Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näemmä hammaskaries tarttuu sitten nopeasti aikuisillakin!

Vierailija
25.01.2011 |

Tapailen salaa varattua miestä ja nyt juoksen koko ajan hammaslääkärissä,ihan outoa.Miehellä tosi likainen suu vaikka väittää hoitavansa suutaan,karmea käry lähtee,vanhan pissan ja muun sekoitus.Olen alkanut vältää suutelelemista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kävi niin, että 17-vuotiaaksi täydelliset, reiättömät hampaat. Sitten aloin seurustella huonohampaisen tyypin kanssa, ja parin vuoden päästä alkoivat omat hampaanikin reikiintyä. Söin samalla tavalla kuin ennenkin ja hoidin hampaita, ei apua :(

Vierailija
2/5 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevasi ainut sänky&suutelukumppani.Sinuna varoisin vähän.Ties mitä tauteja kantaa,kannattaa käyttää kondomia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen salaa varattua miestä ja nyt juoksen koko ajan hammaslääkärissä,ihan outoa.Miehellä tosi likainen suu vaikka väittää hoitavansa suutaan,karmea käry lähtee,vanhan pissan ja muun sekoitus.Olen alkanut vältää suutelelemista.

Vierailija
4/5 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevasi ainut sänky&suutelukumppani.Sinuna varoisin vähän.Ties mitä tauteja kantaa,kannattaa käyttää kondomia!

Miten se kondomi estää suun kautta leviävät taudit, kuten HIVn?

Vierailija
5/5 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kävi niin, että 17-vuotiaaksi täydelliset, reiättömät hampaat. Sitten aloin seurustella huonohampaisen tyypin kanssa, ja parin vuoden päästä alkoivat omat hampaanikin reikiintyä. Söin samalla tavalla kuin ennenkin ja hoidin hampaita, ei apua :(

Aloin 18-vuotiaana seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa, minulla ei ollut silloin yhtään reikää suussa. Nyt 7 vuotta myöhemmin hampaitani paikataan urakalla. Ihan yhtä ahkerasti pesen hampaitani eikä ruokatavatkaan ole muuttuneet. Silti eilenkin paikattiin kaksi pientä alkavaa reikää :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi