Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En olisi 14-vuotiaana voinut kuvitellakaan, että harrastaisin seksiä.

Vierailija
22.01.2011 |

Muistan, miten pelästyin vielä 16-vuotiaanakin ensimmäisistä kopeloinneista. Miten 14-vutoiaat ovat onnistuneet kyllästämään itsensä seksillä niin, että siitä tulee osa heidän elämäänsä? (Ne, jotka ovat.)

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo o. olin kännipäissäni sammunut meidän "kuskin" takapenkille kun oli ollu kyytsäämässä ympäri kylää meitä. heräsin siitä sitten kuskin vierestä joka oli 18 itse olin 15. vähän pökerössä oltiin molemmat. suutelulla alkoi sitten kuski veti housujani sivuun ja tuli sisään useamman kerran. kaksin takapenkillä seksiä, aamulla vielä. nyt olen 21.

Vierailija
2/32 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain ensisuudelmanikin vasta 18-vuotiaana :D Neitsyys meni 19-vuotiaana, enkä kokenut olevani silloinkaan vielä valmis. Niin me kehitytään ihan eri tahtiin. Mä sain ostettua tupakkaa jo 12-vuotiaana, koska kehityin tosi aikaisin naisen näköiseksi, kuukautiset alkoivat 9-vuotiaana. Henkinen puoli oli jälkijunassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tiennyt seksistä mitään 14-vuotiaana. Ekan suudelman aisin saada 15-vuotiaana ja sen jälkeen ehkä pari kertaa pussailin poikia kunnes tapasin poikaystäväni 18-vuotiaana jonka kanssa sitten menetin neitsyyteni vähän vaille 19v ikäisenä. Eri tahtiin kehitytään juu, onneksi itsellä ei ollut asian suhteen kiirettä. Ehdin kyllä häslätä jos vaikka minkä kakslahkeisen kanssa vielä myöhemmälläkin iällä kun oli jo vähän enemmän järkeä päässä.

Vierailija
4/32 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään olisi 14-vuotiaana mihinkään seksiin kyennyt. Olin ihan kakara vielä 16-vuotiaanakin.

Mielestäni seksiä voi harrastaa sitten, kun on henkisesti kypsä kantamaan sen seuraukset. Eli ei ole mikään katastrofi, jos tulee raskaaksi. Alle 24-vuotiaana en olisi ollut millään kykenevä äidiksi.

Vierailija
5/32 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä 14,5 vuotiaana pussailin yhden pojan kans, ei sen enempää, ja sit lähempänä 15 vuotta yritin seksiä 16 vuotiaan pojan kans, mutta eihän siitä tullu mitään ku en ollu yhtää kiihottunu enkä kostunu :Dd saman tyypin kans välillä jotin suuseksi hommia tehtiin..

17 vuotiaana harrastin sit iha oikeaa kunnon seksiä nykyisen aviomieheni kanssa, joka oli sillon neitsyt. Eihä se sillonkaa ekalla kerralla oikei onnistunu mut ei lannistuttu! :D

Vierailija
6/32 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leikin nukeilla pitkään, muistan kuinka salaa kannettiin nukkeja ja barbeja kaverille, ettei muut pihan lapset nähneet, oltiin ehkä jotain 12-13. Sitten alkoi pojat kiinnostaa ja rakastuinkin 14v päätä pahkaa itseäni pari vuotta vanhempaan poikaan ja ensimmäistä kertaa harrastettiin seksiä kun täytin 15 ja ihan omasta tahdosta ja selvin päin. Hain pillereitä pian sen jälkeen. Vanhemmat eivät tienneet päivittäisistä puuhistamme tai pillereistä, en niistä ainakaan ääneen puhunut. Seurustelimme kolme vuotta ja sen jälkeen löysin nykyisen mieheni. Siinäpä ne sänkykumppanit sitten ovat olleetkin, että ei aikaisesta aloittamisesta mitään hutsua kehkeytynyt. Vaan hyväpä mulla on ollut kun aina on saanut kun on halunnut viimeiset parikymmentä vuotta.

Vierailija
7/32 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietin yläasteen kaveripiiriäni ja niitä tyttöjä, jotka aloitti jo sen ikäisenä seksin... Niin kyllä ne oli varsinaisia jakorasioita. Helppoja naisia. Osa sai kärsiäkin siitä rajusti, kun pojat alkoi huudella niille.

Ja vastaavasti oli samanlaisia jätkiä. Meidänkin luokalla yksi, joka keräili tyttöjä - teki ehdotuksia kaikille. Myöhemmin ne, jotka suostuivat hänelle, parkuivat lukiossa, kun meni sen pukin kanssa neitsyys kaljapöhnässä yläasteella.

Vierailija
8/32 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tuon ikäisenä olisi todellakaan seksiin pystynyt. Ensinnäkin pidin itseäni ja vartaloani maailman kuvottavimpana (olin muodoton tikku), toiseksi en pystynyt käyttää edes tamponia ja kolmanneksi koti oli muutenkin niin tunnevammainen ja etäinen että kaikenlaine fyysinen läheisyys olisi tuntunut lähinnä friikiltä. Eikä asiaa helpottaneet intiimeistä väkisin tehdyistä toimenpiteistä jääneet hirveät traumat (jotka vaikuttavat edelleen, kiitos suomalainen empaattinen terveydenhuolto).

No, harrastin mäkin sitten lopulta seksiä 23-vuotiaana ja aktiivisemmin jostain 25 ikävuodesta eteenpäin. Nautintoa siitä en saa suuremmin edelleenkään (orgasmista puhumattakaan), 32-vuotiaana. Tasan ei käy onnen lahjat.

Vierailija
9/32 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilin ainakin 14-vuotiaana oikeasta seksistä (yksikseni kun olin harrastellut ihan pienestä asti), mutta olin päättänyt odottaa kunnes olisin 16. Lisäksi en pitänyt itseäni lyhyemmistä ikäisistäni pojista JA olin aika estynyt. 

Elämä ei kuitenkaan mene niin kuin suunnittelee ja aloitin seksin vasta lähempänä kolmekymmentä. :(

Vierailija
10/32 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ollut mitenkään kyllästänyt itseäni seksillä.

Menkat alkoi kyllä jo 10-vuotiaana ja omat paikkani ja tuntemukseni rupesi siinä kiinnostamaan kasvaessani. En ollut mikään kylän/koulun jakorasia. Sitten vaan tuli vastaan todella ihana poika, jonka kanssa seurusteltiin hyvä tovi, ennenkuin edes puhuttiin mistään seksistä ja opeteltiin se homma yhdessä. Ja hyvin toimiikin edelleen, sen saman ihan pojan kanssa.

Nyt tosin ollaankin jo liki kolmekymppisiä. Mulla oli ihana seksinaloitus, iästäni huolimatta, enkä elämääni kadu muutenkaan, se on kaikinpuolin ihanaa ja ollaan aina oltu sellainen unelmapari, jonka muutkin huomaa :) 

Vierailija
11/32 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2011 klo 18:30"]

.. Itselläni alkoi menkat 10-vuotiaana ja tissit oli 13-vuotiaana jo 75C, enkä ollut mikään pullukka 1768/48, että oli ihan naisellinen ja kiva kroppa. Karvojakin piti jo ajaa, en mä tiedä mistä tää karvankasvu on peräisin.

Väkisinkin sitä näki nuoren naisen peilistä, kun katsoi, ei kaikki leiki nukeilla vielä yläasteelle mentäessä..

Ja sitten se rakkaus (tai ihastus silloin ;)) osui kohdalle, eikä suinkaan heti hypitty sänkyyn, mutta pusuteltiin ja käveltiin käsi kädessä jne. asiat johti lopulta toiseen ja tässä me ollaan, nyt alta kolmekymppisinä, onnellisina ja rakastuneina aina vaan..

[/quote]

Fyysinen ja psyykkinen kypsyminen ei mitenkään automaattisesti kulje käsi kädessä. Vai olisko sinusta ok, että esim aikuinen mies näkee 13-vuotiaassa nuoren naisen ( eikä lasta) siksi kun sillä on tissit?

Vierailija
12/32 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri vähää vaille 15 harrastaessani seksiä ensimmäistä kertaa. Poikaystävä oli vakituinen puolen vuoden suhde, ja kokemus oli hyvä ja harkittu. Seurustelin saman pojan kanssa 20-vuotiaaksi asti, asuimmekin vuoden yhdessä. Seuraavan kumppanin aika tuli vissiin sitten 21v iässä, jonka jälkeen niitä oli muutamia ennen kuin tapasin nykyisen aviomieheni. En näe tässä mitään pahaa, vaikka kyllä miettisin kahdesti miten oman tyttären kanssa asiasta keskustelisin jos alkaisi seurustella vakavasti 14v iässä.

Vierailija
13/32 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että meidän luokalla ne, jotka seksin aloittivat varhain olivat niitä, jotka eivät enää lukioon jatkaneet. Ja mitä myöhemmin on kuullut, eivät monet ammattikoulustakaan taineet ammatteja hakea. Eli siis nämä vähän tyhmemmät tytöt ja pojat, jotka nykyään jumittavat samassa pikkukunnassa ja käyvät läpi kolmatta avioliittoaan :/ Ei tokikaan kaikki! Mutta yleensä ehkä yhdistän varhaisen seksielämän vähän sellaisiin wt-perheisiin.

Minäkin kehityin fyysisesti varhain, mutta olin pitkään aika lapsellinen, tykkäsin leikkiä yms. 16 vuotiaana muistaakseni ajattelin, että nyt jos olisi poikaystävä, niin voisin mennä sänkyyn asti, mutta pari kolme vuotta siinä vielä meni, kun ei tullut ketään vastaan.

Olisin kyllä mielelläni harrastanut vähän useammankin tyypin kanssa ennen aloilleen asettumista, ettei myöhemmin ala kaduttamaan. Nykyinen kumppani on kolmas seksipartneri. Tosin, eipä se seksi muiden kanssa miltään tuntunutkaan.

Vierailija
14/32 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 22:50"]

En minäkään olisi 14-vuotiaana mihinkään seksiin kyennyt. Olin ihan kakara vielä 16-vuotiaanakin.

Mielestäni seksiä voi harrastaa sitten, kun on henkisesti kypsä kantamaan sen seuraukset. Eli ei ole mikään katastrofi, jos tulee raskaaksi. Alle 24-vuotiaana en olisi ollut millään kykenevä äidiksi.

[/quote]

Ton teorian mukaan mä en voisi vieläkään harrastaa seksiä kun olen 38v. Tosin oon jo tehnyt sterilisaation, joten saanen luottaa siihen, ettei seurauksia tule?

Neitsyyteni menetin 16v ja olin kyllä niin kiimassa että seksiä tuli harrastettua lähes joka päivä. Sen poikaystävän kanssa oltiin 7v.

Vierailija
15/32 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 08:26"]

Täytyy sanoa, että meidän luokalla ne, jotka seksin aloittivat varhain olivat niitä, jotka eivät enää lukioon jatkaneet. Ja mitä myöhemmin on kuullut, eivät monet ammattikoulustakaan taineet ammatteja hakea. Eli siis nämä vähän tyhmemmät tytöt ja pojat, jotka nykyään jumittavat samassa pikkukunnassa ja käyvät läpi kolmatta avioliittoaan :/ Ei tokikaan kaikki! Mutta yleensä ehkä yhdistän varhaisen seksielämän vähän sellaisiin wt-perheisiin.

Minäkin kehityin fyysisesti varhain, mutta olin pitkään aika lapsellinen, tykkäsin leikkiä yms. 16 vuotiaana muistaakseni ajattelin, että nyt jos olisi poikaystävä, niin voisin mennä sänkyyn asti, mutta pari kolme vuotta siinä vielä meni, kun ei tullut ketään vastaan.

Olisin kyllä mielelläni harrastanut vähän useammankin tyypin kanssa ennen aloilleen asettumista, ettei myöhemmin ala kaduttamaan. Nykyinen kumppani on kolmas seksipartneri. Tosin, eipä se seksi muiden kanssa miltään tuntunutkaan.

[/quote]No jaa, itse olen kyllä yliopiston käynyt ja elämässä ihan hyvin pärjännyt ja asettunut. Ehkä siis sun mielikuvat on vain vääriä, tai lienenkö kovinkin harvinainen poikkeus. ;)

Minulla alkoivat kuukautiset kun oli 10v ja poikaystävä oli minua jokusen vuoden vanhempi. Kaikki meni ihan hyivn, kivasti, kiltisti. Perheeni on myös varsin akateeminen (äiti tohtori ja isälläkin yliopistovirka ennen kuin eläköityivät)  ja erittäin huolehtiva. En ollut missään mielessä heitteillä. Kumppaneiden määrä on elämän mittaan ollut varsin kohtuullinen (alle kymmenen, en jaksa laskea) ja nykyään naimisissa ja lapsia.

31

Vierailija
16/32 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyys meni vasta 18v ja 8 kk ikäisenä

Vierailija
17/32 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin täytin pian 15, mutta kuitenkin.

Harrastin seksiä vakituisen poikaystäväni kanssa ensimmäistä kertaa 14-vuotiaana. Oltiin seurusteltu huima kuukausi :'-D.

Seurustelimme pari vuotta ja jostain 17-vuotiaasta olen harrastanut seksiä muidenkin poikien kanssa.

Muistan et mua ei oo IKINÄ ällöttäny seksi 14-vuotiaana poikaystäväni kanssa, mut ällötti kyllä tosipaljon ajatuskin seksistä kenenkään muun kanssa.

Vierailija
18/32 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ainakin 14-vuotiaana pyöri mielessä lähinnä pojat ja kyllä seksikin kiinnosti todella kovasti, vaikken niihin puuhiin vielä muutamaan vuoteen rohjennut (onneksi) ryhtyäkään. Toiset leikkivät vielä barbeilla, itselläni ne oli jo kaukana takana :) Se on vaan niin että nuoret kehittyvät hyvin eri tahtiin, eikä siinä mitään pahaa ole.

Toki 14-vuotias kuulostaa ihan seksipuuhiin melko nuorelta mielestänikin, mutta jos vastuuntuntoa löytyy ja ikäisensä poikakaveri ja tietää mitä tahtoo niin ei siinä mitään suuren suurta vääryyttäkään mielestäni tehdä.

Vierailija
19/32 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, miten pelästyin vielä 16-vuotiaanakin ensimmäisistä kopeloinneista. Miten 14-vutoiaat ovat onnistuneet kyllästämään itsensä seksillä niin, että siitä tulee osa heidän elämäänsä? (Ne, jotka ovat.)

ja äidit tuntuvat hyväksyvän vielä tuon! :O

Vierailija
20/32 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin juttu pojan kanssa oli suudelma...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän