Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosmetiikkateollisuus huijaa

Vierailija
24.01.2011 |

suurin huijaus on kosteusvoiteet. Tasapainoisella ruokavaliolla oleva perusterve ihminen ei tarvitse iholle ylimääräisiä kosteutuksia.

Kosteusvoiteen vuoksi iho ei enää viitsi kosteuttaa itse itseään, jolloin kierre kosteuden tarpeelle on valmis.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää että kaikki ryppyvoiteet ovat suurta humpuukia.

Vierailija
2/19 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää että kaikki ryppyvoiteet ovat suurta humpuukia.

Ryppyrasva on oikeinkin tarpeellinen luiston ja siten kivun vähentämisen kannalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laiska rasvaamaan itseäni ja kahta lastani. Laitan rasvaa vain kasvoihin talvella kun iho kuivuu niin että kipeää tekee.

Lapsille laitan vain Bepanthenia silloin kun joku paikka on oikein kuiva, auttaa.

Meillä ei ole allergioita ja kaikki kehuu minun ja lasteni ihoa, no kai se on hyvä kun syömme suhteellisen terveellisesti, emme käytä turhia rasvoja joihin iho tottuu ja kai geeneilläkin on jotain merkitystä.

Vierailija
4/19 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärin reseptin (esim. tehokkaat a-vitamiinivoiteet). Kosmetiikassa maksetaan pitkälle mielikuvista ja hienoista pakkauksista.

Vierailija
5/19 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne aineososta ovat AITOJA eikä säilöntäaineita käytetä.

Vierailija
6/19 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin kuivuu iho kovasta vedestä...rasvaan kropan joka päivä. Kuorin kerran pari viikossa.

Vierailija
7/19 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää ahkeraan vartalovoiteita. Olen huomannut että varsinkin käsivarsien iho on alkanut roikkumaan. Mulla ei mitään vastaavaa, pelkästään kuorin ihoa suihkussa karhealla sienellä, en käytä mitään vartalovoiteita.

Miksi kyllästää ihoa turhilla aineilla? Ja vieläpä hajustetuilla? Iho tuottaa omat rasvansa, jos ei tuota, silloin pitää tarkistaa ruokavalio.

i]Mulla ainakin kuivuu iho kovasta vedestä...rasvaan kropan joka päivä. Kuorin kerran pari viikossa.

[/quote]

Vierailija
8/19 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin kuivuu iho kovasta vedestä...rasvaan kropan joka päivä. Kuorin kerran pari viikossa.

noinhan sen saakin kuivumaan, ja liiallisella suihkussakäynnillä. Jos iho kuivuu, kannattaa harventaa suihkussakäyntiä mahdollisuuksien mukaan.

Vierailija
11/19 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli rasvaamalla voi pahimmassa tapauksessa venyttää ihonsa pilalle.

&lt;a href="<a href="http://www.hs.fi/omaelama/artikkeli/Ryppyvoide+turvottaa+ja+bluffaa/113…"

joo, ja se oli kans hyvä kohta se, että voiteethan olis oikeesti vaarallisia, jos ne imeytyis pintaa syvemmälle!

Vierailija
12/19 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyh hyh

Vierailija
13/19 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se eri kuin joka päivä. Osaat varmaan laskea, se on jopa puolet vähemmän...

hyh hyh

Vierailija
15/19 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli käytte suihkussa kerran viikossa?

hyh hyh

Kun tarkoitin tietenkin että kerran kuussa.

Vierailija
16/19 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas normi ihoiset täällä kehuu kuinka ei tarvitse rasvoja käyttää ja kuinka kaikki on humpuukia.Se on totta että normaalin ihotyypin omaavat ihmiset eivät välttämättä tarvitse mitään koska heillä ei ole ongelmaa...vielä.UV säteet vahingoittaa myös teitä normaalin ihon omaavia ihmisiä vaikkei sitä heti huomaakaan ja vanheneminen aiheuttaa ihon ohenemista joten olette entistä alttiimpia auringon säteille ja ympäristön haittavaikutuksille....saippuallako te ehkäisette näitä?

Meillä ihmisillä on erilaisia ihotyyppejä ja tarpeetkin erilaisia.Se olisikin helppoa elämää jos meillä kaikilla olisi normaalit ihot mutta kun ei ole,nämä on ihan geenien ja hormonien sanelemia juttuja...mikään voide ei muuta ihotyyppiäsi mutta oikealla voiteella pystyt ehkäisemään ja korjaamaan ihotyyppisi tyypillisiä ongelmia.

Vierailija
17/19 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihmisillä on erilaisia ihotyyppejä ja tarpeetkin erilaisia.Se olisikin helppoa elämää jos meillä kaikilla olisi normaalit ihot mutta kun ei ole,nämä on ihan geenien ja hormonien sanelemia juttuja...mikään voide ei muuta ihotyyppiäsi mutta oikealla voiteella pystyt ehkäisemään ja korjaamaan ihotyyppisi tyypillisiä ongelmia.

Miten se onkaan niin vaikeeta joillekin tajuta, että jos itellä ei ole jotain ongelmaa, niin ongelma on kuitenkin olemassa muille ihmisille...

Kiitos harvinaiset hienosta tekstistäsi.

Vierailija
18/19 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän kosteusvoiteina ainoastaan luonnonkosmetiikkaa nykyisin. Vartaloa en rasvaa, kaikki pesuaineet ovat luomua jne.

Atopiani alkoi 7-vuotiaana.

Murrosiässä atopia oli niin paha, että jopa kolmasosa ihosta tulehtui. Kaikenmaailman apteekkirasvat tulivat varsin tutuiksi, samoin valohoidot. Enimmäkseen selitettiin perimää syyksi.

Lukiossa aloin tajuta kärsineeni jatkuvasta stressistä. Lapsuudenkoti oli täynnään stressaavia asioita; huutavat vanhemmat, jatkuva suorittamisen paine, koskaan ei kelvannut jne. Paineet lukiossa kasvoivat, samoin ihottuma paheni ihan hirveäksi, lopulta söin lääkekuureja.

Kun pääsin lopulta irti stressaavista tekijöistä (ihmiset mukaan lukien) on elämän seestymisen myötä myös iho parantunut. En ole kymmeneen vuoteen käyttänyt kortisonivoiteita, ja rasvaiset apteekkivoiteet ovat lentäneet romukoppaan. Ihoni on nykyään myös paljon vahvempi myös rakenteeltaan.

Geenit ja geenit...tottakai nekin vaikuttavat, mutta omakohtainen kokemus on että henkinen puoli ja keho toimivat täysin synkassa, keho heijastaa myös mielen pahoinvointia.

Vierailija
19/19 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen "ongelmaihonkaan" hoitoon 100-200€ maksavaa kallista putelia kempparista, vai saisiko hyvän kosteuttavan voiteen vaikkapa apteekista (vähän vähemmän näyttävässä pullossa, kenties lääketehtaan valmistama).

Taas normi ihoiset täällä kehuu kuinka ei tarvitse rasvoja käyttää ja kuinka kaikki on humpuukia.Se on totta että normaalin ihotyypin omaavat ihmiset eivät välttämättä tarvitse mitään koska heillä ei ole ongelmaa...vielä.UV säteet vahingoittaa myös teitä normaalin ihon omaavia ihmisiä vaikkei sitä heti huomaakaan ja vanheneminen aiheuttaa ihon ohenemista joten olette entistä alttiimpia auringon säteille ja ympäristön haittavaikutuksille....saippuallako te ehkäisette näitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan