En olisi 14-vuotiaana voinut kuvitellakaan, että harrastaisin seksiä.
Muistan, miten pelästyin vielä 16-vuotiaanakin ensimmäisistä kopeloinneista. Miten 14-vutoiaat ovat onnistuneet kyllästämään itsensä seksillä niin, että siitä tulee osa heidän elämäänsä? (Ne, jotka ovat.)
Kommentit (32)
ja äidit tuntuvat hyväksyvän vielä tuon! :O
Koettakaa tahvot ymmärtää, että nuoret kehittyy eri tahtiin tässäkin asiassa. :)
Mun äiti ei tiennyt asiasta mitään. Aloitin seurustelun saman ikäisen poikaystäväni kanssa 13-vuotiaana, neitsyyteni menetin hänelle 14-vuotiaana. Ei siinä ollut mitään kummallista, ällöttävää, häpeällistä tai seksillä _kyllästettyä_. Ihan tavallinen ihminen minä olin ja olen edelleen. Koulut käyty, työelämässä ollut koko ikäni.
Muistan, miten pelästyin vielä 16-vuotiaanakin ensimmäisistä kopeloinneista. Miten 14-vutoiaat ovat onnistuneet kyllästämään itsensä seksillä niin, että siitä tulee osa heidän elämäänsä? (Ne, jotka ovat.)
ja äidit tuntuvat hyväksyvän vielä tuon! :O
Itse voisin todeta tähän, että en minäkään ihan suorilta käsin keskustelematta hyväksyisi 14-vuotiaan tyttären seksipuuhia. Olisi hyvin pitkät keskustelut tiedossa, jos sellaisesta saisin kuulla ja tyttärellä täytyisi olla vakituinen, pidempi aikainen suhde, jotta voisin joten kuten edes hyväksyä. Mutta jos tytär vaikuttaisi valmiilta ja vastuulliselta jne. niin en minä tuomitsisikaan vaan antaisin järkeviä neuvoja ja kertoisin faktoja jne.
-4-
edes tiennyt että seurustelin saati että seksiä harrastin.
Ei tullut mieleenkään hänelle siitä kertoa
.. Itselläni alkoi menkat 10-vuotiaana ja tissit oli 13-vuotiaana jo 75C, enkä ollut mikään pullukka 1768/48, että oli ihan naisellinen ja kiva kroppa. Karvojakin piti jo ajaa, en mä tiedä mistä tää karvankasvu on peräisin.
Väkisinkin sitä näki nuoren naisen peilistä, kun katsoi, ei kaikki leiki nukeilla vielä yläasteelle mentäessä..
Ja sitten se rakkaus (tai ihastus silloin ;)) osui kohdalle, eikä suinkaan heti hypitty sänkyyn, mutta pusuteltiin ja käveltiin käsi kädessä jne. asiat johti lopulta toiseen ja tässä me ollaan, nyt alta kolmekymppisinä, onnellisina ja rakastuneina aina vaan..
alkoi 14v ikäisenä seksi, hain pilleritkin silloin.
Mutta olisin ollut valmis seksiinkin, ei vaan ollut sitten sopivaa poikaa ennenkuin 17-vuotiaana.
(muuten kuin koulun piirileikeissä). En ollut tuohon ikään mennessä pussannut enkä kopeloinut eikä ollut ketään sellaista, jonka kanssa olisin edes suostunut moiseen.
ja kehittyy eri tahtiin. Mä olin tosi kiinnostunut seksistä varmaan jo 11-vuotiaasta saakka, menkat alkoi silloin, rinnatkin oli ala-asteella jo suuret ja kroppa oli ala-asteen lopussa melko lailla samanlainen kuin nykyään parikymppisenä. Henkisesti en varmasti ollut mitenkään aikuinen, mutten mä mitään traumoja koe saaneeni siitä että menetin neitsyyteni jo 13-vuotiaana. Silti en todellakaan paneskellut pitkin kyliä, vaan ihan poikakaverin kanssa. Olishan sitä voinut pari vuotta toki odottaakin.
16-vuotiaana sitten muutinkin jo yhteen nykyisen avomieheni kanssa. :)
Menetin neitsyyteni 19-vuotiaana, mutta nyt tuntuu että olisi pitänyt odottaa vaikka nykyiseen mieheen. Ei se seksi tuntunut miltään ennen kuin löysin miehen, jota todella rakastan. :)
14-vuotiaana olin varmaan henkisesti kypsä monessa suhteessa, mutten todellakaan halunnut seksiä kenenkään kanssa. Onneksi. Ei ole 14-vuotiaan hommia.
jo alkaisi kiinostaakin. Omia lapsiani en ainakaan aio seksiin rohkaista noin nuorena missään tapauksessa, tosin enpä heitä vahtimaankaan voi ruveta.