Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on alkanut taas syöpöttely :(

Vierailija
25.01.2011 |

Siis viikon pari ollut jo aivan järkyttävää mättämistä... maha ihan pikipiukee ku on niin täynnä mut suussa on tunne et pakko saada viel jotain ruokaa... Uudenvuoden vaihteessa jätin tupakoinnin, mutta en siis kokonaan, vähentänyt huomattavasti, mutta esim. eilen poltin kaksi tupakkaa illalla mutta silti se mättämisen halu oli ylitsepääsemätön!!

Mulla on viimeks ollu tällästä mättämistä... hmmmm yli kaks vuotta sitten... elävästi tuli myös mieleen teiniajat kun kotona kaapissa ei ollut mitään ja sulattelin pakkasesta leivänkannikoita ja tein niistä voikkareita... kun teki mieli makeaa niin tein kakkutaikinan ja söin sitä kylmiltee.. (YÖK!)

Eilen söin siis:

(Heräsin myöhään kun olen lomalla, joten alkoi siis seitsemältä illalla vasta tää "aamupala")

Perhepizza puoliksi kun käytiin miesystävän kanssa syömässä. Maha ihan täys. Käytiin sit kävelylenkillä sen jälkeen ja kun päästiin kotiin söin Runebergintortun. Kolme minikorvapuustia ja maitoa. Cheerioussei lautasellinen ja maitoa. Tässä vaiheessa olin vasta miesystävän kotona ja kun en normaalisti kehtaa mättää hänen nähtensä. Totes vaan et rajotahan nyt ku koht on sit maha kipee.

Tulin sit kotii ja mättämisenhalu jatkui. Pakkasesta löysin paahtoleipää ja paahdin neljä viipaletta joissa päällä juustoa ja metukkaa. Maitoa. Banaani. Limua. Energiajuomaa. Ja maha ihan helkkarinkipee, mut edelleen teki mieli syödä jotain mutta onneksi miesystävä tuli minun kotiin ja sitten enää kehdannut syödä. Mut voi Luoja kuinka paljon teki mieli oksentaa!! ;

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän