huomaan ihmettelevät katseet, että miten tuollainen mätisäkki on saanut tuollaisen naisen.. Ihmettelen vain, mikä siinä maksullisten naisten käytössä on epäilyttävää ja kuvottavaa? Olisiko se sitten parempi raiskata joku kuin käydä huorissa? Ihminen ei ulkonäölleen voi mitään, miksi siitä pitäisi sitten kärsiä koko elämänsä?

Ja miksi puhut "naisen saamisesta" niin kuin sinulle kävisi kuka tahansa nainen, jolla on pillu... Ainiin, mut sähän oletkin mies ja miehelle nainen =pillu! Tässä se taas nähdään, että mies ei pidä naista ihmisenä, kumppanina, ystävänä, tasaveroisena VAAN PELKÄSTÄÄN OMAN RUNKKUNSA ASTIANA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka huoraan ihastuu? Ootko kattonut liian monta amerikanpätkää? Huora voi olla kaunis, mutta ei niihin heidän käytöksen takia ihastu. Muutenkin mies lähtee harrastamaan seksiä heidän kanssa, ei mitään rakkaus tarinaa rakentamaan. Miksi naiset on niin vajaita tän asian kanssa.

tuliskin vastaan baaritiskillä eikä bordellissa. toki niistäkin osa johtaa rakastumiseen mutta alunperin mies haluaa päästä pukille

Vierailija
44/58 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielessä, että on miehiä, kuten minä, joka sai naista korkeintaan kerran vuodessa. Onneksi löysin naisen, joka suostui menemään naimisiin kanssani. Edelleenkin muut naiset katsoo minua kuin mätää lahnaa ja kun olen vaimoni kanssa ulkona, huomaan ihmettelevät katseet, että miten tuollainen mätisäkki on saanut tuollaisen naisen.. Ihmettelen vain, mikä siinä maksullisten naisten käytössä on epäilyttävää ja kuvottavaa? Olisiko se sitten parempi raiskata joku kuin käydä huorissa? Ihminen ei ulkonäölleen voi mitään, miksi siitä pitäisi sitten kärsiä koko elämänsä?

Ja miksi puhut "naisen saamisesta" niin kuin sinulle kävisi kuka tahansa nainen, jolla on pillu... Ainiin, mut sähän oletkin mies ja miehelle nainen =pillu! Tässä se taas nähdään, että mies ei pidä naista ihmisenä, kumppanina, ystävänä, tasaveroisena VAAN PELKÄSTÄÄN OMAN RUNKKUNSA ASTIANA!

on tosi rakentavaa keskustella.

Vierailija
45/58 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavinta on, jos salaa kumppaniltaan asian, kun tietää/pelkää, ettei tämä hyväksyisi sitä. Ei sellaisessa suhteessa ole luottamusta. Ja kumppanin pitää saada itse valita, ottaako riskin seksitaudeista.

Itse en halua miestä, joka on käynyt huorissa, vaikka huoraamisen ammattina hyväksynkin. Tämä johtuu siitä, että mies joka näkee seksin kauppatavarana, erottaa seksin ja rakkauden niin voimakkaasti toisistaan, ettei hänellä ole mitään kynnystä pettää ollessaan vakisuhteessa. Hän myöskin kykenee salaamaan pettämisensä ilman omantunnontuskia, koska hänen mielestään vaimo on väärässä, kun ei ymmärrä, että seksi on "vain seksiä".

Vierailija
46/58 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
47/58 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet, että haluaisin keskustella kanssasi?

veikkaan että olet niitä jotka pystyvät kääntämään keskustelun kuin keskustelun miesvihaksi.

Vierailija
48/58 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka maksaa seksistä, ei arvosta naista. On muutenkin epäilyytävää.KUVOTTAVAA!

Vierailija
49/58 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun pitäisi keskustella jonkun psykologin kanssa. Tuliko asia ilmi vasta kun olitte naimisissa?

Vierailija
50/58 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin en tiedä oletko sinä, mutta sanotaan nyt vaikka 30 %:a suomalaisista naisista on käynyt mieshuorissa etelässä, Karibialla ja Afrikassa. En usko, että tuosta nyt hirmuista haittaakaan on.

Vierailija
51/58 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka maksaa seksistä, ei arvosta naista. On muutenkin epäilyytävää.KUVOTTAVAA!

moralisti se täällä julistaa erinomaisuuttaan?

Vierailija
52/58 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa suomalaisista naisista on nainut etelässä. 30 %:a suomalaisista naisista on käynyt mieshuorissa etelässä, Karibialla ja Afrikassa.

Mistäköhän sä nää tilastosi kaivat? Varmaan 30 prossaa suomalaisista naisista ei ole edes käynyt Karibialla tai Afrikassa, saati sitten ostanut seksiä. Naiminen etelässä ei ole seksin ostamista.

Vierailija
53/58 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä näkökulma asiaan.

Vierailija
54/58 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
55/58 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se sitten parempi raiskata joku kuin käydä huorissa?

Eikö sulla ole käsiä? Nautitko alemmassa ja heikommassa asemassa olevan hyväksikäytöstä ja väkivallasta?

Vierailija
56/58 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa suomalaisista naisista on nainut etelässä. 30 %:a suomalaisista naisista on käynyt mieshuorissa etelässä, Karibialla ja Afrikassa.

Mistäköhän sä nää tilastosi kaivat? Varmaan 30 prossaa suomalaisista naisista ei ole edes käynyt Karibialla tai Afrikassa, saati sitten ostanut seksiä. Naiminen etelässä ei ole seksin ostamista.

Voit valehdelle itsellesi mitä haluat, mutta suomalaisten naisten etelänmatkailussa seksi näyttelee isoa osaa ja voit tehdä testin. Kerroppa sille miehellesi, että olet maannut jossain Marmariksen hietikolla muutaman paikallisen kanssa niin naamasta näet aika nopeasti pitääkö se sinua huorissakävijänä vai ihan normaalina naisena? Kyllä nuo naisten etelän panolomat nykyään rinnastetaan ihan siihen samaan seksiturismiin kuuluvaksi, liikkui siinä sitten vain eritteet, ruoka, juoma tai selvä raha.

Vierailija
57/58 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla kohtalaisen tyhmä! No, onneksi kaikki naiset eivät ole yhtä tyhmiä kuin sinä! Jotkut sentään osaavat sisäistää lukemansa tekstin!

Vierailija
58/58 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen itse haluaisi myydä seksiä? On aika paljon naisia jotka rahoittaa elämänsä seksiä myymällä, siis ihan vapaaehtoisesti koska se on aika "helppoa" rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi