Oletko rasisti? Siis oikeasti? Sana on vapaa, anna tulla vaan!
esim. et voi sietää juutalaissukuisia henkilöitä ym.vastaavaa.
Kommentit (58)
eräitä kulttuureja kohtaan mutta en inhoa yksittäisiä ihmisiä rotunsa perusteella. Inho kumpuaa siitä kun olen saanut tietynlaisen kasvatuksen ja arvomaailman ja sen toisen kulttuurin tavat sotivat vahvasti sisäistämääni arvomaailmaa vastaan. Tekeekö se musta rasistin en tiedä...
En hyväksy naisten silpomista, en lapsiavioliittoja, pienten lasten raiskaamista, naisten alistamista ja hakkaamista.
Mutta en ole rasisti. Musta tai valkoinen, keltainen tai mikä vaan. Jos ihmisoikeudet ovat kunniassa, minulla ei ole mitään ketään vastaan.
heti nousee karvat pystyyn kun niitä tulee vastaan ei voi mitään.
Jos olisin perhepäivähoitaja niin en todellakaan ottaisi mitään muslimilasta hoitooni. Sen mukana tulisi säännöt että mitä saa syödä ja kohta ei saisi askarrella joulukortteja lasten kanssa jne. Eikö ne kotona olevat somalinaiset (kun eivät saa kulttuurinsa puolesta tehdä töitä) hoitaa noita oman uskontonsa lapsia.
ottaisi ketään tietylle ruoalle allergista lasta hoitoon? Etkä ketään, jonka perhe pyytäisi jotain tiettyä hoitotapaa tms pientä huomiotavaa? Sinun natsileiri toiminta olisi vain teillä hyväksyttyä?
PS. Katso ympärillesi, myös somalialaiset naiset tekevät töitä, vaikka se sinua harmittaakin.
Aivan naurettavaa, että joku perhe voi noin vain sanella ehtoja. Kohtuutonta sotkea koko ryhmän toimiva systeemi, koska uuden lapsen perheelle ei nykyinen sovi.
Olin aikaisemmin maahanmuuttomyönteinen ja pidin pakolaisia reppanoina. Viime vuosina on tullut liian monta huonoa esimerkkiä vastaan ja mieli muuttunut täysin. Silti löytyy näitä kukkahattutätejä, joiden mielestä pitää vain ymmärtää. Aina niitä erilaisia (oli kyse millaisesta erilaisuudesta tahansa) pitää ymmärtää ja päätä silittää. Taidanpa itsekin hankkia jonkun eksoottisen diagnoosin (tai ihonvärin jos se olisi mahdollista) ja alan vaatimaan älyttömyyksiä. Katsokaa, kun pitää vaan ymmärtää!
onneksi lapsillemme on olemassa muita vaihtoehtoja hoitopaikaksi. Voivat syödä just sitä lihaa, mitä sopii. Tai olla syömättä lihaa ollenkaan.
Miksi pitää ymmärtää suomalaisia tapoja? Viikonloppujuopottelua, känniläisiä, joihin kukaan ei puutu yms.
Mitä jeesustelua. Minä ainakin olen rasisti. Jos saan vaikka valita menenkö mutiaisen vai valkoihosen viereen istuun...niin valkoihosen tottakai. Suomeen ei myöskään auta tulla jos ei elä maassa maan tavalla! Täällä on jo tarpeeksi omastakintakaa raiskareita ja ryöstäjiä. Yksikin rikos niin heti takas kotimaahan. Turhaa verorahojen tuhlausta kun rahallisesti autetaan maahanmuuttajia ihan liikaa. Moni yksinhuoltaja saa kituuttaan paljon pienemmillä tuilla. Teenkö mä töitä nyt kaks tuntia pidempään, että muhammed saa käydä ostaan ittelleen uuden fubun hupparin? Ja onko meidän isoisät antanu henkensä sen takia, että tänne tullaan määräileen mitä me saadaan tehdä omassa maassa? Mitä lauluja kouluissa ja tarhoissa lauletaan/leikitään? Perkele....
onneksi lapsillemme on olemassa muita vaihtoehtoja hoitopaikaksi. Voivat syödä just sitä lihaa, mitä sopii. Tai olla syömättä lihaa ollenkaan.
Miksi pitää ymmärtää suomalaisia tapoja? Viikonloppujuopottelua, känniläisiä, joihin kukaan ei puutu yms.
Muslimipatja, painu vittuun täältä jos et halua kunnioittaa Suomea, sen tapoja, ihmisiä ja kulttuuria. Meinaatko oikeasti, että jos suomlainen menee iraniin tai mihin muslimimaahan tahansa, että saisimme jotain erityiskohtelua? Mieti nyt vähän! En minäkään pedofiliaa, insestia, kunniamurhia, khattia, maria, väkivallan ihannointia ja muita teidän tapojanne arvostele, naikaa vaikka niitä lampaita kun eläinrääkkäyshän on muutenkin teillä in. Olipas sulla tyhmä ja itsekäs kommentti, ei ihme, että teitä vihataan, minäkin aloin nyt.
Muuta vain Meri-Rastilaan näiden ihanien kulttuuririkastuttajien sekaan! Siellä niitä kuule riittää ja saat ihan itseksesi integroida heitä tähän maahan ja kulttuuriin. Vai asutko kuitenkin jossain Westendissä, jonka ainoa mamu on tummaihoinen amerikoissa opiskellut insinööri?
Olemme kuule tavallinen suomalainen ydinperhe eikä meidän tapoihin kuulu viikonloppujuopottelu eikä känniläiset. Jos tuo on sinulle normaalia, niin katsopa peiliin ensin ja niuhota sitten!
Vasuihin on meillä merkitty myös kristilliset arvot, niin minun kuin perheidenkin, miten ihmeessä voisin sanoa toisille perheille, että nyt muuttui ääni kellossa??
t. 11
jos hihhuli-kristittyjen hoitopaikkaan on yritetty laittaa eriuskoinen lapsi. Sillä selvä. Tässä oli kyllä enemmän puhe asenteestasi, joka on todella KUVOTTAVA eikä yhtään kunnon kristitylle sopiva. Kauheaa, millaisen ihmisen hoidossa lapset joutuvat olemaan!
Vasuihin on meillä merkitty myös kristilliset arvot, niin minun kuin perheidenkin, miten ihmeessä voisin sanoa toisille perheille, että nyt muuttui ääni kellossa??
t. 11
jos hihhuli-kristittyjen hoitopaikkaan on yritetty laittaa eriuskoinen lapsi. Sillä selvä. Tässä oli kyllä enemmän puhe asenteestasi, joka on todella KUVOTTAVA eikä yhtään kunnon kristitylle sopiva. Kauheaa, millaisen ihmisen hoidossa lapset joutuvat olemaan!
Älä jaksa enää lässyttää kun kaikki näkee, että olet vajaaälyinen muslimipatja :( Pyydän anteeksi syntymääsi.
Aivan naurettavaa, että joku perhe voi noin vain sanella ehtoja. Kohtuutonta sotkea koko ryhmän toimiva systeemi, koska uuden lapsen perheelle ei nykyinen sovi.
Olin aikaisemmin maahanmuuttomyönteinen ja pidin pakolaisia reppanoina. Viime vuosina on tullut liian monta huonoa esimerkkiä vastaan ja mieli muuttunut täysin. Silti löytyy näitä kukkahattutätejä, joiden mielestä pitää vain ymmärtää. Aina niitä erilaisia (oli kyse millaisesta erilaisuudesta tahansa) pitää ymmärtää ja päätä silittää. Taidanpa itsekin hankkia jonkun eksoottisen diagnoosin (tai ihonvärin jos se olisi mahdollista) ja alan vaatimaan älyttömyyksiä. Katsokaa, kun pitää vaan ymmärtää!
Oletteko ihan oikeasti vanhempia pienille lapsille?! Mitähän tästäkin maasta tulee kun keskenkasvuiset vikisijät kasvattaa lapsia, huh huh!
Älä jaksa enää lässyttää kun kaikki näkee, että olet vajaaälyinen muslimipatja :( Pyydän anteeksi syntymääsi.
Onko meille omat patjatkin jo keksitty?! XD Kuka valmistaa, suomisoffa??
Oletteko ihan oikeasti vanhempia pienille lapsille?! Mitähän tästäkin maasta tulee kun keskenkasvuiset vikisijät kasvattaa lapsia, huh huh!
niin ja mieti, että osalla lapsista on muslimi isänä ja muslimipatja äitinä, joka on vieläpä täydellinen idiootti. No eipä siinä mitään kun luki tuon murhaajamamun fanitussivua ja niitä vastauksia niin eihän siellä kukaan osannut edes Suomea, en tiedä miten ovat voineet läpäistä apukoulun. Tappaminen ja pizzan paisto sujuu varmaan silti. Muslimit ovat pohjasakkaa, koko maapallon väestöstä ala-arvoisinta sakkia, nykyajan natseja joita kaikki vihaa.
työtätekeviä maahanmuuttajia vastaan mulla ei ole mitään, mutta kyllä olen rasisti mitä tulee huonostikäyttäytyviin ja rikoksia tekeviin ulkomaalaisiin Suomessa.
Olen kuitenkin kiinnostunut erilaisista ihmisistä ja aina kun on tilaisuus niin olen juttelemassa ja tutustumassa ulkomaalaisiin. on mielenkiintoista keskustella ja kuulla erilaisista tavoista jne...
En voisi kuvitella seurustelevani täysin erilaisesta kulttuurista tai uskonnosta tulevan miehen kanssa, koska uskon että alkuviehätyksen haihduttua siitä tulisi vain ongelmia.
Ihonvärillä tai etnisellä taustalla ei sinänsä ole minulle merkitystä, mutta kulttuuriin kuuluvilla tavoilla on!
Olen aina tykännyt tummista miehistä, joten olen seurustellut puoliksi suomalaisen kanssa, mutta se ei vaan toiminut, vaikka hän olikin suomessa suomalaisen äidin kasvattama.
Lisään vielä, että mua ei mikään niin ärsytä, kuin sellainen hyssyttely ja nyssyttely, mikä tämän hetken maahanmuuttokeskusteluun liittyy. Ja siihen, ettei muslimikulttuuria ja siihen liittyviä ongelmia saisi ollenkaan käsitellä. Heti huudetaan pää punaisena rasistia, vaan onneksi se ase ei enää toimi.
Aikaisemmin en ainakaan ollut, mutta kun on vähän aikaa ollut kaupassa töissä niin sitä pakostikin alkaa vähän rasistiseksi. Kyllä ne mustalaiset vaan niin paljon vie tavaraa. Ei tosin ihan kaikki... mutta aikas monet kansallispuvussa kulkijat.
Ja virolaiset ja venäläiset kesätyöntekijät, missä lie pellolla/mansikkamaalla kesäisin töitä tekevät ja perässä saa kytätä kun kauppaan tulevat.
Ei sillä etteikö tavallisia perheenäitejäkin jäisi varkauksista kiinni.
koska emme voisi käydä enää srk-perhekerhoissa.
Emmekä enää askartelisi mitään kristinuskoon viittaavaa, enkeleitä tai muuta.
Emme söisi sianlihaa.
En voisi antaa esiteinieni kulkea pelkissä topissa ja shortseissa, vaan vähintäänkin raajat tulee peittää.
Tämä kaikki oli muslimiperheen laatimalla listalla, jonka päivähoidon johtaja minulle luki.
Lisäksi meillä perheen kanssa ei olisi yhteistä kieltä, he eivät puhu suomea eivätkä englantia, pelkällä elekielellä mentäisiin.
Siksi en todellakaan ota hoitooni muslimilasta, ottaisitteko muka itse noilla ehdoilla?
Ja kyllä, pohjalla on myöskin ennakkoluuloja ja pelkoja, mutta suurin syy on nuo ehdot, mitä minulle asetetaan, ja mieluummin lopetan työt kuin niihin suostun. Menköön ählämi päiväkotiin..
t. 11
Ja kyllä, pohjalla on myöskin ennakkoluuloja ja pelkoja, mutta suurin syy on nuo ehdot, mitä minulle asetetaan, ja mieluummin lopetan työt kuin niihin suostun. Menköön ählämi päiväkotiin..t. 11
olemaan hoidossasi! :( Antaisitko hoitolastesi leikkiä "ählämien" kanssa leikkipuistossa? Huutaisit varmaan sielläkin "hyi, nyt pois sieltä ählämien luota!!!"
mutta olen -kiitos mamujen- tullut erittäin kriittiseksi. Ja ihan itse ovat soppansa keittäneet, ja sitten vinkuvat poliisia myöten ettei heitä kohdella oikein (ainakin meillä päin). Eikä kyse ole mistään "kulttuurien yhteentörmäylsestä" vaan ihan yleisistä käyttäytymissäännöistä. Vähän on mennyt maku koko hommaan :/ Pelottelevat lapsia, uhkaavat väkivallalla ja muuta mukavaa...