Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsi kylässä synttäreillä: isäntäperheen vanhemmat joivat keskiolutta

Vierailija
23.01.2011 |

lapsivieraiden aikana---onko tavallista?

t. absolutistiperheen äiti

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä mieltäisin teidän ahdasmieliset kyttääjät enemmän siihen white trashiin kuuluviksi kuin jonku tavallisen pariskunnan joka uskaltautuu omassa kotonaan avoimesti juomaan kaljaa!

Vierailija
82/87 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä yhden pullon tai yhden puolikkaan lasin selittelijät ovat naurettavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovi lastenkutsuille!!!! Niin kuin ei sovi myöskään tupaointi sisällä tai aikuisviihde telkkarissa tai muut aikuisten jutut. Lasten juoma ei ole alkoholi ja kyseessä lastenjuhlat. Kauheeta, jos aikuinen ei voi olla ilman alkoholia edes yhtenä päivänä vuodessa...

Vierailija
84/87 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos he olivatkin olleet justiis pullon pyöritystä??

Vierailija
85/87 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap käymässä meidän lapsen synttäreillä tänä viikonloppuna? Mulla nimittäin oli loppuiltapäivästä olutpullo kädessäni kaiken sen sähläämisen jälkeen. Pullo oli kuitenkin YKKÖSolutta. Näyttää kyllä aika samalta kuin keskari :) Juon sitä, kun en pidä limsasta.

Vierailija
86/87 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin muistan vieläkin kuinka ahdisti jos aikuiset oli kännissä, tästä johtuen ahdisti aina kun näki jonkun edes avaavan pullon. Ei väliä juotiinko yksi huikka vai kakskytä pulloa, tuli jokatapauksessa inhottava olo. Joillakin lapsilla jotka ap:n mainitsemilla synttäreillä olivat, voi olla alkoholistivanhemmat ja tällöin mukavat (ehkä kauan odotetut) syntymäpäiväjuhlat ovat voineet mennä pilalle. EI todellakaan huomaavaista juoda (edes yhtä olutta/viinilasillista/mitälie) lasten juhlissa!

Itselleni alkoholi maistuu silloin tällöin, mutta ei koskaan vieraiden lasten nähden.

Vierailija
87/87 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman kaljaa muutamaa tuntia edes lastan takia.

vedetään lasten synttäreillä lärvit ja lauletaan lapsia hakeville vanhemmille, että "mää oon kännissä, missä sää oot" ja sitten nauretaan tupakanpolttamalla äänellä räkänaurua päälle. Ja ihmetellään sitten kun omalla lapsella ei ole kavereita.

Mun tytöllä on tällänen kaveri. Minä en päästä, eikä moni muukaan sinne tyttöjään kun siellä iskä ja äiskä istuu illat kaljapullo kourassa, vaikka on kavereita. Sääli sinänsä kun tyttö on ihan kiva, mutta tosi yksinäinen kun kukaan ei oo enää sen kaveri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän