9kk ja vielä nälkäinen öisin?
voiko siis olla vielä nälkäinen yöllä vai onko nyt vain tottunut saamaan rintaa? Käy yöunille n. klo 20.30-21 ja herää syömään klo 3.30-4.
Kommentit (6)
ja rintaa saa vielä nukkumaan käydessä.
ap
Jos vetää vaikka lautasellisen puuroa, niin tuskin nälkäinen. Mutta kyllähän alle vuoden ikäiselle voi pullon maitoa yöllä antaa (tai rintaa) jos se helpottaa takaisin nukahtamista ja auttaa nukkumaan aamuun.
Kyllä meidän muutaman päivän vajaan vuoden ikäinen lapsemme ainakin herää vielä aamuyöllä syömään, viiden aikaan. Ja hänellä on kyllä nälkä, vaikka syökin päivisin hyvin ja illalla ennen nukkumaanmenoa ison satsin puuroa ja maitoa. :)
Yösyötöt olen lopettanut kaikilta lapsilta 7kk.n iässä.Muutamana yönä ovat heränneet ja olen tutin laittanut suuhun.Hyvin aamuun asti selvitty. Sain ohjeen joskus neuvolassa jonka mukaan tuon ikäinen jaksaa nukkua jo yön yli.
Tepsi meillä mutta ei välttämättä päde kaikkiin.
mutta mietin, onko meidän tyttö ainut, joka tuntuisi olevan nälkäinen yöllä. :)
Tuttia olen yrittänyt antaa, mutta sylkee vain pois ja huutaa, yrittää kiivetä sängystään.
ap
Meillä ysikuiset lappoivat puuroa ja sosetta kulhollisen, osa joi velliä päälle pari desiä ja ei taatusti ollut nälkä yöllä.