Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheenäiti pelästyi: treffipalvelu varasti facebook-kuvat

Vierailija
25.01.2011 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlen tarkennetulla haulla. saitiksi badoo.com ja sitten niin että hakee vain sieltä. voi hakea ihan nimellä.

Vierailija
22/25 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin huomasin olevani siellä kuvineni kaikkineen kun olin juurikin katsonut jonkun tyhmän vastailun facebookissa. Sain tilini poistettua mutta hankalaa se oli! Ensin piti vaihtaa salasanaa koska ei ollut sitä alkuperäistä jne. En mä ainakaan sellaista mistään sähköpostistani löytänyt. Törkeää toimintaa, miten voi olla laillista tuollainen!?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin huomasin olevani siellä kuvineni kaikkineen kun olin juurikin katsonut jonkun tyhmän vastailun facebookissa. Sain tilini poistettua mutta hankalaa se oli! Ensin piti vaihtaa salasanaa koska ei ollut sitä alkuperäistä jne. En mä ainakaan sellaista mistään sähköpostistani löytänyt. Törkeää toimintaa, miten voi olla laillista tuollainen!?!

jutun naisellekin oli käynyt

Vierailija
24/25 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakaan ei ole salasanaa

Vierailija
25/25 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vaiheessa kun olet tuon sovelluksen sallinut on sinne facebook-sähköpostiisi tullut viesti tuolta badoolta, jossa on se salasana. Sillä salasanalla saa profiilin poistettua, mutta jos tosiaan on sen hävittänyt niin pitää pyytää uusi. Tulee milloin/jos tulee... Ei kyllä mielestäni voi olla laillista tuollainen, sen takia ihmettelen miten vaan mennä porskuttaa eteenpäin ja kokoajan tulee uusia uhreja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi