Missä ihmeessä te säilytätte lasten piirustukset?
Meillä on kaksi innokasta taiteilijaa (3 ja 5v.), jotka piirtelevät päivittäin paljon. Kaikkia paperilappusia en toki säilyttele, mutta välillä piirustukset ovat niin hienoja, että haluaisin ne jemmata.
Tätänykyä niitä jemmattavia taideteoksia vaan alkaa olla niin paljon, että lastenhuoneen kaappi suorastaan pursuilee. Olisko teillä jotain hyviä vinkkejä tähän probleemaan?
Kommentit (6)
ei niitä kertakaikkiaan voi säilyttää kun muutaman silloin tällöin. Se on mun ratkaisu.
Kai se on vaan heitettävä pois niitä rankalla kädellä.
Pahvilokerot eivät oikein ole ratkaisu - sitten kaapit pursuilevat pahvilokeroita.
Skanneri olis varmaan hyvä, mutta meillä ei valitettavasti sellaista ole.
t.ap
ei niitä kertakaikkiaan voi säilyttää kun muutaman silloin tällöin. Se on mun ratkaisu.
vaikkapa kerran kuukaudessa. Ja lapsi valitsee. Välillä enemmän ja välillä vähemmän. Ja hän valitsee AINA eri piirustukset kuin ne jotka olisin itse säästänyt:)
isossa hammarplastin muovilaatikoissa. Nämä laatikot ovat työhuoneeni kaapissa.
Paperinkeräykseen menee suurin osa. Meillä on sellainen asiakirjakaukalopino (niitä toimistokaukaloita papereille), jonne laitetaan uusimmat. Aina tasaisin väliajoin käydään läpi ja säästetään mitä säästetään, loput paperinkeräykseen. Säilytettävät ovat pahvisissa kulmalukkokansioissa, siis niissä missä on kuminauha. Lapsilla omanvärisensä kansiot ja vuosiluvut kannessa.
pahvisiin säilytyslokeroihin, joihin kirjoitan taiteilijan nimen ja vuosiluvun miltä ajalta piirrokset kerätty