Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako Big Brother kilpailijat palkkaa?

Vierailija
16.03.2011 |

Nyt haetaan kilapilijoita taas mutta siellä ei lue että saako jotain kulukorvauksia jos osallistuu. Miten esim. saan vuokrat maksettua sen aikaa jos pääsisin big brotheriin? Tietääkö kukaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa vuokrat ja jotain pientä päivärahaa. Näin luin joskus jostain lehdestä.

Vierailija
2/14 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kovin iso summa.. muutaman satasen kai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanu jonkun rangaistuksen, kun lipsautti sen päivärahan määrän ja se tuli telkkariin

Vierailija
4/14 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan summaa?

Vierailija
5/14 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa! En voi hakea sinne ennen kuin tiedän.

Vierailija
6/14 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on omistusasunto jota pitää lyhentää joka kuukausi 500€. En minä nyt sitä voi lähteä myymään big brotherin takia. 500€ kuussa pitäisi siis ainakin saada korvausta.

Vierailija
7/14 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuokrat ja oletettavasti siis myös lainanlyhennykset ja muut laskut talossa olemisen ajalta. Sen lisäksi saavat jonkun pienen päivärahan. Ei kai sinne kukaan 3 kuukaudeksi voisi lähteäkään jos kämpät ja talot lähtisivät alta sillä aikaa.

Vierailija
8/14 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne saa vaan mainetta mutta ei mammonaa!

Vierailija
9/14 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion hakea big brotheriin! Jos pääsen valituksi niin ehtona sanon sitte maksavat nuo vuokrat jne. että on talo mihin palata sitten.

Vierailija
10/14 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on omistusasunto jota pitää lyhentää joka kuukausi 500€. En minä nyt sitä voi lähteä myymään big brotherin takia. 500€ kuussa pitäisi siis ainakin saada korvausta.

151*4 on jo 600

Vierailija
11/14 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä, maksetaanko muita laskuja.

Mutta jos töitä ei ole tai on vain jotain osa-aikaista, niin kyllähän tuossa ihan kiva summa kertyy säästöön, kun ruoka tulee kuitenkin tuolta. Lisäksi voi saada jotain haastattelupalkkiota tai muuta pientä.

Ei kannata, jos on hyvä työpaikka, mutta jos ei ole, niin sitten tuo on ihan houkutteleva vaihtoehto.

Vierailija
12/14 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan makseta vuokraa, ei lainoja eikä laskuja. Viikkoraha tulee, ja se ei montaa satasta ole.

Vierailija
13/14 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan mennä ja tehä itsestään jonkin sortin ööö luokan seiska tähti. Huomaa että on koulukiusattuna täynnä yrittää saada naisia ku on julkkis muuten ei saa

Vierailija
14/14 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettiny ihan tota samaa. Jonkunhan on pakko maksaa vuokrat sun muut. Ja BB varmaa maksaa myös kilpailijoiden työnantajille jotain. Muutenhan kaikki menettäis duuninsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi