Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itse kehittelemä laihdutuskuuri, mielipiteitä!

Vierailija
23.01.2011 |

Mittani ovat 170cm 57kg, 82/63/87. Aion pudottaa kolme kiloa ja kiinteytyä.

Teen joka päivä kyykkiä, vatsalihaksia, chaplineja mahd. paljon. Lisäksi teen sitä liikettä et maataan selällään jalat kohti kattoa ja piirretään molemmilla jaloilla aakkoset peilikuvina. Lisäksi käyn kerran viikos pilatekses ja teen niit liikkeitä kotona.

Syön koulussa niin vähän kuin mahd.(sen verran et kaverit ei ala ihmetellä) ja kotona normaalisti kotiruoan (mun vanhemmat on tosi ankaria näis jutuis.) Muuta en päivisin syö,mut olen repsahtan jo kahtena viikonloppuna ja vetäny Elovena välipalakeksejä, muutaman Marie-keksin, vaaleaa leipää ja myslipatukoita. Oma heikkous ällöttää ihan tajuttomasti.

Katoaako kaikki mun laihtuma jos syön kerran viikos 0,5l Pirkka-jäätelöä? Häpeä kyllä, kokonaan en pysty luopumaan herkkujen syönnistä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat chaplinit?

Vierailija
2/7 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ny hyvä tyttö anoreksiaa hommaa itsellesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuon painoisillakin on aika monella löysää, ja ihan syytäkin siis jumpata vaikkei läskiä olisikaan. Ja jätä ne herkut pois, syö enemmän terveellistä ruokaa niin et repsahda!

Vierailija
4/7 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavasti ottaen, älkää nyt vaan kukaan menkö näin typerään provoon. Ikävä tehdä pilaa sairaden ihmisten kustannuksella, joku oikeasti ajattelee näin ja riuduttaa itsensä, jos ei hengiltä niin lisääntymiskyvyttömäksi osteoporootikoksi.

Vierailija
5/7 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat chaplinit?

Siis sillai et avaat jalkaterät chaplinmaisesti auki etukulmiin ja sit koukistat polvii niin et jalkojen väliin jää salmiakki :) toimii sisäreiden löllöön ja pakaroihin

ap

Vierailija
6/7 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaset typerät provot pitäisi poistaa välittömästi! Eikö joku idiootti oikeasti tajua, että anoreksia on hengenvaarallinen sairaus, jolla ei tehdä pilaa??? Ilmoitus lähtee.

Vierailija
7/7 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt liian vähän proteiinia ja liikaa hiilareita, siksi sinua himottaa sokeripitoiset keksit.

Muista, että JOKA päivä pitää saada proteiinia vähintään 50 g (puhdasta proteiinia, vastaa noin 150 g lihaa tai viittä kananmunaa esim.) jotteivat lihaksesi (ja mm. sydämesi) surkastu.

Anorektikot kuolevat siihen, että heidän sydämensä menettää liikaa lihasmassaa (proteiinia) ja lakkaa sykkimästä.

Joten, syö se minkä syöt, proteiinia (lihaa, kalaa, papuja, munia) ettet kuole. Riittävä proteiininsaanti pitää aineenvaihduntasi käynnissä ja laihdutkin paremmin. Ilman lihaksia vain näivettyy, ei laihdu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän