Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onkos täällä ketään naispuoleista jolla olisi avio/avoliiton ulkopuolinen suhde?

Vierailija
23.01.2011 |

kaunko kestännyt?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekin niitä tapauksia, jotka ei missään tapauksessa koskaan voisi pettää, mutta nythän ollaankin Rakastuneita?

että on ollut aina sitä mieltä että ei petä...kaksi vuotta laitettu hanttiin mutta nyt repes..ja juu olen rakastunnut varattuun mieheen

Vierailija
2/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatellut, että se ei suinkaan ole hyvä merkki parisuhteessa, jos toinen ei ole koskaan pettänyt aiempia kumppaneitaan, koska sitten käy juuri noin, että tylsyyttään ja perhe-elämän pakenemiseksi kehittää rakastumisen johonkin saavuttamattomaan henkilöön, mikä olisikaan parempi kuin varattu mies, ja kuvittelee harhoissaan ties mitä elokuvarakkautta. Jos on jo joskus pettänyt, niin tietää, että pelkkää paskaa se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatellut, että se ei suinkaan ole hyvä merkki parisuhteessa, jos toinen ei ole koskaan pettänyt aiempia kumppaneitaan, koska sitten käy juuri noin, että tylsyyttään ja perhe-elämän pakenemiseksi kehittää rakastumisen johonkin saavuttamattomaan henkilöön, mikä olisikaan parempi kuin varattu mies, ja kuvittelee harhoissaan ties mitä elokuvarakkautta. Jos on jo joskus pettänyt, niin tietää, että pelkkää paskaa se on.

En ole tylsistynyt enkä pakene perhe-elämää saati että olisin "kehittänyt rakastumisen johonkin saavuttamattomaan varattuun mieheen ja harhoissani kuvittelisin jotain elokuvarakkautta".. No tulevaisuus näyttää tuon onko saavuttamaton, mutta millään muotoa yksipuolista tämä ei ole..sen verran tiuhaan on tämänkin viikonlopun vaimon viereltä soitellut, tekstaillut, meilaillut..

Vierailija
4/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on yksipuolista, yhtä tylsistynyt se toinenkin osapuoli on. Nykyajan naiset alkaa olla yhtä tyhmiä kuin miehetkin.

Vierailija
5/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi vuotta hanttiin panneena tiedän myöskin ettei kyse ole yksipuolisesta minun kehittämästäni paosta jonnekkin...ja juu ihmettelee vaan mulla on parisuhde ihan kunnossa seksi on hyvää ja kaikki ok ...mutta jotkut asiat vaan on luotu elettäviksi ja elämä menee mummo vainaani sanoin niinkuin se on mennäkseen...

Vierailija
6/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi vuotta hanttiin panneena tiedän myöskin ettei kyse ole yksipuolisesta minun kehittämästäni paosta jonnekkin...ja juu ihmettelee vaan mulla on parisuhde ihan kunnossa seksi on hyvää ja kaikki ok ...mutta jotkut asiat vaan on luotu elettäviksi ja elämä menee mummo vainaani sanoin niinkuin se on mennäkseen...

mieltä miehesi on tästä selityksestä?

Vierailija
7/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä silmä ei näe ja mitä korva ei kuule sitä sydän ei sure....

Vierailija
8/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä petetyn tunteilla taida olla paljoakaan väliä...

Vierailija
9/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavataan noin kerran kuukaudessa. Ollaan silloin yhdessä usein useita vuorokausia.

Tykkään siitä miehestä ja seksi on upeaa.

Omani kanssa ei ole lainkaan seksiä, eikä kyllä muutakaan yhteyttä.

En kuvittele olevani rakastunut tuohon toiseen. Alussa olin hullaantunut, mutta kyllä tästä jo autuus on karissut pois.

Eroa mietin päivittäin, mutta rakastan asua tässä talossa, enkä halua vielä erota. Ihan rahallisetkin asiat pakottavat olemaan tässä vielä 5 vuotta. Se menee helposti, koska nytkin olen kestämnyt tätä liittoa jo 15 vuotta.

Vierailija
10/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla varma, ettei toinen saa koskaan tietää?

Vierailija
11/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on narsistista jo kun pystyt tuosta vaan tuhoamaan toisen elämän eli miehesi. Eikä olisi reilua antaa hänen etsiä uusi onnellinen parisuhde? Kannattaa käydä psykologilla hakemassa diagnoosi.

Vierailija
12/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minäkin ajattelen..tosin mulla oma liitto pystyyn kuollut, mutta tällä varatulla ihan toimiva..

Vierailija
13/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä perusteella on ok raiskata ja murhata, kunhan ei jää kiinni.

Vierailija
14/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on narsistista jo kun pystyt tuosta vaan tuhoamaan toisen elämän eli miehesi. Eikä olisi reilua antaa hänen etsiä uusi onnellinen parisuhde? Kannattaa käydä psykologilla hakemassa diagnoosi.

Sairas nainen kyseessä :(

Vierailija
15/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisten elämä nhyt ei aina mene kaikkien piirustusten mukaan ja joskus on myös oikein ettei kerro ja ettei lähde omilleen...olen sata varma että jos menisin vapauttamaan mieheni minusta hänen elämänsä olisi onnettomampi kuin nyt vaikka vaimollaan onkin toinen...

Vierailija
16/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä perusteella on ok raiskata ja murhata, kunhan ei jää kiinni.

Vierailija
17/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa olla edessä päätöksenteko. Aviomies saa jäädä.

En koskaan kuvitellut pettäväni mutta yllätin itsenikin.

Vierailija
18/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän pettäminen ole ollenkaan verrattavissa murhaan tai raiskaukseen..

Kyllä sekin usein aiheuttaa melkoista kärsimystä, vaikkei rikos olekaan.

Vierailija
19/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin tämä suhde on aivan ihana, ei kärsimystä ensinkään..eikä tuo varattu mieskään kanssani olemisesta kärsi..Sorry vaan..

Vierailija
20/30 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin tämä suhde on aivan ihana, ei kärsimystä ensinkään..eikä tuo varattu mieskään kanssani olemisesta kärsi..Sorry vaan..

Kuvioon kytkeytyy muitakin ihmisiä kuin te kaksi, vaikka et siitä välittäisikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi