Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävä mieheni joi taas itsensä pieneen humalaan,

Vierailija
22.01.2011 |

vaikka tietää, että en pidä hänestä silloin. Meillä on ollut suhdekriisi ja seksitön aika. Nyt olisi ollut mahdollista yrittää lähentyä, kun lapset nukkuvat ja meillä on aikaa valvoa, mutta mies päätti sitten hönötellä. Syyttäköön itseään. Miksi miehet ovat noin tilannetajuttomia ja tyhmiä ja ärsyttäviä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pohtinut samaa.

Vierailija
2/13 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko aika katsoa peiliin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää kohtaamista ja yrittää "suojella" itseään hankkiutumalla humalaan. Vähän niin kuin että jotkut lihottavat itselleen "suojamuurin" samasta syystä.

Vierailija
4/13 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat kuntoon ja karvoitus kuriin. Ja kauniit sanatkin tekevät ihmeitä parisuhteelle...

Vierailija
5/13 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei halua leikkiä hutsua miehen mieliksi, pelkästään sen takia että mies pakenee vastuuta ja haluaa leikkiä jotain muuta kuin isää.

Vierailija
6/13 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäytyy silti näin. Sehän se ongelma onkin, että hänen käytöksensä vie haluni. Tämä ei muuten ole ainoa kerta. -ap

Vierailija
7/13 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei halua leikkiä hutsua miehen mieliksi, pelkästään sen takia että mies pakenee vastuuta ja haluaa leikkiä jotain muuta kuin isää.

Ja miksi oletat, että miestä huvittaisi panna naista, joka ei panosta seksikkyyteensä? Siksikö pitäisi ihan automaattisesti "ottaa eteen" vaikka jokinorusn tai rantautuneen valaan edessä, kun on toistanut aamenet jossain kirkossa sukulaisten mieliksi?

Vierailija
8/13 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän kyllä hyvää huolta itsestäni, on sheivattu ja rasvattu ja puunattu ja puettu. Enkä ole edes paksu. -ap

Vierailija
9/13 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin miehsi. Syy, no se että on perkeleen tylsää olla joka päivä saman tyypin kanssa. Kiva joskus olisi käydä baarissa kavereiden kansa. Mä käyn joka pe :)

Nii nja olen nainen

Vierailija
10/13 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän kyllä hyvää huolta itsestäni, on sheivattu ja rasvattu ja puunattu ja puettu. Enkä ole edes paksu. -ap

suhteessanne on keskustelun paikka. Tuskin se mies juo sen takia, että vittuillessaan ei haluaisi lähikontaktia. Jos hän ei ole alkoholisti eli juo pakonomaisesri, niin jokin sitten mättää, kun hän tietoisesti välttelee sinua? Onko jotain negativista tapahtunut suhteessa viime kuukausina?

Vierailija
11/13 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää,että juoneena en häntä lähelleni halua. Siksi ihmettelen, että hän kuitenkin juo. Ei paljon, mutta liikaa. Kyllä hän seskiä vonkaa varmaan vielä tänäänkin. En tajua, miksei hän minun vuokseni voi olla juomatta. -ap

Vierailija
12/13 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
13/13 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta. hluun myös seuraa ja tekemistä. Tylsyys tällänen avioeklämä. Vituttaqa oikein vaikka olis seksiä kuinka paljon niin ei se korvaa hauskaa baari iltaa ja bilettämistäö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä