Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me&i-myyjä paikalla, saa kysyä

Vierailija
24.01.2011 |

mutta en lupaa vastata ;)

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi ruveta myyjäksi. Äitiysloma loppumassa ja olisi mukava jäädä joksikin aikaa kotiin, mutta lisätienesti olisi paikallaan.

Muutama kysymys... "Markkinoitko" itse itseäsi vai kuinka saat kutsuja? Monetko kutsut vähintään pitää olla kuukaudessa, että niistä jää jotain käteen? Pitääkö käydä jotain koulusta ennen myyjäksi ryhtymistä? Pitääkö aina kutsuilla esitellä jokainen vaate vai kuinka ne esittelyt pidetään? En nimittäin ole koskaan ollut kutsuilla eli tällä alueella käsittääkseni myyjiä ei montaa ole. Kyseisiä vaatteita meillä kyllä on. Yksi paita oli susi mutta muut on ollut ihan hyviä.

Vierailija
2/34 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne saa sen malliston esille?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuinka paljon työtä se vaatii?

Vierailija
4/34 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä oot saanut?

Vierailija
5/34 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukaudessa noin 500-1000e siis silloin kun kutsuja pidetään. En ole vähentänyt veroja, mutta mulle tulee paljon kilometrejä.

Vierailija
6/34 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa pitkähihainen trikoopusero (sellainen kuviollinen siis)? Etten maksa liikaa Huutiksen käytetystä.

Vierailija
7/34 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä oot saanut?

Mulla on ollut kerralla noin 400e, siinä oli kyllä 8 kummilapsen joululahjat omien lasten ohella ;)

Vierailija
8/34 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa pitkähihainen trikoopusero (sellainen kuviollinen siis)? Etten maksa liikaa Huutiksen käytetystä.

Uutena maksa siis yli 20e riippuen koosta. Käytetystä maksaisin ehkä jotain 10e tienoilla.

Vierailija
9/34 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka niitä tehdään Kiinassa?

Vierailija
10/34 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ne vaatteet on niin kalliita?

Vierailija
11/34 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ne vaatteet on niin kalliita?

Musta on suhteellista onko vaatteet kalliita. Itse luotan laatuun ja reklamaatio-oikeuteen, eli vielä kuukausien päästä voi palauttaa virheeellisen vaatteen ja saa omat takaisin. Lisäksi vaatteet ketää usean lapsen käyttöä, mullakin niitä on neljä, ja unisex-tyyli on ihana! Ja jälleenmyyntiarvo on yhä kohtuullinen.

Netissä aina valitetaan sitä ettei laatu kestä, mutta mulle ei juuri kukaan ole kolmen vuoden aikana tullut palauttetta antamaan päin naamaa, kertoo musta jotain palautteen tasosta.

Vierailija
12/34 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaatteet maksavat aika paljon, vaikka niitä tehdään Kiinassa?

Mistähän tämän olet keksinyt? Myös nettisivuilla kerrotaan selvästi että vaatteet valmistetaan Portugalissa ja Turkissa, ja vaatteiden tekijät saavat hyvän korvauksen työstään, myös ylitöistä, ja saavat pitää lomaa :) Musta on itsestäni tullut eettinen kuluttaja juuri me&i:n myötä!

Vierailija
13/34 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sen toisen ruotsalaisen vaatteet tehdään euroopassa. Hinnat on samalla tasolla.

Vierailija
14/34 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon esittelykeikkoja, jos alkais myyjäksi? On kyllä melko karvainen eikä mahtuis merkkikuteet päälle.

Onko miehiä myyjänä?

Just tommonen 500-1000e tarvittais lisää per kk.

Vierailija
15/34 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei esim. sukkia voi tehdä euroopassa vaikka sen toisen sukat tehdään Tanskassa

Vierailija
16/34 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukaudessa noin 500-1000e siis silloin kun kutsuja pidetään. En ole vähentänyt veroja, mutta mulle tulee paljon kilometrejä.

Unohtui kertoa työmäärästä: Pidän kuussa noin 5-10 kutsut, lisäksi luen päivittäin sähköpostini ja olen periaatteesa aina asiakkaan tavoitettavissa, tosin ei niitä soittoja kovin paljoa tule.

Vierailija
17/34 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole laadukkaita kun värit haalistuu heti ja on heti täynnä nukkaa!

Jos sulle on näin käynyt ota ihmeessä yhteyttä joko omaan jälleenmyyjääsi tai suoraan asiakaspalveluun. Saat hyvitystä vaivoillesi.

Vierailija
18/34 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiskohan mun mies paljon esittelykeikkoja, jos alkais myyjäksi? On kyllä melko karvainen eikä mahtuis merkkikuteet päälle.

Onko miehiä myyjänä?

Just tommonen 500-1000e tarvittais lisää per kk.

Ainakaan juuri nyt ei ole yhtään mietä esittelijänä, uskallan sanoa. Jos aitoa kiinnostusta löytyy kannattaa pyrkiä myyjäksi. Ei ole itsestään selvää että paikan saa, aina kannattaa yrittää ;)

Vierailija
19/34 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö lunastaa itselleen ensin setti vaatteita kuten tupperi-esittelijän, vai saatko ne esittelyvaatteet ilmaiseksi?

Vierailija
20/34 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö lunastaa itselleen ensin setti vaatteita kuten tupperi-esittelijän, vai saatko ne esittelyvaatteet ilmaiseksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän