Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisiko taaperolle antaa magnesiumia?

Vierailija
25.01.2011 |

Oireilee nukahtaessa aivan samanlailla kuin minä, ja mulla on levottomat jalat. Itse joudun ottamaan 900 mg magnesiumia/vrk että vaiva (ja muut krampit yms) pysyvät poissa.

Mg:han on turvallinen aine, enintään aiheuttaa ropulia eikä kerry elimistöön.

Ikävä vaan katsella lasta kun jännittelee lihaksia, kierii pyörii, sätkii, vipattaa jalkoja yms.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sä tiedät. Täältä saat kärkkäät mutu-tuntuman neuvot.

Vierailija
2/3 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaivat kuullostaa ihan samanlaisilta, jalat sätkii itsekseen (tahdottomia lihasnykäyksiä) ja estää unta! Todella kiusallinen vaiva. Itse en ole uskaltanut napata kuin sen 375mg magnesiumia iltaisin, mutta se kyllä auttaa!

6vuotiaalleni olen välillä antanut puolikkaan tabun pureskeltavaksi, kun "jalat tuntuu oudolta". Kokeile antaa pieni palanen mutusteltavaksi ja jos auttaa, niin mikä ettei! Tai anna iltapalaksi banaani tms magnesiumpitoinen ruoka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ottaa "ylenmäärin". Liika tulee ulos ja ellei ole ihan jotain vikaa elimistössä, niin ei ole haittaa.

Olen välillä aamupuuron sekaan sotkenut puolikkaan napin lapselle, mutta sillä ei ole ollut mainittavaa merkitystä.

Itse olen huomannut myös sen, että mulla toimii parhaiten sitraatti-muotoinen mg, oksidi eikä kelaatti jostain syystä imeydy niin hyvin. (Ja mg-oksidista tulee se ripuli.)