Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään lääkäriä paikalla? Pillereistä..

Vierailija
22.01.2011 |

Mitä kokemuksia teillä on minipillereistä? Voiko aiheuttaa ikäänkuin vaihdevuosien kaltaisia oireita? Kun mulla on ne kaikki oireet, ja olleet nyt 4kk jonka olen syönyt Mini-pill-valmistetta. Hikoilen, olen haluton, päähän on alkanut koskea ekaa kertaa elämässä, limakalvot kuivat, yhdyntä sattuu, iho on veltostunut yhtäkkiä vaikkei ruokavalio/liikunnan määrä ole muuuttunut, tukka lähtee tukottain. Muuten olen terve, juuri käynyt kaikissa kokeissa..

Menkat jääneet pois ja senkin yhteyttä mietin noihin oireisiin. Että aiheuttaako se ne? Kuka tietää, onko edes tervettä että vuoto ei tule (ikää mulla 33v)? Tuntuisi teoriassa paremmalta että kohdun limakalvo uusiutuisi?

Söin joskus Yasmin-yhdistelmäpillereitä, mutta aloin pelätä veritulppaa kun siitä on niin paljon kohkattu. Tosin mitään riskia tulppaan ei ole todettu juuri mulla. Uskaltaako niitä pillereitä alottaa taas syömään, mitä hyviä/huonoja kokemuksia teillä? Niissähän on diureettia, joten ainakin pysyin todella hoikkana kun niitä aikanaan söin. Mitään haittoja ei ollut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku viittis kommentoida tai omia kokemuksia?

ap

Vierailija
2/5 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tuli vastaava oireilu hormonikierukasta joka minipillereiden tavoin sisältää pelkkää keltarauhashormonia. En tiedä voiko vuoto jäädä pois, mutta jos kohdun limakalvo on ohuessa lepotilassaan en vuotoa kai tarvita mihinkään. En ole lääkäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se vähän niinkuin niin ole, että minipillereiden kanssa menkat jää usein vähäisiksi tai kokonaan pois.

Lopettaisin kyllä sellaiset pillerit jos tollaisia oireita aiheuttavat.

Vierailija
4/5 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/5 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ei jää sitten enää montaa vaihtoehtoa, kun poissuljetaan kaikki yhdistelmäehkäisyt. Jää vaan muut minipilsut, kortsu ja sterilisaatio? Ja selibaatti:).

Ollaan lasta adoptoimassa ja saisi olla nyt mitä varmin ehkäisy sen vuoksi. Melkein koko yhteiselämä 15v menty kortsulla,Yasmin ja nyt MiniPill-kokeiluja lukuunottamatta..

Ajatuksia, kannustusta mihin suuntaan tässä pitäs mennä? Biologisia lapsia ei olla edes haaveiltu vaan adoptioajatuksella menty nuoresta saakka. Tosin kävin tässä gynellä, pyytmässä tätä pillerireseptiä, ja sain karmeat valitukset ja kehotukset ryhtyä VÄLITTÖMÄSTI yrittämään vauvaa. Kuulumma adoptio romukoppaan ja vauva alulle, lekuri kirjoitti ja printtasi mulle foolihapporeseptin, jotta hedelmöittyminen helpottuu. Kelatkaa! Vasta anomisen jälkeen seurasi pilleriresepti.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän