Minusta monen puumanaisen kannattaa mennä juttelemaan psykiatrin kanssa
mistä johtuu viehtymys nuoriin miehiin, onko taustalla seksuaalista hyväksikäyttöä lapsuudessa,raiskauksia ym kun luottamus samanikäisiin miehiin mennyt vai vääristynyt minä kuva,ettei tiedosta omaa ikäänäs,ns.lollipop syndrooma,esim Sharon Stonella todettu jne.
Kommentit (32)
suhde nuorempaan mieheen tuo säväyksen elämään eli ongelma=mt.ongelma ei poistu, mutta se unodetaan hetkesi, kun suhde loppuu,sama masennus palaa.
Jotenkin yököttää nämä tällaiset ihan tyhjästä nyhjäistyt juttuaiheet ja päivittelyt.
[/quote]
Olen ihan samaa mieltä 100 %:sti. Jos tämä nuorempi mies tai "nainen" on täysi-ikäinen ja oikeustoimikelpoinen omista asioistaan niin ei kuulu hevonkukkuakaan muille nämä seurustelut tai niiden syyt ja seuraukset. Kateelliset vaan jauhaa sitä se on eikä muuta.
jotka eivät ole pitäneet itsestään huolta ja ovat mummoutuneet jo 35-vuotiaana
miksi yli 40 v nainen ei saisi olla hyvännäköinen?
että minua, joka olen aina pitänyt itsestäni huolta niin henkisesti kuin fyysisestikin on alettu kutsua puumaksi. siis ihan vaan siksi, että olen yli 40 v ja hyvännäköinen. onko se yhtäkkiä väärin ja pitääkö mun lakata olemasta minä, ihan vaan siks, että yhtäkkiä on keksitty, että olen puuma?!? onhan se toisaalta imartelevaa, vaikka en ole minkäänikäistä miesseuraa vailla.
Just olin eilen ulkona ja 31 v "nuorimies" hakeutui seuraani ihan innoissaan. Katsotaan, mitä tästä tulee... Mitään vakavaa suhdetta en halua, koska en halua enempää lapsia kenenkään kanssa!
lapsia olekaan
esim. tarja ja pentti
vankilaan vaan ja naimaikielto loppuuiäksi. Taikka hirteen jos eivät ymmärrä että elämä on ohi.
-psykiatri.
suhde nuorempaan mieheen tuo säväyksen elämään eli ongelma=mt.ongelma ei poistu, mutta se unodetaan hetkesi, kun suhde loppuu,sama masennus palaa.
pitäisi laittaa linnaan tuollaiset jotka eivät tiedosta ikäänsä
vankilaan vaan ja naimaikielto loppuuiäksi. Taikka hirteen jos eivät ymmärrä että elämä on ohi.-psykiatri.
Olen kolmikymppinen nainen. Ikinä en ole tuntenut vetoa 10-vuotta vanhempaan tai nuorempaan mieheen.
Mulle alkaa olla jo viiden vuoden-raja ylös tai alaspäin liikaa.
ja nuorta miestä (enkä vanhaakaan) en etsinyt, hän löysi minut. En ole koskaan ollut syrjätyyt taikka yksinäinen tms.
12.
Moniko palstan 40+ nainen on botoxia ottanut, luulenpa, että harvassa ovat koko yhteiskunnassa