Mitä junttia sinulla on tapana ostaa, sellaista mitä et ihan kaikille kehtaa tunnustaa?
Kommentit (25)
Hienossa työpaikkaruokalassamme (tosin treella) on säännllisesti sitä ruokana. Itse käyn huoltoasemalla höyrymakkaralla.
Rainbown tuotteita, koska ovat halpoja, mutta silti hyviä. Extra on vielä halvempi, mutta sen laatu ei ole kovin korkealla, joten jätän sen suosiolla kauppaan.
ketsupilla ja kurkkusalaatilla! Aivan MUST! On pakko kerran kuussa käydä hakemassa paikalliselta nakkikioskilta, mikä on kieltämättä aika karsea junttiväen paikka...
ja olen kotiäiti. Aika junttia meininkiä mielestäni.
Lauantaimakkara, mitä ostetaan, koska se on ainoa makkara mitä lapset suostuu syömään.
ei ole mitään semmoista imagoa, jota mun pitäis erityisesti suojella tai sen takia jotain tapojani tai valintojani häpeillä.
vaan käyn aina ostoksilla Stockalla.
enkä pelkästään siksi, että siinä on langattomat kuulokkeet kaupan päälle:D En ikinä tunnustaisi kenellekään, että luen sellaista sontalehteä...
Balkaninmakkaraa. Pussimuusia, se on mun herkkua. Tykkään pussimuusista, se on ihanaa :D
Joskus ostan ja syön kylmänä... :D
piilottelen niitä esiteinin kavereilta, etteivät kaverit turhaan naura lapselle ;))
Ostopaikasta viis...
Itse en keksi mitään junttiostoksia. Kauppaskaala on viikottain Lidlistä Stockmannille, tarpeen mukaan.
kiinnosta hevon vittua mitä muut ajattelevat ostoksistani.
Ostan seksileluja tai peräpukamavoiteita ihan avoimesti.
Samoin keskiolut. Mutta ne onkin miehelleni, ei mulle :)
kuten Rainbow'n ja Euroshopperin...
Onko ruuan ostaminen tosiaan "junttia"? Ostopaikasta viis... Itse en keksi mitään junttiostoksia. Kauppaskaala on viikottain Lidlistä Stockmannille, tarpeen mukaan.
koska kerroit skaalan ääripäät ;)
kuten Rainbow'n ja Euroshopperin...
piilottelen niitä esiteinin kavereilta, etteivät kaverit turhaan naura lapselle ;))
Se kärttää aina kaupasta vauvan hedelmäsoseita :)
Siis -30€% ja -50% aleruokaa. Leipää, jogurtteja, lihaa jne...
Seksivälinehankintojani en kyllä ala kertomaan, mutta ei nekään ole junttia. Huonekalut? Ehkä sitten lastulevyhuonekalut on junttia, mutta kyllä minä niistäkin kehtaan kertoa ja näyttää kenelle vaan. Ne mitä on lastulevyä, ovat olleet edullisia ja ajavat asiansa.