Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lomamatkalle erilaiset suunnitelmat mieheni kanssa :(

Vierailija
25.01.2011 |

Elikkäs olemme menossa talvilomalla ulkomaille kahdestaan. Kohde on kaupunkikohde, jossa on paljon nähtävää, ja olen tutkinut matkaoppaita yms. ja miettinyt mitä kaikkea siellä voitaisiin tehdä.

No, miehenipä oli nyt sit viestitellyt jonkun työn kautta tuntemansa ihmisen kanssa, sellaisen joka siis asuu tuolla kohteessa. Olivat suunnitelleet, että tää tyyppi vie meidät jonnekin maaseudulle johonkin kivaan pikkukylään ja siellä johonkin ravintolaan. Tulee kentällekin vastaan meitä.

Mua ei kiinnostais pätkääkään joku tuntematon heebo, haluan viettää aikaa kahdestaan mieheni kanssa, ja ihan turistina, varmasti niissä perusnähtävyyksissäkin olisi ihan tarpeeksi alle viikon reissulle. Ei toki koko matkaa tarttis ton tyypin seurassa olla, mutta kuulemma ekana iltana voitais tuonne maaseudulle mennä. Voi jee sanon mä. Meni matkafiilikset ihan kokonaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä kuulostaa ihan kivalta ja voit kai yhden illan joustaa miehesi suuntaan, että loma onnistuu hänellekin. Kurjaa se on sullakin siellä, jos miehesi mököttää ja murjottaa.

Vierailija
2/8 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä niin ymmärrän, mutta silti, että fiilikset meni ihan kokonaan? Dadaa, juu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se heebo jaksaiskaan sun norsunvittunaamaa kuin sen maaseutureissun, joten etköhän suosiolla kestä sen ja sitten pääset SUN omaan ohjelmaan.

Vierailija
4/8 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsette paikallisen ihmisen kanssa katsomaan jotain muuta, kuin niitä tavanomaisia turistikohteita. Saatte vilauksen oikeasta elämästä lomamaassanne. Minusta tuo kuulostaa hyvältä!

Ja kysehän on vain yhdestä illasta. Muuten teillä on koko viikko aikaa toisillenne.

Voitte saada hyviä vinkkejä tuolta miehesi tutulta siitä, missä kannattaa käydä ja missä ei.

Kai te muutenkin teette 50-50, eli mies saa valita joka toisen kohteen, sinä joka toisen?

Vierailija
5/8 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän suhtautua positiivisesti :)

Joskus vaan ärsyttää, kun miehellä on kavereita ja tuttavia joka paikassa ja aina niiden kanssa pitäis seurustella. Ennen sentään rajoittui vaan baareihin ja kadunkulmiin, kun missä vaan liikkuessa piti aina pysähtyä jutustelemaan milloin kenenkin kanssa. Nyt rupeaa jo olemaan maailmanlaajuista tuo sen meininki... :D

Vierailija
6/8 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminäminä tahontahontahon. Enkä tykkää tuntemattomista...

Vierailija
7/8 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole supersosiaalinen ihminen ja kun mulla on harvoin lomaa ja vapaata, haluaisin tehdä jotain ihan omassa rauhassa rakkaani kanssa. Musta on toki kiva nähdä ystäviä ja viettää aikaa heidänkin kanssaan, mutta jos oltais miehen kans kaksin lähdössä reissuun, niin kyllä mäkin ahdistuisin tuollaisesta.

Mutat koettakaa saada homma sumplittua niin, että kumpikin teistä nauttii lomasta.

Vierailija
8/8 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole lahna ja nukahtamislääkkeet mukaan varmuuden vuoksi. Sikahan tuo mies on.

Jos paikallinen isäntä on miehesi bisnestuttu tai muu tuttu, niin käyttäydy kuin vain skandibimbo pystyy. Hakkaile isäntää ja juo itsesi vaikka tolkuttomaan humalaan. Eiköhän mies seuraavalla kerralla jätä maaseuturavintolat väliin ja tajua telepaattisesti, että kaupunkilomalla ei kaupungista lähdetä minnekään.