Saako Big Brother kilpailijat palkkaa?
Nyt haetaan kilapilijoita taas mutta siellä ei lue että saako jotain kulukorvauksia jos osallistuu. Miten esim. saan vuokrat maksettua sen aikaa jos pääsisin big brotheriin? Tietääkö kukaan?
Kommentit (14)
ei kovin iso summa.. muutaman satasen kai.
saanu jonkun rangaistuksen, kun lipsautti sen päivärahan määrän ja se tuli telkkariin
kertokaa! En voi hakea sinne ennen kuin tiedän.
Minulla on omistusasunto jota pitää lyhentää joka kuukausi 500€. En minä nyt sitä voi lähteä myymään big brotherin takia. 500€ kuussa pitäisi siis ainakin saada korvausta.
vuokrat ja oletettavasti siis myös lainanlyhennykset ja muut laskut talossa olemisen ajalta. Sen lisäksi saavat jonkun pienen päivärahan. Ei kai sinne kukaan 3 kuukaudeksi voisi lähteäkään jos kämpät ja talot lähtisivät alta sillä aikaa.
ne saa vaan mainetta mutta ei mammonaa!
Aion hakea big brotheriin! Jos pääsen valituksi niin ehtona sanon sitte maksavat nuo vuokrat jne. että on talo mihin palata sitten.
Minulla on omistusasunto jota pitää lyhentää joka kuukausi 500€. En minä nyt sitä voi lähteä myymään big brotherin takia. 500€ kuussa pitäisi siis ainakin saada korvausta.
151*4 on jo 600
en tiedä, maksetaanko muita laskuja.
Mutta jos töitä ei ole tai on vain jotain osa-aikaista, niin kyllähän tuossa ihan kiva summa kertyy säästöön, kun ruoka tulee kuitenkin tuolta. Lisäksi voi saada jotain haastattelupalkkiota tai muuta pientä.
Ei kannata, jos on hyvä työpaikka, mutta jos ei ole, niin sitten tuo on ihan houkutteleva vaihtoehto.
No ei todellakaan makseta vuokraa, ei lainoja eikä laskuja. Viikkoraha tulee, ja se ei montaa satasta ole.
Kannattaa tosiaan mennä ja tehä itsestään jonkin sortin ööö luokan seiska tähti. Huomaa että on koulukiusattuna täynnä yrittää saada naisia ku on julkkis muuten ei saa
Oon miettiny ihan tota samaa. Jonkunhan on pakko maksaa vuokrat sun muut. Ja BB varmaa maksaa myös kilpailijoiden työnantajille jotain. Muutenhan kaikki menettäis duuninsa.
maksaa vuokrat ja jotain pientä päivärahaa. Näin luin joskus jostain lehdestä.