Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako USA:ssa ksylitolipurkkaa tai

Vierailija
24.01.2011 |

makeisia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

netista kai pitaa tilata.

Vierailija
2/6 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

xylitolia, mutta taitaa olla muitakin makeutusaineita. Kaupasta saa xylitol-jauhetta ison pussillisen, ja sita voi kayttaa kuulemma sokerin sijaan makeuttamiseen. En ole itse kokeillut. Ja xylito-purkkani olen rahdannut suomesta (nyt just k.o. purkka suussa...)

Xylitolista ei intoilla samalla tavalla kuin suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainakin ihan ruokakaupasta saa semmosia muutaman tyynyn purkkapakkauksia, KALLIILLA - ehka noin 3 dollaria pikku paketti. Siis nama on taysxylitolipurkkia, tai lahes. Naita siis marketin luontaistuoteosastolta olen bongannut. Peruspurkkaa loytyy jossa on luultavasti minimaalinen maara ksylitolia, en pida niita hampaita hoitavina.

Tilaan xylitolpurkkani purkkakauppa.fista.

Vierailija
4/6 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä jostain saa, kun amerikkalainen tuttuni sanoi olevansa ksylitolille allerginen. (oli ksylitolitikkarista saanut jonkun reaktion)

Purkkaa ei varmaan ainakaan kovasti ole tarjolla, koska eivät korkeasti koulutetut tutut eivät olleet kuulleet mitään purukumista, joka olisi muka hyväksi hampaille. Kuulemma samaa myrkkyä kaikki makeutusaineet ja sokerit. Ja siis tämän kuulin usealta fiksunakin pitämältäni henkilöltä.

Kannattaa ottaa omat purkat mukaan. Niin minä tein. :D

Vierailija
5/6 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä minulta lipsahtikin runsaasti kirjoitusvirheitä. :D Ei pitäisi väsyneenä mennä kirjoittelemaan julkisesti.

t. Sama kuin yllä

Vierailija
6/6 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

netista kai pitaa tilata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi