Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakavaa. Mä täytän 1.5. 42v!!!!

Vierailija
22.01.2011 |

Mulla vain kaksi lasta auttakaa mua tajuamaan että en ole samanlainen urhea nainen kuin äitini joka sai kolme!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se että sait kaksi on sun luonteelle paljon:"kerää nainen ittes"

Vierailija
2/6 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin todettiin lääkärissä talvella 2008,olen ollut hedelmällisyyshoidoissa asian vuoksi,heti yritettiin kuopuksen ollessa kolme että jos saataisiin vielä kolmas näin kävi,nyt pian 42vuotiaana, siis tosiaan pistän myyntiin lastan vauvavaatteet,peitot,pyyhkeet ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin todettiin lääkärissä talvella 2008,olen ollut hedelmällisyyshoidoissa asian vuoksi,heti yritettiin kuopuksen ollessa kolme että jos saataisiin vielä kolmas näin kävi,nyt pian 42vuotiaana, siis tosiaan pistän myyntiin lastan vauvavaatteet,peitot,pyyhkeet ym.

Vierailija
4/6 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/6 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasta kuin sinä ja nyt kypsänä miksi et raskaudu enää,nuorempana kun oli helppoa!Siksi lapsia noin yleensä aletaan tehdä suht nuorena.Toki valtavan stressaava elämä aiheuttaa myös sen ettei nainen raskaudu juuri sellaiset uraäidit jää usein yhden tai kahden lapsen varaan.Kroppa menee kuulema "tukkoon".Jos pitäisit vuoden sapattivapaan,tulisit melko varmuudella raskaaksi.

Vierailija
6/6 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei. Pidä vappuaattona kunnon pirskeet. Minusta elämä muuttuu vuosi vuodelta paremmaksi ja ikää on nyt 46 vuotta. Lapsilukukin jäi kahteen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi