11v vuotta kotiäitinä, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (38)
viihdytkö?
mä en oikeen koskaan viihtynyt kotona, siksi kyselen
Montako lasta sinulla on? Minkä ikäisiä ovat?
Itse olen ollut kotiäitinä nyt 9v, olen 39v. Lapsia on kaksi, 9v ja 6v.
4 lasta, amk sairaanhoitaja, viihdyn.
terv. ansiotyössä käyvä kolmen lapsen äiti jolle ei ole tullut koskaan mieleenkään jäädä kotiäidiksi
halua kysyä, toivottelen vaan tsemppiä ja onnea elämäsi parhaasta valinnasta! :-)
Itse olin 10 vuotta kotiäitinä ja nyt olen pari vuotta ollut töissä, enkä ole päivääkään katunut pitkää kotiäitiyttäni, vaan ollut siitä ylpeä ja onnellinen!
jos olisin ollut kotona noin kauan :)
on ihan sama tilanne,paitti että vuosia 12. ja lapsiakin 4.joten ei kysyttävää
olen 36v. lapset 11v, 9v, 6v ja 2v.
halua kysyä, toivottelen vaan tsemppiä ja onnea elämäsi parhaasta valinnasta! :-)
Itse olin 10 vuotta kotiäitinä ja nyt olen pari vuotta ollut töissä, enkä ole päivääkään katunut pitkää kotiäitiyttäni, vaan ollut siitä ylpeä ja onnellinen!
terv. ansiotyössä käyvä kolmen lapsen äiti jolle ei ole tullut koskaan mieleenkään jäädä kotiäidiksi
hassu kysymys! kyllähän tekemistä on vaikka miten, siivous, pyykin pesu, lasten viennit ja haut, ruuanlaitto, perhekerho, kaupoilla käynti, kirjastossa käynti, uimassa käynti..
Ikää mulla 34 ja lapsia 5 ja 6 tulossa heinäkuussa. :D
Enemmänkin ylpeä olen kotiäitiydestä.
hassu kysymys! kyllähän tekemistä on vaikka miten, siivous, pyykin pesu, lasten viennit ja haut, ruuanlaitto, perhekerho, kaupoilla käynti, kirjastossa käynti, uimassa käynti..
enkä mitenkään saa tuhlattua kaikkea aikaani niihin. Ja mä siis olen se ansiotyössä käyvä 3 lapsen äiti.
ihan samanlainen tilanne, kun mullakin!! :) Lapset samanikäisiä ja olen ollut melkein koko ajan kotiäitinä!! Puolitoista vuotta suunnilleen olin töissä, kun mies oli vuorotteluvapaalla. Ja kyllä harmittaa ja kaduttaa, kun menin töihin.. :( Mä viihdyn tosi hyvin kotona, eikä ole mitään tekemisen puutetta! Olen todella iloinen tästä!! :) Kovasti tsemppiä sinne ja ihanaa, kun meitä on muitakin!!!
2 osaa vettä ja 3 osaa jauhoja 4 hengen annokseen (0,5 L), niin paljonko annostelet niitä, jos haluat tehdä annoksen 12 hengelle?
ei häpeä yhtään, että ei ole pitänyt muuta kuin äitiyslomat lasten syntymän jälkeen
2 osaa vettä ja 3 osaa jauhoja 4 hengen annokseen (0,5 L), niin paljonko annostelet niitä, jos haluat tehdä annoksen 12 hengelle?
ei mitään hajua :D. matikka oli koulussa 6. kai mä ton osaisin laskea mut en viitsi edes yrittää, kun en tietoa mihinkään tarvitse :)
ei häpeä yhtään, että ei ole pitänyt muuta kuin äitiyslomat lasten syntymän jälkeen
:). Tämä viestiketju ei ollut tarkoitettu kilpailutilanteeksi kuka on hyvä äit tai huono äiti vaan jos jotakkuta kiinnostaa kotiäidin elämä. Eli relaa vaan :)
kun meitä muitakin kotona viihtyviä tuntuu löytyvän :) Minä olen ollut nyt kotiäitinä liki 8 vuotta. Esikoinen täyttää pian 8. Nuoremmat on 6- ja 5-vuotiaita. Eikä näy kotiäitiydelle loppua. Nautin tästä ihan hurjan paljon.
Tekemisen puutetta ei kyllä ole ollut. Päivät täyttyvät kaikesta mukavasta puuhastelusta lasten kanssa. Ei mielestäni todellakaan mitään tylsää elämää. Kiiretöntä ja oikein antoisaa.
Asumme suuren kaupungin liepeillä, että harrastuksia yms. puuhaa löytyy vaikka ja kuin paljon :) Kaikkea mitä kaipaa ja haluaa harrastaa ja puuhailla.
Koska itse oon ollut 16v kotiäiti ja jatkuu ainakin 3v vielä