Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan tämän MIELETTÖMÄN ÄRSYTTÄVÄN PIIRTEEN kitkettyä miehestäni?

Vierailija
21.01.2011 |

Olemme olleet yhdessä kohta 13 vuotta, joista 10 asuttu saman katon alla. Seuraava komedianäytelmä käydään joka ikinen ilta. Enkä vain sano tätä liioitellakseni, vaan todellakin aivan poikkeuksetta joka ikinen ilta, jos olemme samassa talossa menossa nukkumaan:

Menen sänkyyn. Mies sanoo, että katsoo vielä vähän aikaa telkkaria ja tulee sitten. No, ei tule, vaan nukahtaa telkkarin ääreen. Jokainen ilta.

Menen sammuttamaan telkkarin, johon mies herää. Ärähtää, että miksi laitoin sen kiinni kun katsoo vielä. Ja sanon, että nukkui täyttä häkää ja kuorsasi. Laittaa ärtyneenä telkkarin takaisin päälle ja nukahtaa heti kun olen mennyt takaisin sänkyyn. Ennätys on 15 sekuntia uudelleen nukahtamisessa. Kyllä, minulla on ollut vuosikausia aikaa tehdä vaikka minkälaisia mittauksia ja kuvata tätä videolle ja laatia ties minkälaisia sopimuksia nukkumaan menosta jne. jne.

NO, telkkarin ääreen nukahtaminen ei häiritse minua pätkääkään. Ja koska olen viimeiset 10v mennyt nukkumaan yksin, en osaisi edes nukahtaa siihen, että mies on vieressä. Minua häiritsee ainoastaan telkkarin äänet ja valot, ne hankaloittavat nukahtamistamme. Asumme 70 neliön asunnossa ja tulemme asumaan tässä varmaan eläkeikään saakka. Lapset nukkuvat makuuhuoneissa, me alkovissa. Olen yrittänyt nukkua lasten huoneissa, olen yrittänyt viritellä ties mitä lakanoita ja verhoja alkoviin, mutta kuulen sen TV:n sirinän mihin tahansa. Ja hiljaisessa asunnossa kuulee myös sen, että valot vaihtuvat TV:ssä.

TÄMÄ ON RAASTAVAA JA TÄMÄ ON SUURIN ONGELMANI MUUTEN IHANASSA ELÄMÄSSÄNI - TÄMÄ VIE HERMOT JOKA ILTA.

Olen sata kertaa hiipinyt laittamaan telkkarin kiinni, olen laittanut TV:n sammumaan tietyn ajan jälkeen, olen yrittänyt juottaa mieheni niin humalaan ettei huomaa, että sammutan TV:n. Ja ei, mies herää joka kerta kun yritän sammuttaa television. Äänet saan laitettua pois, mutten valoja. En millään.

Kerran mies yritti korvata iltatelevision lukemisella, mutta nukahti kirja kädessä ja valo päällä. Enkä saanut sitä valoa sammutettua ikinä, koska heräsi aina siihen.

MITÄ IHMETTÄ TEEN? Miten saan mieheni uskomaan, että tämä naurettava tragikoominen tapahtuma tulee joka ilta? Ei usko. Sanoo, ettei ole väsynyt / katsoo vielä / ei nukahtanut (näkee ilmeisesti silmäluomien läpi..) jne.

Raivostuttavaa.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa pistotulppa josta saa katkaistua virran kaukosäätimellä.Osta ja kokeile .

Vierailija
62/64 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa hauska kuulla vieläkö sama ongelma jatkuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki telluun kuulokkeet ja anna ukon oppia kantapään kautta.Ei kannata alkaa huolehtia.

Vierailija
64/64 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videoit sen nukkuneen televisionkatselun.

Siis kamera kuvaamaan illalla ja sitten yhdessä tarkastatte kuinka kauan nukahtamisesta televisio oli vielä päällä.