Ärsyttävä mieheni joi taas itsensä pieneen humalaan,
vaikka tietää, että en pidä hänestä silloin. Meillä on ollut suhdekriisi ja seksitön aika. Nyt olisi ollut mahdollista yrittää lähentyä, kun lapset nukkuvat ja meillä on aikaa valvoa, mutta mies päätti sitten hönötellä. Syyttäköön itseään. Miksi miehet ovat noin tilannetajuttomia ja tyhmiä ja ärsyttäviä?
Kommentit (13)
Pelkää kohtaamista ja yrittää "suojella" itseään hankkiutumalla humalaan. Vähän niin kuin että jotkut lihottavat itselleen "suojamuurin" samasta syystä.
Hampaat kuntoon ja karvoitus kuriin. Ja kauniit sanatkin tekevät ihmeitä parisuhteelle...
Olisko aika katsoa peiliin
Kaikki ei halua leikkiä hutsua miehen mieliksi, pelkästään sen takia että mies pakenee vastuuta ja haluaa leikkiä jotain muuta kuin isää.
käyttäytyy silti näin. Sehän se ongelma onkin, että hänen käytöksensä vie haluni. Tämä ei muuten ole ainoa kerta. -ap
Kaikki ei halua leikkiä hutsua miehen mieliksi, pelkästään sen takia että mies pakenee vastuuta ja haluaa leikkiä jotain muuta kuin isää.
Ja miksi oletat, että miestä huvittaisi panna naista, joka ei panosta seksikkyyteensä? Siksikö pitäisi ihan automaattisesti "ottaa eteen" vaikka jokinorusn tai rantautuneen valaan edessä, kun on toistanut aamenet jossain kirkossa sukulaisten mieliksi?
Mä pidän kyllä hyvää huolta itsestäni, on sheivattu ja rasvattu ja puunattu ja puettu. Enkä ole edes paksu. -ap
kuin miehsi. Syy, no se että on perkeleen tylsää olla joka päivä saman tyypin kanssa. Kiva joskus olisi käydä baarissa kavereiden kansa. Mä käyn joka pe :)
Nii nja olen nainen
Mä pidän kyllä hyvää huolta itsestäni, on sheivattu ja rasvattu ja puunattu ja puettu. Enkä ole edes paksu. -ap
suhteessanne on keskustelun paikka. Tuskin se mies juo sen takia, että vittuillessaan ei haluaisi lähikontaktia. Jos hän ei ole alkoholisti eli juo pakonomaisesri, niin jokin sitten mättää, kun hän tietoisesti välttelee sinua? Onko jotain negativista tapahtunut suhteessa viime kuukausina?
tietää,että juoneena en häntä lähelleni halua. Siksi ihmettelen, että hän kuitenkin juo. Ei paljon, mutta liikaa. Kyllä hän seskiä vonkaa varmaan vielä tänäänkin. En tajua, miksei hän minun vuokseni voi olla juomatta. -ap
mutta. hluun myös seuraa ja tekemistä. Tylsyys tällänen avioeklämä. Vituttaqa oikein vaikka olis seksiä kuinka paljon niin ei se korvaa hauskaa baari iltaa ja bilettämistäö
Olen pohtinut samaa.