Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika on 1v 4kk, ja olen käyttänyt häntä neuvolassa viimeksi 3/2010. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
24.01.2011 |

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
22/24 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko ap itse tutkia lapsesi silmät/näön, lonkat, sydämen/keuhkot, pulssit, kivekset/genitaalit yms...Kaikki nämä nimittäin tutkitaan lääkärineuvolakäynnillä ja ei noihin edellämainittuihin osaa tarhantädit sanoa yhtikäs mitään. Muistathan, että neuvolapalvelut on ennenkaikkea seulontaa ja ennaltaehkäisyä varten. Eli vaikka sinulla on tunne, että et saa minkaanlaista hyötyä neuvolakäynneista, niin paras hyöty on juuri siinä, että lapsellasi on kaikki kunnossa ja häntä ei tarvitse laittaa jatkotutkimuksiin.

Lapsesi rokotusohjelma on myös pahasti kesken, eli heti huomenna varaamaan aikaa neuvolaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman isompana neuvolakorttiaan.

Tätä ovat kaikki meidän lapset tehneet ja se on ollut heistä hauskaa. Ovat tietoisia siitä miten ovat kasvaneet minkäkin ikäisenä.

Neuvolassa käyttäminen on lapsesta välittämistä. Kunnia arkkiatri Ylpölle että kehitti Suomeen neuvolajärjestelmän. Sen seurauksena on lapsikuolleisuus ja äitikuolleisuus pienentynyt huomattavasti.

Harmittaa kaltaisesi itsekkäät vanhemmat jotka eivät piittaa lapsensa kasvusta ja kehityksestä. Itse maallikkona on vaikea arvioida meneekö kaikki hyvin.

Pidän kaltaisiasi sellaisina joilla on jotain salattavaa, lasta ei hoideta kunnolla kenties ei saa ruokaakaan riittävästi.

Vierailija
24/24 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman isompana neuvolakorttiaan. Tätä ovat kaikki meidän lapset tehneet ja se on ollut heistä hauskaa. Ovat tietoisia siitä miten ovat kasvaneet minkäkin ikäisenä. Neuvolassa käyttäminen on lapsesta välittämistä. Kunnia arkkiatri Ylpölle että kehitti Suomeen neuvolajärjestelmän. Sen seurauksena on lapsikuolleisuus ja äitikuolleisuus pienentynyt huomattavasti. Harmittaa kaltaisesi itsekkäät vanhemmat jotka eivät piittaa lapsensa kasvusta ja kehityksestä. Itse maallikkona on vaikea arvioida meneekö kaikki hyvin. Pidän kaltaisiasi sellaisina joilla on jotain salattavaa, lasta ei hoideta kunnolla kenties ei saa ruokaakaan riittävästi.

ja tuon neuvolatädin kommentti oli asiaa!

ihan suorastaan odotan keskiviikkoista käyntiä neuvolaan,jotta saan neuvoja pahaan atopiaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan