Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kirjoittaisit kirjan, mistä se kertoisi? :)

Vierailija
21.01.2011 |

Minkälainen kirja, mikä aihe, tyyli...?

PS. Uskotko, että osaisit halutessasi kirjoittaa kirjan?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon kaikkea on sattunut kohdalleni. Moni voisi haukkoa hnekeä jos tietäisi kaiken.

Rennosti kirjoittaen vapaalla tyylillä.

Uskon, että onnistusi jos jolatain kirjailijalta saisi apuja ja vinkkejä.

Vierailija
2/29 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän s eole kuin viitseliäisyyskysymys.

Mahdollista aihetta en paljasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörinyt elävänä päässä jo vuosikausia mutten ole saanut vielä paperille kuin ensimmäisen luvun ;) Lisäksi sillä on traaginen loppu (päähenkilö kuolee) joten en tiedä miten kustantaja suhtautuisi siihen. Tämä antaisi kuitenkin mahdollisuuden "jatko-osaan".

Osaisin kirjoittaa, toki lauseenhinkkaus vaatii aina harjoittelemista, esim. sivulauseet, sanajärjestys sekä aikamuodot ovat minulla vaikeimpia (kaunokirjallista tekstiä kirjoittaessa).

Vierailija
4/29 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai osaisin minäkin kirjoittaa bestsellerin ja elämäni on huippumielenkiintoista, vaikka sitä ei varmasti täällä moni edes uskoisi todeksi jos pääsisi kuulemaan mitä kaikkea minulle on tapahtunut!

Vierailija
5/29 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä kirjoitan sitä mikä myy (kevyttä romantiikkaa), kunnianhimoisemmat haaveet jätän suosiolla myöhemmäksi.

Vierailija
6/29 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei tietenkään tulla julkaisemaan koskaan mutta on se omaksi ja vähän parempien kavereidenkin iloksi.

Vierailija
7/29 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkerta Niin paljon kaikkea on sattunut kohdalleni. Moni voisi haukkoa hnekeä jos tietäisi kaiken.

Rennosti kirjoittaen vapaalla tyylillä.

Uskon, että onnistusi jos jolatain kirjailijalta saisi apuja ja vinkkejä.

Vierailija
8/29 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavasta tulee novellikokoelma.

Vierailija
9/29 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kertoisi paikkakuntani fantasia-keskiaikaan sijoittuvan aikamatkaajatytön tarinan :)

Mä olen tätä tarinaa mielessäni kehitellyt jo jokusen vuoden. Saas nähdä, saanko joskus paperille. Haluaisin vain tehdä sen sillä tavalla, että tapahtumamiljöö olisi mahdollisimman todenmukainen, vaikka tapahtumat sinänsä olisivat täysin fiktiivisiä. Pitäisi ehtiä perehtyä paikallishistoriaan.

Vierailija
10/29 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tämä sarjakuvakaan mikään artistinen merkkiteos olisi :D

joka kertoisi paikkakuntani fantasia-keskiaikaan sijoittuvan aikamatkaajatytön tarinan :)

Mä olen tätä tarinaa mielessäni kehitellyt jo jokusen vuoden. Saas nähdä, saanko joskus paperille. Haluaisin vain tehdä sen sillä tavalla, että tapahtumamiljöö olisi mahdollisimman todenmukainen, vaikka tapahtumat sinänsä olisivat täysin fiktiivisiä. Pitäisi ehtiä perehtyä paikallishistoriaan.

Vierailija
11/29 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/29 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

satukirjojen kastiin.

Kukaan ei nimittäin uskoisi todeksi jos kirjoittaisin omasta elämästäni.

Siinä on niin provomaisia piirteitä ja käänteitä.

Vierailija
13/29 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampikin on viitannut tässä ketjussa siihen, että omassa elämäntarinassa on aineksia kirjaan asti! Vihjatkaa nyt edes vähän, että minkälaisia juttuja teille sitten on tapahtunut?

T: Yksi ihan tuikitavallista elämää elelevä :)

Vierailija
14/29 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko

Vierailija
15/29 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaisin kirjan siitä kuinka kaunis ja varakas olen. Kirja käsittelisi täydellistä vanhemmuutta ja upeaa sisustustaitoa. Se olisi ylistys minulle. Siitä tulisi automaattisesti listaykkönen, sillä kaikki haluaisivat tietää salaisuuteni sille miksi olen näin kaunis, älykäs, varakas ja suosittu.

Vierailija
16/29 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampikin on viitannut tässä ketjussa siihen, että omassa elämäntarinassa on aineksia kirjaan asti! Vihjatkaa nyt edes vähän, että minkälaisia juttuja teille sitten on tapahtunut? T: Yksi ihan tuikitavallista elämää elelevä :)

Tässä jokunen poiminta:

- Olen juossut alasti liikenneympyrässä

- Olen saanut syytteen virkavallan anastuksesta

- Olen käynyt 9. luokan kahdesti

- Ostin mieheni kanssa talon ja erinäisten vaiheiden jälkeen muutinkin pensasaidan toiselle puolelle lisääntymään

- Nyxäni kanssa tehdyllä lapsella on exäni sukunimi

- Raskauduin salaa nyxältäni

- Olen ollut iltapäivälehtien kansissa (nimeäni tosin ei toimittaja tiennyt)

- Minulla on valtakunnan kuuluisin p*rse

- Arvaatte varmaan, että kuka...???

Vierailija
17/29 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaisin kirjan siitä kuinka kaunis ja varakas olen. Kirja käsittelisi täydellistä vanhemmuutta ja upeaa sisustustaitoa. Se olisi ylistys minulle. Siitä tulisi automaattisesti listaykkönen, sillä kaikki haluaisivat tietää salaisuuteni sille miksi olen näin kaunis, älykäs, varakas ja suosittu.

...tuo voisi oikeasti olla aika upea lähtökohta tarinalle. Siis kerrottuna jonkun täysin narsistin/mytomaanin perspektivistä. Joka valehtelee lukijalle suut ja silmät täyteen, uskoo itsekin valheensa, ja vasta pkkuhiljaa lukijalle alkaa avautua, että hetkinen, jokin tässä ei nyt ihan täsmääkään...

Vierailija
18/29 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että se olisi mahdollistakin, olen itse yrittänyt löytää vastaavaa työkaverille joka mielestäni hyötyisi siitä (siis eri tehtävässä toimiva jonka olisi silti hyödyllistä ymmärtää myös minun alaani), mutta en ole löytänyt.

Vierailija
19/29 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin erään kustantajan haastattelun kerran ja hän kertoi, että elämäkertoja tarjotaan valtavasti. Samoin erilaisia sukutarinoita. Ikävä kyllä ne harvoin ovat kiinnostavia kenenkään muun kuin kirjoittajan itsensä mielestä.

Vierailija
20/29 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tehdä jonkinlaisen ruokakirjan, mutta olen realisti, ja ymmärrän, että niissä on niin valtavasti tarjontaa nykyään, ettei paljon kannata yrittää ilman "nimeä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä