kimppajuhlat, kivaa?
Lapsellani on synttärijuhlat ja sukulaiseni oli niihin tulossa. Nyt hän soitti, et hän hoksasi, et hänellä on myös synttärit ja kahdella hänen lapsellaan on myös juhlat! Mehän voidaan juhlia meillä kaikkien juhlat kerralla! Hän voisi auttaa minua leipomisessa...
Ensimmäisenä sanoin, et mehän voidaankin juhlia ne juhlat sitten heillä, kun heillä on kerta kolme sankaria. Ei, hän kyllä auttaa ja pidetään juhlat meillä.
En oikein tiedä itkeäkö vai nauraa!
Toisaalta, samallahan ne meillä menis neljät juhlat, mutta....??
Mitä mieltä te olette???
Kommentit (7)
että sun sukulainen ei jaksais itse nähdä vaivaa joten siks haluaa pitää yhteisjuhlat ja nimenomaan teillä. En suostuisi.
niin, minun mielestä juhlat olisi helpompi pitää heillä. Mutta he pääsevät niin helpolla heidän kaikkien juhlista. Minä siivoan ja minä kestitsen kaikki...
Ehkä minä kitisen turhaan, olen vaan oikeasti aika väsynyt. (minäkin voisin mennä valmiille juhlille kerrankin ja viedä kakun mennessäni!)
Joten teillä aika kamalia hajuhaittoja. Jospa siirtäisitte sitten juhlat sinne toisaalle.
Jos myöhemmin paljastuu, ettei haisekkaan, niin sanot: Ihanaa, että se olikin niin lyhytaikaista! Kyllä kävi tuuri, kun haiseminen lakkasi yhtäkkiä! En tiedä, mitä kunta teki sille.
Oikeasti mulla on sellaista sukua, että voin itse puhua täysin avoimesti ja saisin kyllä tuollaisen sovittua ja perusteltua kenenkään suuttumati. Ollaan sen verran reilua väkeä meidän suvussa!
Pidetäänkö ne juhlat siis teillä? Miksi? Onko lapsilla sama kaveripiiri vai tuleeko teille 100 lasta?
Mä olen samaa mieltä kuin edellinen vastaaja, että lapsilla pitää olla omat synttärit. Aikuiset voivat sitten järjestää yhteisiä kimppakemuja.
Meille ei tule sinä päivänä lapsia ollenkaan synttäreille, vaan sukua, joka on tässä tapauksessa samaa. Pakko miettiä tätä asiaa. Kerroin jo miehelleni ja hän sanoi, et se on ok, jos he todella tulevat meille ajoissa ja siivoavat apuna ja auttavat lasten hoidossa, että saan suurjuhlat järjestettyä leipomisineen.
Mietin, mietin....
tuleeko teille ekstravieraita, jos snakrit lisääntyvt, vai onko sukujoukko kuitenkin sama?
yhteisjuhlia. Ensinnäkään siitä syystä, että mielestäni lapsilla on oikeus ihan omiin juhliin. Meillä ne on lapsille ainakin tuikitärkeät.
Kai noi yhteisjuhlat sopii joillekin, mutta ei meille kyllä sopisi :)
Ihme, ettei ap:n tapauksessa sitten voi pitää siellä sukulaisen luona kun siellä on sitten noin monta sankaria kuitenkin omasta takaa :O?