Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pikaseksiä vaikka ei itseä suuresti huvita?

Vierailija
24.01.2011 |

Taitaa olla aika yleistäkin (yhden aiemman ketjun perusteella), että "annetaan" puolisolle seksiä vaikka ei itseä hirveästi huvittaisi. Miten teillä?

Oma mies tuli jokin aika sitten kotiin töistä hirveän pahalla päällä. Sattui tulemaan tilaisuus pikaiseen seksisessioon, kun koululainen ilmoitti tulevansa vasta tavallista myöhemmin kotiin. Hyvä näin. Vaikuttaa mies jo olevan paremmalla tuulella ja omakin v-käyrä laski. =)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitkitettyä. Alkaa tehdä mieli, kun mies pussaa ja hyväilee.

Molemmat käy.

Vierailija
2/2 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei kannata pidemmälle. Minä olin juuri tuollainen tunnelmien kuuntelija ja tiesin, että miehen paha tuuli ja ärtyisyys menee hetkessä ohi, kun vain vihjaan suorempaa tai vähemmän, että mentäiskös asiaan. Ja tein aloitteita, vaikken oikeastaan edes vähempää voinut välittää.

Jossain vaiheessa vain naksahti ja tajusin, että olen harrastanut mieheni kanssa ties kuinka pitkään seksiä vain tunnelman paranemismielessä, en siksi, että oiekasti teki mieli.

Olen tainut unohtaa, minkälaista on kun himottaa. Ja siitä syytän pelkästään (?) itseäni - annoin itselleni luvan lavastettuihin haluihin ja tunteisiin.

Joten: en kannata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla