Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Koiraihmiset"

Vierailija
25.01.2011 |

Miksi minua niin paljon korpeaa ns. koiraihmiset? En tarkoita nyt sellaista että perheessä on koira, vaan sellaisia hardcore koira-harrastajia. Tuntuu että suurin osa on ylipainoisia, kovaäänisiä, aina karvojen peitossa, usein työttömiä ja monissa asioissa ns. päällepäsmäreitä, ja kaiken kaikkiaan hyvin rahvaanomaisia. Sellaisia joiden lempinimi on Suski tai Mirkku, Pirre tai Ritu. Kulkevat ulkoiluvaatteet päällä joka paikassa, ja kun ulkoiluttavat koiraansa, niin koko kylä raikuu ja kaikki saavat kuulla että täällä ollaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei niinkään koirien yhteydessä. Mutta tuo kovaääninen ylipainoinen "Suski" on tuttu tyyppi, en tunne yhtään Suskia, mutta nimi sopii. Sellainen jota kuvataan sanalla Rempseä. Hyi h....tti!

Vierailija
2/5 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hauskasti kuvailtu, ap! :D Tiedän tyypin. "Kaikki saavat kuulla että täällä ollaan..." :) Ja HC-koiraharrastajat... :D

Joo, olen itsekin koiraihminen vimosen päälle, mutta en tee siitä numeroa. Koirankarvoittamat kotivaatteet mulla on ja rymyvaatteet päällä saatan pyörähtää kaupassakin, joten näytän varmaan "Mirkulta" (paitsi en ole ylipainoinen :p ), mutta se nyt vaan on kätsyä. Kun sitä karvaa lähtee, niin pakko olla kotivaatteet erikseen.

Tosin, niin paljon kuin koiria rakastankin, niin luulen että nämä ovat viimeiseni. Se karvanlähtö on jotain niin prseestä...

Mutta joo, koirapuistoissa näihin varsinkin törmää. Käyvät siellä "aktivoimassa" koiriaan, siis istuvat tuntikausia juoruamassa rööki huulessa ja reeniliivit päällä, kauhee natsikuri (no pitää kuri olla, emmä sitä...) koirallensa ja hirvee pomotus. Tukka on lyhyt ja punaiseksi värjätty, housut lököttää ja koirapuisto on MEIDÄN REVIIRIÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos koirien kasvattamiseni ja ulkoiluharrastukseni häiritsevät Sinua. Pitääpä pysyä kotona ettet vain Sinä häiriintyisi.

Vierailija
4/5 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen päällikkötason töissä, nuori, hoikka (165cm/53kg) kauniiksi kehuttu. miten sovin tuohon malliin??? =OD

Vierailija
5/5 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ole törmännyt vaikka koiria itsellänikin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä