Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoja kokemuksia Helsingin Noa Noa -liikkeestä?

Vierailija
09.03.2011 |

Tuli tämä aihe mieleen tuosta yhdestä ketjusta, jossa mainittiin kys. vaatemerkki. Mulle on nimittäin käynyt useamman kerran niin, että oon saanut kys. kaupasta tosi nihkeää palvelua, tosin ihan viime aikoina en ole siellä käynytkään.

Jossain Henkkamaukassa ei nyt voi olettaakaan, että myyjä juttelisi tai palvelisi jotenkin persoonallisesti, mutta jo Noa Noan kokoisessa paikassa myyjiltä voi olettaa jotain small talkia. Kerran nihkeys huipentui siihen, että myyjä sanoi sovittamastani mekosta "se on aika kallis". Ahaa. En itse osaakaan lukea hintalappua.

Muutama kaverinikin on saanut tylyä palvelua ko. paikasta. Onko kukaan teistä törmännyt tähän ilmiöön?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeaa palvelua Yliopistonkadun Noa Noa Liikkeessä, en suosittele! Huomasin kotona liikkeestä ostamani tunikan olevan rikki. Soittaessani liikkeeseen pyydettiin tuomaan tuote takaisin. Kun vein tunikan takaisin, myyjä kertoi, ettei uskalla vaihtaa vaan odottaa keskiviikkona saapuvaa edustajaa, jonka jälkeen soittaa minulle. Soittoa ei tietenkään tullut, joten soitin itse takaisin liikkeeseen torstaina. Puhelimessa ollut henkilö kertoi, ettei tuotetta voi vaihtaa, mutta voivat korjata tunikan torstain aikana. Kysyin vielä erikseen, milloin tuote on sitten noudettavissa. Puhelimessa ollut henkilö kertoi, että korjaavat torstain aikana, joten noudettavissa perjantaina. Nyt sitten tänään perjantaina ajelin jälleen keskustaan, mutta yllättäen myyjä haavi auki totesi, että ajatteli korjata tuotteen vasta tänään perjantaina. Tällä kertaa päätin ottaa tunikan mukaani, kun en viitsi loputtomiin ajella keskustassa (kun kerran tunikalle ei näytä tapahtuvan mitään, makaa vaan ko. liikkeessä muovikassissa). Laitoin kyllä palautetta liikkeeseen, mutta ei taida olla apua, jos vuosi sitten palvelu on ollut yhtä surkeaa.

Vierailija
2/15 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan Ison Omenan Mokossa on aina sellainen olo, että en ole tervetullut koko liikkeeseen. Aika tyhjältä siellä yleensä näyttääkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkään loukkaantunut Noa Noan myyjien käytöksestä (okei, ehkä siitä hintakommentista vähän, tai oikeastaan enemmän tyrmistyin), olenpa ostanut aika monta vaatettakin sieltä. Ihmetyttää vain, että myyjien palveluasenne on ollut niin huono. Mutta tosiaan, nykyään saattaa olla eri tuulet, en ole vähään aikaan käynyt kun en enää asu Helsingissä.

TUolla Ison Omenan Mokossa en ole koskaan käynyt. Joillain "asiakaspalvelijoilla" vaan on taito karkottaa ne asiakkaat...

Ap

Vierailija
4/15 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen joskus tehnyt niin (tosin en Noa Noan kohdalla) jos palvelu ei ole vastannut merkin imagoa.

t. sen toisen ketjun ap

mitenkään loukkaantunut Noa Noan myyjien käytöksestä (okei, ehkä siitä hintakommentista vähän, tai oikeastaan enemmän tyrmistyin), olenpa ostanut aika monta vaatettakin sieltä. Ihmetyttää vain, että myyjien palveluasenne on ollut niin huono. Mutta tosiaan, nykyään saattaa olla eri tuulet, en ole vähään aikaan käynyt kun en enää asu Helsingissä.

TUolla Ison Omenan Mokossa en ole koskaan käynyt. Joillain "asiakaspalvelijoilla" vaan on taito karkottaa ne asiakkaat...

Ap

Vierailija
5/15 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ihmeessä palautetta! Itsekin olen joskus tehnyt niin (tosin en Noa Noan kohdalla) jos palvelu ei ole vastannut merkin imagoa.

t. sen toisen ketjun ap

Ap

kun tapahtuneesta on jo aikaa, ja kuten sanoin, en ole viime aikoina kys. liikkeessä vierailut.

Ap

Vierailija
6/15 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja erityisesti juuri vaaleasta myyjästä (todellako omistaja?). Olen vieraillut ostoksilla liikkeessä useamman kerran Helsingin reissuillani, enkä voi ikäväkseni sanoa saaneeni koskaan ystävällistä palvelua. Ja olen jo keski-ikäinen ja aika parkkiintunut, joten pienet kolhaisut eivät tunnu. Varsinkin kiireessä "nuhjuisiin" vaatteisiin puettuna palvelu on suorastaan tympeää, merkkivaatteissa ja laitettuna olen saattanut saada jopa "voinko auttaa" kommentin. Tunnelma ei joka tapauksessa putiikkiin kutsu? Kertoisitteko mistä kiireinen Noa Noasta pitävä voisi Helsingin läheltä hankkia saman merkin tuotteita?

Vierailija
7/15 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut vain hyvää palvelua Noa Noa:ssa joka kerta. Itse suosittelen!

Vierailija
8/15 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun kävin liikkeessä elokuun alussa ja nyt kun tämän kirjoituksen näin, niin heti kyllä tuli kokemukseni mieleen. Mulle tuli silloin lauantaina ostoksilla ollessani myyjän tympeästä käytöksestä todella paha mieli vielä. Enkä toista kertaa mokomaan putiikkiin enää rahojani tuhlaamaan mene.

On tullut mieleen, että en itsekään kyllä mihinkään ihan neutraaliin huonoon palveluun enää aikuisella iällä reagoi, mutta tuon myyjän käytös kyllä ylitti jonkun hmmmm.... normaalin huonon palvelun rajan :) Toivon liikkeelle pikaista konkurssia tai ko. vaalealle myyjälle ainakin pikaisia potkuja!!!

Vierailija
9/15 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihania palvelukokemuksia Foorumin takana olevasta liikkeestä. Sen sijaan Yliopistonkadun liikkeessä on jotenkin jo niin tyly tunnelma, ettei viitsi sisään mennä.

Vierailija
10/15 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun olen vain poikennut, olen saanut aika rauhassa katsella eikä ole kyselty, voiko olla avuksi. Mutta olen saanut apua halutessani ja asiallisen mukavaa käytöstä.

Vierailija
11/15 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne mitä mulla on ollut, ovat tosi hyviä laadultaan. Hinta-laatusuhteilta paljon parempia kuin monet muut saman hinnan vaatteet. Ja plussaa, että reilut koot. M-koko mulle sopiva kun jossain ranskalaisissa vaatteissa suunnilleen XXL tekee tiukkaa. Olen pohjoismaisen pitkä ja ihan normipainoinen.

Vierailija
12/15 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvitse toiste liikkeessä asioida

Vierailija
13/15 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin muuttanut Kai Kanadaan. Ehkä alkaa palvelu paranemaan. Ja asiakkaiden miehetkin jätetään rauhaan.

Vierailija
14/15 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asiakkaiden miehetkin jätetään rauhaan.

Vierailija
15/15 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitte vierailla siellä. Tosin jos myyjät ovat samat kuin siinä ennen sijainneessa Pikku Kipparissa niin siellä on myyjät liiankin tuppaavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän