Erosta kohta 10 vuotta, mies tulee edelleen uniin
Elämäni rakkaus jätti minut melkein 10 vuotta sitten ja ero oli todella raskas. Nykyään olen naimisissa ja kahden lapsen äiti, silti nään tuosta miehestä unia, joissa olemme yhdessä ja äärettömän onnellisia. Pitäisikö käydä pskologin juttusilla? Onko se merkki, etten ole vieläkään päässyt yli miehestä.
Kommentit (5)
Olen niissä paljon onnellisempi kun hereillä.
Mutta sitä sairautta ei mielenterveyshoito voi parantaa. Voi kyllä johtaa masennukseen. Mutta rakkaudesta sairastumiseen taitaa olla ihan oma nimensäkin. Joskus ollut jossakin filmissä kuinka joku riutunut kuoliaaksi.
Mä taas nään painajaisia exästäni ja erosta on 10 vuotta. Painajaiset on kammottavia, joissa pakenen häntä. Millään muotoa en ole häntä kaivannu, vain ihmetelly mitä tein yhdessä väkivaltaisen hullun kanssa.
Munki pitäis mennä psykologille, koska painajaiset on tosi karmeita, eli alitajunta työskentelee vieläkin. *puistatus*
Oletko nykyliitossasi onnellinen? Entinen miehesi edustaa menneisyyttä, ja vaikka olit hänenkin kanssaan onnellinen, oli syitä miksi erositte.
Menneisyys ei ole jättänyt sinua rauhaan, roikut siinä ja se vahingoittaa nykyistä parisuhdettasi, jos siis olet onnellinen siinä. Lakkaa vertaamasta nykyistä suhdetta ja entistä toisiinsa ,ja keskity nykyisen hoitamiseen ja sen hyviin puoliin.
Uni voi edustaa myös tiedostamatonta vapaudenkaipuuta ja ikävää aikaan, jolloin vastuu lapsista ei painanut. koeta ottaa enemmän aikaa itsellesi.
Jos taas olet onneton nykyisen miehesi kanssa, voi uni kehottaa teitä tekemään yhdessä töitä, jotta saavuttaisitte onnen, jota sinulle edustaa menneisyyden mies.
Jos nykyisesi on väkivaltainen, juoppo tai muuten vaarallinen, voi unesi olla suora kehotus pakata muksut, kimpsut ja kampsut ja lähteä.
Hanki sille lähestymiskielto! Tuo on ihan törkeää että kehdataan tulla toisen uniin vielä vuosikymmenen jälkeenkin. Miehen vika.