Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä on siivouskaapissa?

Vierailija
17.03.2011 |

Minulla siivouskaappi on se kaappi, jonka ovea ei voi julkisesti avata, koska sinne kertyy kaikkea turhaa sikin sokin sekaisin, vasarata tarranauhoihin, ompelulangoista cd-levyihin ja pyykkipojista siivousaineisiin. Ärsyttää. Ois kiva, jos saisi senkin kaapin näyttämään mukavalta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aineita ja vehkeitä löytyy keittiöstä allaskaapista ja kylppäristä ja vessasta

Vierailija
2/6 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on lääkkeet, kissanruoat, lamppuja yms pienä sälää ja roipetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli imuri ja pesuaineita koreissa, sekä siivousliinoja yms. Mutta kaikki ne liittyy siivouksiin.

Sen olen huomannut että jos siivouskaappi on epäsiisti tai huonossa järjestyksessä mua ei huvita ollenkaan siivota.. Mutta kun kaappi on nätissä järjistyksessä sieltä on helppo ottaa siivousvälineet esille.

Näin se kynnys siivota pienenee :)

Vierailija
4/6 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari pienempää kaappia on kodinhoitohuoneessa ja toisessa on kaikenlaiset aineet ja toisessa rätit

Vierailija
5/6 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei kämppä olekaan sen näköinen. :D

Vaatehuone on pahin, tai hyllyt vielä ok, mutta se lattiatila siellä...täynnä laatikoita ja niistä pursuilevia tavaroita/vaatteita.

Siivouskaapissa on mitä sinne kuuluu, imuri, moppausvälineet ja sen semmoiset, rätit ja lukitussa pikkukomerossa siivousaineet.

Lisäksi silitysrauta, ja ylähyllyllä korissa kodin "hätäapupakkaus" eli johtoja ja ruuvareita jne.

Vierailija
6/6 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta. Mutta ei se mitenkään mukavalta näytä...