Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minusta monen puumanaisen kannattaa mennä juttelemaan psykiatrin kanssa

Vierailija
25.01.2011 |

mistä johtuu viehtymys nuoriin miehiin, onko taustalla seksuaalista hyväksikäyttöä lapsuudessa,raiskauksia ym kun luottamus samanikäisiin miehiin mennyt vai vääristynyt minä kuva,ettei tiedosta omaa ikäänäs,ns.lollipop syndrooma,esim Sharon Stonella todettu jne.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

botox ym.käsittelyjen jälleen 25vuotiaana.

Sairasta, siksi yhteiskunta näivettyy jne.

Moniko palstan 40+ nainen on botoxia ottanut, luulenpa, että harvassa ovat koko yhteiskunnassa

Vierailija
22/32 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhde nuorempaan mieheen tuo säväyksen elämään eli ongelma=mt.ongelma ei poistu, mutta se unodetaan hetkesi, kun suhde loppuu,sama masennus palaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin yököttää nämä tällaiset ihan tyhjästä nyhjäistyt juttuaiheet ja päivittelyt.

[/quote]

Olen ihan samaa mieltä 100 %:sti. Jos tämä nuorempi mies tai "nainen" on täysi-ikäinen ja oikeustoimikelpoinen omista asioistaan niin ei kuulu hevonkukkuakaan muille nämä seurustelut tai niiden syyt ja seuraukset. Kateelliset vaan jauhaa sitä se on eikä muuta.

Vierailija
24/32 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät ole pitäneet itsestään huolta ja ovat mummoutuneet jo 35-vuotiaana

miksi yli 40 v nainen ei saisi olla hyvännäköinen?

Vierailija
25/32 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minua, joka olen aina pitänyt itsestäni huolta niin henkisesti kuin fyysisestikin on alettu kutsua puumaksi. siis ihan vaan siksi, että olen yli 40 v ja hyvännäköinen. onko se yhtäkkiä väärin ja pitääkö mun lakata olemasta minä, ihan vaan siks, että yhtäkkiä on keksitty, että olen puuma?!? onhan se toisaalta imartelevaa, vaikka en ole minkäänikäistä miesseuraa vailla.

Vierailija
26/32 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just olin eilen ulkona ja 31 v "nuorimies" hakeutui seuraani ihan innoissaan. Katsotaan, mitä tästä tulee... Mitään vakavaa suhdetta en halua, koska en halua enempää lapsia kenenkään kanssa!

Vierailija
27/32 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia olekaan

esim. tarja ja pentti

Vierailija
28/32 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vankilaan vaan ja naimaikielto loppuuiäksi. Taikka hirteen jos eivät ymmärrä että elämä on ohi.

-psykiatri.

Vierailija
29/32 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhde nuorempaan mieheen tuo säväyksen elämään eli ongelma=mt.ongelma ei poistu, mutta se unodetaan hetkesi, kun suhde loppuu,sama masennus palaa.

Vierailija
30/32 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi laittaa linnaan tuollaiset jotka eivät tiedosta ikäänsä

vankilaan vaan ja naimaikielto loppuuiäksi. Taikka hirteen jos eivät ymmärrä että elämä on ohi.

-psykiatri.

Vierailija
31/32 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmikymppinen nainen. Ikinä en ole tuntenut vetoa 10-vuotta vanhempaan tai nuorempaan mieheen.

Mulle alkaa olla jo viiden vuoden-raja ylös tai alaspäin liikaa.

Vierailija
32/32 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nuorta miestä (enkä vanhaakaan) en etsinyt, hän löysi minut. En ole koskaan ollut syrjätyyt taikka yksinäinen tms.

12.