Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me&i-myyjä paikalla, saa kysyä

Vierailija
24.01.2011 |

mutta en lupaa vastata ;)

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole laadukkaita kun värit haalistuu heti ja on heti täynnä nukkaa!

Jos sulle on näin käynyt ota ihmeessä yhteyttä joko omaan jälleenmyyjääsi tai suoraan asiakaspalveluun. Saat hyvitystä vaivoillesi.

Sama kävi kahdelle minun ostamalleni vaatteelle. palauttaa meinasin, mutta sitten selvisi että mikäli päädytään siihen ettei vaatetta korvata ei sitä vanhaakaan vaatetta saa takaisin!! Uskomatonta, ei kovin häävi takuu! Niinpä käytän tuota haalistunutta vaatetta edelleen, mutta äänestän jaloillani (ja lompakollani) enkä yhtään vaatetta osta lisää. Samaan aikaan ostettu naperon halpisbody on edelleen kirkkaan värinen, samoilla pesuaineilla pesty ja hoidettu.

Vierailija
22/34 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulle on näin käynyt ota ihmeessä yhteyttä joko omaan jälleenmyyjääsi tai suoraan asiakaspalveluun. Saat hyvitystä vaivoillesi.

Sama kävi kahdelle minun ostamalleni vaatteelle. palauttaa meinasin, mutta sitten selvisi että mikäli päädytään siihen ettei vaatetta korvata ei sitä vanhaakaan vaatetta saa takaisin!! Uskomatonta, ei kovin häävi takuu! Niinpä käytän tuota haalistunutta vaatetta edelleen, mutta äänestän jaloillani (ja lompakollani) enkä yhtään vaatetta osta lisää. Samaan aikaan ostettu naperon halpisbody on edelleen kirkkaan värinen, samoilla pesuaineilla pesty ja hoidettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, ja yhdessä bodyssä on jo reikäkin! Ja lisäksi prkl kalliita!

Vierailija
24/34 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuuko ansiot siitä paljonko myyt? Pitääkö lunastaa itselleen ensin setti vaatteita kuten tupperi-esittelijän, vai saatko ne esittelyvaatteet ilmaiseksi?

Kyllä, ansiot ovat provisio mun omasta myynnistä.

Mallisto tulee hankkia kaksi kertaa vuodessa. Ensimmäinen mallisto maksaa tällä hetkellä 600e, jatkossa mallistosta saa alennusta oman myynnin mukaan, jos on ahkera vaatteet saa ilmaiseksi. Tai jos ei ole ahkera mallisto maksaa taas 600e. Mutta malliston saa myydä asiakkaille kauden jälkeen, ja itse saan siitä aina vähän enemmän käteen silloin kuin mitä uusi maksaisi, vaikka vaatteet myynkin superalennuksin.

Vierailija
25/34 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä niistä.

Ne uudet haalarit ovat kivat ;)

Vierailija
26/34 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottu, kannattaa olla ensin yhteydessä sähköpostilla asiakaspalveluun, omansa saa kyllä takaisin jos siihen on syytä. Voit lähettää vaikka kuvan liitetiedostona jos haluat. Hassua, miten ne tyytymättömät asiakkaat aina parjaavat netissä, eivätkä anna palautetta suoraan! Soita omalle jämyllesi!

Vierailija
27/34 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottu, kannattaa olla ensin yhteydessä sähköpostilla asiakaspalveluun, omansa saa kyllä takaisin jos siihen on syytä. Voit lähettää vaikka kuvan liitetiedostona jos haluat. Hassua, miten ne tyytymättömät asiakkaat aina parjaavat netissä, eivätkä anna palautetta suoraan! Soita omalle jämyllesi!

Eli palautetta olen antanut suoraankin. Minulla oli vaate mukanakin kutsuilla jossa näytin sen jälleenmyyjälle. Mitään tuollaista kuvan laittamista ei kyllä ehdottanut. Nyt asiasta on jo kulunut aikaa ja vaatetta käytetty pitempään, joten en enää viitsi valitella. Tuolla hinnalla nyt vaan odotan vähän laadukkaampaa tuotetta kuin mitä sain enkä ensimmäistäkään aio lisää ostaa.

Vierailija
28/34 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko kahvit ja syöt pullat kutsuilla, vai pidättäydytkö tarjoilusta?

Jos mua pöytään pyydetään eikä ole kiire kotiin tai toisille kutsuille mä ainakin kahvit juon ja yhtä tarjottavaa maistan. Tai sitten montaa jos on pöytä koreana :) Mä nautin siitä kun saan muiden äitien kanssa jutustella kahvipöydässä!

Vierailija
29/34 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli palautetta olen antanut suoraankin. Minulla oli vaate mukanakin kutsuilla jossa näytin sen jälleenmyyjälle. Mitään tuollaista kuvan laittamista ei kyllä ehdottanut. Nyt asiasta on jo kulunut aikaa ja vaatetta käytetty pitempään, joten en enää viitsi valitella. Tuolla hinnalla nyt vaan odotan vähän laadukkaampaa tuotetta kuin mitä sain enkä ensimmäistäkään aio lisää ostaa.

Harmi, jos noin kävi. Millaisesta virheestä oli kyse?

Vierailija
30/34 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa 26:lle...

kiitos :)

Vierailija
31/34 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä myyn yksillä kutsuilla noin 300-500 euron edestä vaatteita vakiona.

Vierailija
32/34 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaatteet maksavat aika paljon, vaikka niitä tehdään Kiinassa?

Mistähän tämän olet keksinyt? Myös nettisivuilla kerrotaan selvästi että vaatteet valmistetaan Portugalissa ja Turkissa, ja vaatteiden tekijät saavat hyvän korvauksen työstään, myös ylitöistä, ja saavat pitää lomaa :) Musta on itsestäni tullut eettinen kuluttaja juuri me&i:n myötä!

mutta nyt kävin ja siellä varmistettiin se, mitä luulin vanhalta pohjalta tietäväni: osa vaatteista tehdään Kiinassa. Vai onko niin, että mainittuja ulkovaatteita ei enää myydä?

Vierailija
33/34 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaatteet maksavat aika paljon, vaikka niitä tehdään Kiinassa?

Mistähän tämän olet keksinyt? Myös nettisivuilla kerrotaan selvästi että vaatteet valmistetaan Portugalissa ja Turkissa, ja vaatteiden tekijät saavat hyvän korvauksen työstään, myös ylitöistä, ja saavat pitää lomaa :) Musta on itsestäni tullut eettinen kuluttaja juuri me&i:n myötä!

mutta nyt kävin ja siellä varmistettiin se, mitä luulin vanhalta pohjalta tietäväni: osa vaatteista tehdään Kiinassa. Vai onko niin, että mainittuja ulkovaatteita ei enää myydä?

Tällä tulevalla kaudella vaatteet tehdään Turkissa ja Portugalissa. Toppavaatteita, jos niitä tarkoitat, ei ole kotikutsuilla myynnissä.

Vierailija
34/34 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Jonathan vaatteiden jälleenmyjä

Ja mä myyn yksillä kutsuilla noin 300-500 euron edestä vaatteita vakiona.

Ja siis sisä- vaiko ulkovaatteita,molempia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi