Minusta monen puumanaisen kannattaa mennä juttelemaan psykiatrin kanssa
mistä johtuu viehtymys nuoriin miehiin, onko taustalla seksuaalista hyväksikäyttöä lapsuudessa,raiskauksia ym kun luottamus samanikäisiin miehiin mennyt vai vääristynyt minä kuva,ettei tiedosta omaa ikäänäs,ns.lollipop syndrooma,esim Sharon Stonella todettu jne.
Kommentit (32)
Jos ikäeroa on enemmän kuin 15-vuotta homma alkaa jo mennä sairauden puolelle.
osapuoli on mies? Pitänee kait vipata toi mies pihalle ja antaa lapset pois. Minulla ja miehellä kun on 19v. ikäeroa. Sääli kyllä, meillä kun vieläpä menee hyvin. Mutta ei voi mitään ;)
Oli kyseessä mies tai nainen.
Se nyt on vaan minun mielipiteeni että täytyy olla jotain vikaa päässä. Huono isä/äitisuhde tai ikäkriisi.
Eivät puumat tiedosta ikäänsä,terveisin oikea psykologi.
Hyvin monella saattaa olla ikään liityvä harha käsite!Tämä selittynee mm.40 ja 50kriisistä johtuvalla käyttäytymisellä!
et 40 ja 50kriisi ja harha käsite sen täytyy olla, repsektiä täältä olet selvästi oikea psykologi ja ammatti ihminen.!!.
Tai no, ainaskin puumanaiset sanoo yleensä suoraan, että haluavat vaan seksiä, ei parisuhdetta. Ja puumilla riittää rahaakin yleensä.
Mikäs siinä kollin ollessa.
Kun vihdoin viimein keksittiin kiva sana kuvaamaan nuoria miehiä tapailevia naisia. Ilmiöhän on sinänsä ollut aina olemassa, joskaan ei niin isossa mittakaavassa kuin vanhempien miesten ja nuorten niatsen suhteet.
Jotenkin yököttää nämä tällaiset ihan tyhjästä nyhjäistyt juttuaiheet ja päivittelyt.
nykyään laajemmin naista joka on ns. hyvin säilynyt, eli on kiinnostava sekä ikäistensä miesten että nuorempien miesten mielestä.
No mihinkäs psykiatrille ne berlusconit ja muut possut pitäisi laittaa, jotka ovat harrastaneet ikäistään nuorempia naisia historian sivu??
Heh. Ehkä niitä panettaa? Ja mitä siinä nyt on nokan koputtamista jos miestä ei ihan kehdosta ryöstetä. Sama pätee sekä miehiin että naisiin.
Miehet on aina tehneet mitä ovat halunneet. Eikö olisi jo naistenkin vuoro? Taitaa ap:lla olla suorituspaineita kun pitäisi kyetä olemaan naisena muutakin kuin hellaorja.
Jos puuma on onnellinen, niin mitä väliä sillä "tiedostaako hän oman ikänsä". Kuinka suuri on muuten miehen ja naisen ikäero oltava, jotta naisen voi luokitella puumaksi?
mistä johtuu viehtymys nuoriin miehiin, onko taustalla seksuaalista hyväksikäyttöä lapsuudessa,raiskauksia ym kun luottamus samanikäisiin miehiin mennyt vai vääristynyt minä kuva,ettei tiedosta omaa ikäänäs,ns.lollipop syndrooma,esim Sharon Stonella todettu jne.
Entäpä ne 40-60-kymppiset miehet jotka seurustelevat/paneskelevat 18-25-vuotiaiden tyttösten kanssa. Ei ihan tervettä sekään.
ihan sama minkä ikäisen kanssa paneskelee. Siinä vaiheessa on jo pahnanpohjimmainenkin tarpeeksi aikuinen. Toisin sanoen huomattavasti vanhempi nainen tai mies joka hakeutuu suhteisiin alle 25-vuotiaiden kanssa on epäilyttävä.
Nuorimies on solakka ja jäntevä ja vähemmän luomekas. Nuoruus on elävää ja seksuaalista. Vanhuus muistuttaa kuolemasta. Kukaan ei halua hengailla lähemmäs kuolevan kanssa. +40 ukot ovat jo toinen jalka haudassa. Ei sellaista halua itselleen muistuttaa.
Nuoruus on pop ja nuorimies jaksaa paremmin.
osapuoli on mies?
Pitänee kait vipata toi mies pihalle ja antaa lapset pois. Minulla ja miehellä kun on 19v. ikäeroa. Sääli kyllä, meillä kun vieläpä menee hyvin. Mutta ei voi mitään ;)
ja meillä menee harmi vaan, todella hyvin. Meitä luulaan aina saman ikäisiksi ja vaikka ei luultaiskaan niin meillä on molemilla hyvä itsetunto.
psykologi.
Hyvin monella saattaa olla ikään liityvä harha käsite!Tämä selittynee mm.40 ja 50kriisistä johtuvalla käyttäytymisellä!
Kokeillaan kuinka viehättävä olen vielä miesten mielestä.Päiväkirjan sivut täyttyy seksikokemuksista.
botox ym.käsittelyjen jälleen 25vuotiaana.
Sairasta, siksi yhteiskunta näivettyy jne.
osapuoli on mies? Pitänee kait vipata toi mies pihalle ja antaa lapset pois. Minulla ja miehellä kun on 19v. ikäeroa. Sääli kyllä, meillä kun vieläpä menee hyvin. Mutta ei voi mitään ;)
Oli kyseessä mies tai nainen.
Se nyt on vaan minun mielipiteeni että täytyy olla jotain vikaa päässä. Huono isä/äitisuhde tai ikäkriisi.
Ja sitä saa mitä tilaa!Ken leikkiin lähtee,leikin kestäköön.Ainahan tuollaiset jutut myöhemmin kosahtaa nilkkaan!