Miten mun vauvastani on tullut jo niin iso ettei kehtaa lähteä äitin kanssa kauppaan?
Vasta kolmasluokkalainen poika eikä enää lähde minnekään mukaan, saisi edes kauppakassia tulla kaveriksi kantamaan :(
Kommentit (8)
(nautin vieläkin), itsenäistyminen on kivaa.
Meillä nyt nelosella poika ja tyttö tokalla. Nyt vasta tyttö uskaltaa jäädä kotiin veljen kanssa kauppareissujen ajaksi.
joku vaihe, ettei äidin kanssa halua näyttäyttyä missään. Mutta se menee ohi. Nyt taas jokainen tulee mukaan, vaikka ovat jo päätä pitempiä..
..ja onneksi myös menee :)
Esikoiseni oli pari viikkoa sitten kanssani jopa Ikeassa kantoapuna, eikä enää kävellytkään pari metriä takanani :D
ensi kesänä (!) pyöräilemään (!) kun hänelle märmätin ettei tule enää kaupoille mukaan :) No, onhan tässä hyvääkin ettei tule niin paljon osteltua herkkuja kun lapsonen ei ole mukana pyytelemässä, tai toisaalta - saan joskus salakuljetettua itselle jotain iltaherkkua ;) Eipä tiedä lapsiraukka mitä jää ilman... ap
Mua se lähinnä huvittaa, mutta nuoriso on niin vakavissaan asian kanssa, ettei auta kauheasti edes vitsailla.
meidän 13 v ja 15 v tulee usein kauppaan minun kanssa. Samoin vaateostoksille, leffaan jne.
olisiko sinussa jotain vikaa /hävettävää ? meidän 13 v ja 15 v tulee usein kauppaan minun kanssa. Samoin vaateostoksille, leffaan jne.
Toki saan tuonkin raahattua mukaan uusia vaatteita ostamaan tai leffaan mutta tylsät ruokakauppa-/kirjastoreissut saan hoidella yksin. ap
2 nuorempaa lasta ovat 3. ja 4. nyt ja hyvin kehtaavat liikkua mun kanssa jopa lenkillä, vielä.