Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jälkiä raskaus jätti kasvoihisi/muualle?

Vierailija
22.01.2011 |

Siis sellaisia, että ne häiritsevät itseäsi tai ne huomaa helposti?

Minulle jäi ekasta raskaudesta kasvoihin pinnalle kohonneita verisuonia raskausajan finnien jäljiltä, eikä niitä ole saatu pois vaikka poltettu on kahteen kertaan. Ne ovat rumia...nyt toinen raskaus menossa, ja kasvoihin on ilmestynyt luomia tuosta vain. Lisäksi iho on niin herkkä, että kuorintavoide poltti poskipäät kamalan näköisiksi, vaikka kyseessä oli herkälle iholle tarkoitettu hellävarainen kuorintavoide, joka ei ollut iholla edes sitä minuuttia. Saa nähdä jääkö ihon pinta pysyvästi nyt erilaiseksi..

Mua jotenkin surettaa, että sen lisäksi että kroppa käy läpi isoja muutoksia ja niistäkin jää jälkiä, niin naamakin rupsahtaa niin että sen huomaa muutkin. : (

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tuosta seasta mitään ylimääräistä viirua huomaa. :D

Vierailija
2/15 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat menettivät hieman ryhtiään imetyksen loputtua. Vatsa ehkä aavistuksen löysempi, mutta ei selvää muutosta. Yllättävän vähän raskaus jätti muutoksia kehoon, vaikka synnytin nelikymppisenä. Olen liikunnallinen ja aika kiinteävartaloinen sekä normaalipainoinen, siksi kai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta maha on tosi arpinen, kyljestä kylkeen ja yli navan menee arvet. Ei se silti haittaa. Jaloissa kohjuja myös, mutta vaaleita, semmoisia kohoumia siis.

Vierailija
4/15 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikunnallinen, suht kiinteä ja normaalipainoinen.. ettei se kyllä mua ainakaan merkeiltä säästänyt. :)

Vierailija
5/15 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin himmeä sektiohaava.

Vierailija
6/15 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahakin ihan samannäkönen kuin ennen, ainoastaan muutama punainen viiva kummassakin kyljessä ja nekin haalistuneet jo...

Vierailija
7/15 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalka leventyi ja koko suureni numerolla

Vierailija
8/15 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi ja siitä olen lähinnä ylpeä :) Ei haittaa tippaakaan, onpahan muistutus rakkaasta lapsestani!

Vierailija
9/15 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lantiossa ja "lantiomakkara" muutenkin vähän löllömpi kuin ennen.

Vierailija
10/15 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka päällä pieni röllykkä :)

ja myös mulla jalan koko kasvoi numerolla. Ei raskausarpia eikä mitään kohjuja missään.

Vierailija
11/15 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausarpia: mahaan, käsivarsiin, jalkoihin ja rintoihin. Osa siitä, kun turvotus lähti niin äkkiä.

Kasvoihin pari maksaläiskää ja ikuiset silmäpussit...

Alapäästä en viitsi edes mainita.

Roikkuva mahanahka.

Ai niin ja suonikohjut jalkoihin ja alapäähän. Mutta ilokseni voin kertoa, että tuon sai aikaan useampi raskaus ja maailman rakkaimmat lapsoset, joita en vaihtaisi todellakaan täydellisempään kroppaan. Kaikella ihanalla on hintansa, minun äitiydelle se oli tämä.

Vierailija
12/15 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkäranka enemmän notkolle toisesta

Vierailija
13/15 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valahtaneet tissit nyt huomaa kuka vain. Ja kyllä, minulla on hyviä, oikean kokoisia ja kalliita liivejä.

Vierailija
14/15 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausaikana alapäähän tulleet suonikohjut automaattisesti parane kun lapsi on syntynyt? Voiko ne jäädä sinne IKUISESTI?!

Terveisin eräs raskaana oleva, jolla suonikohjuja just siellä...en kestä jos nää jää loppuelämäksi. :(

Vierailija
15/15 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausaikana alapäähän tulleet suonikohjut automaattisesti parane kun lapsi on syntynyt? Voiko ne jäädä sinne IKUISESTI?!

Terveisin eräs raskaana oleva, jolla suonikohjuja just siellä...en kestä jos nää jää loppuelämäksi. :([/i

Häppäreihinkö?