Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ton musu Murhiksen jälkeen miten uskaltaa seurustella?

Vierailija
24.01.2011 |

Tyttäreni seurustelee muslimin kanssa ja minua pelottaa kyllä etenkin tuon viime viikon Tampereen koraanilla kuoliaaksi hakkaamisen jälkeen. Pääseeköhän tyttö koskaan tuosta eroon jos sellainen tarve tulee vai onko kuolema ja maasta pois muutto ne ainot vaihtoehdot. Sellon tapaus osoitti, että paikkakunnan vaihto ei ainakaan auttanut eikä poliisi.

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:iVvBQvi-CxIJ:www.f…

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon nyt tässä ja vain tämän kerran että epäilen ettei teillä ole läheskään niin hellää, välittävää, viisasta ja ymmärtäväistä (eikä niin komeaa, hän on 190cm pitkä) miestä kuin mitä minulla on.

Te vaikutette, anteeksi vain, erittäin, todella ennakkoluuloisilta ja tietämättömiltä.Olette varmasti hyvin nuoria ja kokemattomia?

Vierailija
22/31 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon nyt tässä ja vain tämän kerran että epäilen ettei teillä ole läheskään niin hellää, välittävää, viisasta ja ymmärtäväistä (eikä niin komeaa, hän on 190cm pitkä) miestä kuin mitä minulla on.

Te vaikutette, anteeksi vain, erittäin, todella ennakkoluuloisilta ja tietämättömiltä.Olette varmasti hyvin nuoria ja kokemattomia?

ja saman tien tuli mieleen, että kohta täällä joku av-persumamma tulee huutelee, että olen varmaan saman ukon toinen vaimo, koska tuollaiset miehet ovat harvinaisuuksia ( heidän mielestä). ;) ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon nyt tässä ja vain tämän kerran että epäilen ettei teillä ole läheskään niin hellää, välittävää, viisasta ja ymmärtäväistä (eikä niin komeaa, hän on 190cm pitkä) miestä kuin mitä minulla on. Te vaikutette, anteeksi vain, erittäin, todella ennakkoluuloisilta ja tietämättömiltä.Olette varmasti hyvin nuoria ja kokemattomia?

Anna olla, ei kannata. Mä olen tullut siihen tulokseen, että täällä on maan typerimmät ihmiset vouhkaamassa. :)

Sillä eihän kukaan normaalilla älykkyydellä varustettu aikuinen voi tosissaan väittää, että kaikki muslimit olisi samalaisia.

Vierailija
24/31 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen lapsen äiti. Olet varmaankin hyvin nuori, hölmö ja kokematon kun tulet tällaisia ennakkoluuloisia aivopieruja tuhnuttelemaan tänne av:lle. Klassinen av-mamma!

Vierailija
25/31 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tappaa vaimonsa / tyttöystävänsä / exänsä vähän väliä, miten uskallatte olla suomalaisen miehen kanssa?!

Tulihan se sieltä, sulla on aina toi sama virsi ja pommien paukkuessa vedät Myyrmannin esiin jne. Ei minua ole yksikään suomalainen uhkaillut eron jälkeen, mutta tiedän lukuisia, joiden musuexät ovat ihan hulluja kun nainen on sanonut, että nyt riitti. Kannattaa hieman katsoa vaikka tilastoja niin näkeek uinka hulluja ne sun karvaranne rättipäät oikeasti on.

Katsopa itse uutisia, viikoittain näen kuinka suomalainen mies tappaa naisen(sa). Hävettääkö noin paljon ettet kehtaa myöntää tätä?

Viime viikolla ainoat väkivaltaauutiset olivat se Helsingin kaupparaiskaus, tuo Muslimivajakin tekemä murha ja sitten se kun suomalainen nainen oli pahoinpidellyt miestään kolme päivää ja pistellyt puukolla jne. Toki perheväkivaltaa on, mutta muslmimaissa se on sisäänrakennettu asia, siitä ei puhuta, mutta se kuuluu ihan normaaliin avioliittoon siellä. Kannattaa tutustua aiheeseen. Sinun kaltaisesi omaan pesään paskojat ja itsekkäät sairaat yksilöt pilaavat isovanhempiemme kovalla työllä rakentaman maan. Mikset muuta sinne sun muslimiehesi niin ihanaan kotimaahan, sen täytyy olla joku onnelan ja paratiisin yhdistelmä?

Vierailija
26/31 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen lapsen äiti. Olet varmaankin hyvin nuori, hölmö ja kokematon kun tulet tällaisia ennakkoluuloisia aivopieruja tuhnuttelemaan tänne av:lle. Klassinen av-mamma!

sanon nyt tässä ja vain tämän kerran että epäilen ettei teillä ole läheskään niin hellää, välittävää, viisasta ja ymmärtäväistä (eikä niin komeaa, hän on 190cm pitkä) miestä kuin mitä minulla on. Te vaikutette, anteeksi vain, erittäin, todella ennakkoluuloisilta ja tietämättömiltä.Olette varmasti hyvin nuoria ja kokemattomia?

mutta kyllähän akateemississakin on täysiä kaistapäitä, koulutus kun ei takaa korkeaa moraalia eikä sydämen sivistystä.

Vierailija
27/31 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulleen miehen kanssa.

Vuoden taisteli aktiivisesti irti tästä hullusta pahoinpitelevästä koraanilla tekojansa puolustelevasta ihmisestä.

Mies mm tuli ikkunasta läpi kun nainen ei avannut ovea jne. Rikkoi telkkarit, tietokoneet, hakkasi naisen sairaalaan monta kertaa tässä ajassa.

Alkuun oli hyvätapainen ja mukava. Muille oli tätä edelleen, eikä kukaan meinannut uskoa naisen kertomia kauheuksia.

Lopulta nainen uskaltautui poliisin puheille. Tämä tapahtui siinä vaiheessa kun mies uhkasi tappaa sekä naisen, että hänen vanhempansa. Juttu meni käräjille ja mies sai näistä teoista, + oli pari muuta samanlaista juttua odottamassa, lähestymiskiellon ja 4 kuukautta vankeutta!

Voitteko kuvitella! Ja sieltäkin pääsi lomille. Bainen on onneksi päässyt miehestä eroon. Joutui muuttamaan ulkomaille.

Ja miehen koko suku soitteli tämän eroon pääsemis ajan naiselle puheluita, joissa haukkuivat naista huoraksi ja syyttivät häntä kaikesta. Olen itsekin todistanut pari puhelua.

Pitkää miehen serkut ja veljet seurasivat naista autolla joka paikkaan. Ihan sairasta.

Nainen kertoi nähneensä seurusteluaikana muutaman suomalaisen naisen näissä porukoissa. Ovat menneet naimisiin näiden miesten kanssa ja saaneet heille lapsen/lapsia.

Miehet paneskelevat ympäri kylää ja pahoinpitelevät/uhkailevat vaimojaan mikäli yrittävät lähteä liitosta. Muutenkin ovat kuulemma aivan pihalla siitä, mitä miehet kodin ulkopuolella touhuavat.

Olen nähnyt noita juttuja satoja tässä viime vuosina johtuen työstäni. Väkilukuun kun suhteuttaa niin heidän osuutensa on murskaavan ylivoimainen ja pitää muistaa, että ulkomaalaisella muslimivaimolla ei ole mitään mahdollisuutta tulla turvakotiin tai poliisin juttusille. Se tietää kuolemaa.

Vierailija
28/31 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla ainoat väkivaltaauutiset olivat se Helsingin kaupparaiskaus, tuo Muslimivajakin tekemä murha ja sitten se kun suomalainen nainen oli pahoinpidellyt miestään kolme päivää ja pistellyt puukolla jne. Toki perheväkivaltaa on, mutta muslmimaissa se on sisäänrakennettu asia, siitä ei puhuta, mutta se kuuluu ihan normaaliin avioliittoon siellä. Kannattaa tutustua aiheeseen. Sinun kaltaisesi omaan pesään paskojat ja itsekkäät sairaat yksilöt pilaavat isovanhempiemme kovalla työllä rakentaman maan. Mikset muuta sinne sun muslimiehesi niin ihanaan kotimaahan, sen täytyy olla joku onnelan ja paratiisin yhdistelmä?

Tekeekö noin kipeää, että suomalainen mies on tunnetusti väkivaltainen? Totta kai maailma on täynnä väkivaltaisia miehiä, mutta yritä nyt vaan hyväksyä, että suomalainen ei ole sen enemmän pyhimys kuin kukaan mukaan, päin vastoin!

Meillä on koti myös mieheni maassa, se ei ole paratiisi, kuten ei Suomikaan, mutta me olemme onnekkaita, että voimme ottaa parhaat palat kummastakin paikasta.

Vierailija
29/31 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä on toki jokaisessa maassa auringon alla mutta normaalia se ei ole.

Vierailija
30/31 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
31/31 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole sellaista sosiaalista tukiverkostoa kuin suomalaisilla naisilla, joten kun kotona tulee kriistitilanne heille ei jää muuta kuin se turvakoti. Siitähän oli kerran uutisissa.